Oma arveluni on ettei se Monster yllä kuuden parhaan joukkoon. Mutta radithan sen lopulta päättävät.
Mitenhän Saara tulee pärjäämään?
23
4147
Vastaukset
- sori-tätä-mieltä
Monster jää toiseksi viimeiseksi,
ellei peräti ihan viimoseksi
surku,
pettymys on suuri taas suomen kappaleen takia,
miksi suomessa ei osta säveltää enään kaunista tarttuvaa koskettavaa musiikkia,
kai siksi, ku Sibelius kuoli eikä uusia ole syntyny, vielä,- Jajytyä
No Sibben biisithän ne viisuissa pärjäisivätkin. Kun suomalainen tekee "kaunista koskettavaa" musaa niin se on samalla myös mitään sanomatonta. Hyvissä jutuissa on idea ja sanoma.
- Saara.pärjää
Seksuaalivammaisuus on lisääntyny suomessa paljon ja viisupiireissä niitä on tosi paljon ulkomaillakin jotta Saara voi pärjätä hyvinkin. Laulaaha se osaa ja ääntä siitä lähtee monenkin laulajan eestä jotta annas kattoo nyt.
- terveitäkö
Täällä näytään saavan riita aikaan vaikka maahan pudonneista kävyistä!
Putosiko se kyljelleen vai lappeelleen?
- Ei se niin ollut, se putosi päälleen.
- Ei kun perspäälleen!
Eks sää nyt tollo ymmärrä?
Riitaa, riitaa ja vanhusväestö pysyy vireänä ja päästään terveenä ! ?????- olet.säälittävä
Sinä se siinä tulit riitaa haastamaan ! Mikä hinku sinulla on tänne "vanhusväestön"pariin ängetä ja joka sana ruotia tikulla ? Eikö ole parempaa tekemistä, voi raukkaa .
- säälimätön
olet.säälittävä kirjoitti:
Sinä se siinä tulit riitaa haastamaan ! Mikä hinku sinulla on tänne "vanhusväestön"pariin ängetä ja joka sana ruotia tikulla ? Eikö ole parempaa tekemistä, voi raukkaa .
Kuulehan sie säälittävä.
Kenelle tuo viesti johon vastasit, oli tarkoitettu?
Sinullekko?
En kirjoittanut sitä sinulle! En aloittanut mitään riidan haastamista!
Kirjoitin tuon ja tämän, koska totesin ja totean yhä, että kaikesta täällä saadaan riita aikaisekdsi!
Nyt minun viestistäni yrität riidellä ja syyttelet minua.
Riitele tämä riitasi ihan rauhassa! Kai nyt olet onnellinen kun saat jopa sääliä! - valinnan-vapaus
säälimätön kirjoitti:
Kuulehan sie säälittävä.
Kenelle tuo viesti johon vastasit, oli tarkoitettu?
Sinullekko?
En kirjoittanut sitä sinulle! En aloittanut mitään riidan haastamista!
Kirjoitin tuon ja tämän, koska totesin ja totean yhä, että kaikesta täällä saadaan riita aikaisekdsi!
Nyt minun viestistäni yrität riidellä ja syyttelet minua.
Riitele tämä riitasi ihan rauhassa! Kai nyt olet onnellinen kun saat jopa sääliä!Mene niihin ketjuihin missä ei riidellä. Niitäkin on, mutta ei paljon ole osanottajia. Pitäisi kiinnittää huomiota siihen hyvään mitä palstalla on eikä aina kaivella ikävästi sanottuja asioita. Kohta kaikki ystävälliset kirjoittajat kaikkoaa kokonaan, kun vain rettelöt saa huomiota.
- valinnan.vapausko
valinnan-vapaus kirjoitti:
Mene niihin ketjuihin missä ei riidellä. Niitäkin on, mutta ei paljon ole osanottajia. Pitäisi kiinnittää huomiota siihen hyvään mitä palstalla on eikä aina kaivella ikävästi sanottuja asioita. Kohta kaikki ystävälliset kirjoittajat kaikkoaa kokonaan, kun vain rettelöt saa huomiota.
Lopeta siis rettelöintisi!
- Katt..leija
Arveluahan tämän on ja siksi tähän voi huoletta vastata. Samahan se miten veikkaus onnistuu, eli ei tästä hermojaan kannata menettää.
Tämän vuoden Euroviisuihin on aika paljon panostettu ja tehty muutoksia mm esittäjän valinnassa. Kyllähän Saara Aalto on saanut meriittiä X-faktor sijoituksestaan Englannissa ja samantien tullut tunnetuksi rajojemme ulkopuolellakin. Voihan tuosta olla etuakin.
Äänitteitä Monsterista tehty myös eri kielillä, taisi olla ihan 34:llä. Mutta kyllä minä huolimatta musiikkitrendeistä jälkeenjääneenäkin veikkaan menestystä Saara Aallolle ja Monsterille. Mutta, mutta onhan siellä muitakin ja voiton ratkaisee musiikin lisäksi monet muut asiat.
Aina minua ovat Euroviisut kiinnostaneet, vaikka voittaja ei aina mieleiseni ole ollutkaan. - laulutaito
Ällöttävä Saara Aalto toivottavasti ei pärjää.
- ei.iänkaikkinen.murhe
Viime vuotinen Norma Johnin Blacbird oli hienosti esitetty hieno ballaadi. Parempi kuin Saaran Monster. Eipä mustalintu vaan menestynyt.
- Ruususelta
Raatihan valitsee oman mielensä mukaan , se on heille ehkä taustavoimien opastamaa . Saara on hyvä taiteilija välittämättä kisan tuloksesta .
- Osaavaoptimisti
Hyvin hän pärjää niin kuin aina. Ja siitä riippumatta miten sijoittuu.
- pappa.78
Osaavaoptimisti. Hyvä sana sinulla. Me kaikki muutkin hyvät ihmiset toivomme Saaralle menestystä ja sydämeensä iloa.
- Onnenkantamoisia
Kiitos vaikka en juuri nyt tunne itseäni kovin hyväksi. Mutta Saaralla on varmasti - ja onneksi - sydän iloa täynnä kun saa tehdä sitä mitä itse on toivonut ja halajanut.
- lecaspub
On jo toukokuu ja Saaran näyttämisen paikka. No ei hän tähä skabaan hajoa, vaikka raadit eivät tällä kertaa suosisikaan Monsteria.
- hjgjhgjhgf
kaikki juhlii homppelia,,onko maailmankirjat sekaisin?
- Viatonsivullinen
En usko hänen menestykseensä, joku yksinäinen trubaduuri voittaa. Siis oikea laulelija eikä mikää möykkäshou. Pahoittelen ettei Saara voita vaikka on sama etunimi päättäväisen äitini kanssa😊
- Täysinsivullinen
Onneksi sinä et päätä sitä niin kuin et mitään muutakaan mikä ei koske itseäsi. Miksi siis auot päätäsi?
- Viatonsivullinen
Sinä tiedät että Saaran menestyksen päättävät muut kuin hän itse, kyllä nyt asian laita on valitettavasti näin. Olen puolestasi pahoillani.
- Saaraonhyvä
Mitä hittoa höpiset? Saara on jo menestynyt tulee voitto tai ei. Sillä ei ole juurikaan mitään merkitystä vaikka kiwaahan se tietysti olisi. Pahoittele vain omasta puolestasi, minä en pahoittele ko. aihetta(kaan) sittenkään, vaikka hän olisi eka - loppupäästä.
Etukäteen tietymättömiä ovat euroviisujen menestyjät. Kun Lordiporukka voitti, niin ainakaan minä en pitänyt esitystä mitenkään merkittävänä musiikkina. Voitto kuitenkin kelpasi minullekin. Nyt Saara Aallon kohdalla viriää mieleen suoamalaisesiintyjien yksi "perisynti" euroviisukisoissa. Mistä mahtanee olla peräisin suomalaisedustajien kovin usein toistuva taipumus esittää kappaleensa suorastaan huutamalla ja kiljumalla niin kovaa kuin suinkin mahdollista? Sitten esiintymisen jälkeen solisti toteaa, että kaikkeni panin peliin. Tässä ajatusten vaihtamisen ketjussa kiinnittää huomiota nimimerkin "Viatonsivullinen" tuumailu (2.5.2018, klo 21.20): "...joku yksinäinen trubaduuri voittaa. Siis oikea laulelija eikä mikää möykkäshou". Meikäläiseläkeläisen mieleen kävisi hyvin, jos vaikka saisimme Tapio Rautavaaran heräteltyä henkiin ja esiintymään euroviisujen estradille.
- mistä.näit.arvaisi
Mutta Saara loistaa pukuloistollaankin. Hömppäkansaraateihin se se puree kuin häkä. https://yle.fi/uutiset/3-10188538?origin=rss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972