Yksi kysymys?

jäi.askarruttaan

Jos voisit esittää nyt hänelle yhden kysymyksen, niin mikä se olisi?

Omani olisi - saitko s-postini silloin joulukuussa?

71

19470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitääpostia

En ole saanut.

• werty

En.

• Yksikysymys

Miksi jätit hiljaisuuteen?

• Vaivaa

Masennus

• Yksikysymys
        Vaivaa kirjoitti:

Masennus

Sinun masennus? Et vaikuta mies kovin masentuneelle. Kuinka hyvin peität sen? Ajattelitko jotenkin masentuneesti, että en vastaa, koska ei minusta ole siihen tai ei meistä tule mitään kuitenkaan?

• Vaivaa
        Yksikysymys kirjoitti:

Sinun masennus? Et vaikuta mies kovin masentuneelle. Kuinka hyvin peität sen? Ajattelitko jotenkin masentuneesti, että en vastaa, koska ei minusta ole siihen tai ei meistä tule mitään kuitenkaan?

Silloin kun se on päällä erittäin hyvin. Kukapa sitä haluaisi näyttää olenkin erittäin hyvä näyttelijä. Nykyään menee huomattavasti paremmin ja asiat ovat hiukan, muttei kokonaa poissa. Ei läätystä viiteenvuotee ja joskus vähä rauhoittavaa. Huomannut, etten oikein tarvitse niitään kuin harvoin.

• Vaivaa
        Vaivaa kirjoitti:

Silloin kun se on päällä erittäin hyvin. Kukapa sitä haluaisi näyttää olenkin erittäin hyvä näyttelijä. Nykyään menee huomattavasti paremmin ja asiat ovat hiukan, muttei kokonaa poissa. Ei läätystä viiteenvuotee ja joskus vähä rauhoittavaa. Huomannut, etten oikein tarvitse niitään kuin harvoin.

En niin vahvasti ajatellut silloin. Se vastaamattomuus oli se yksi oire ja hiljaisuus.

• Yksikysymys

Voitko kertoa jotain tunnisteita minusta tai meistä? Haluan todella varmistaa, että voisit olla hän. Tuo muuttaisi käsitykseni sinusta ja tästä tilanteesta hieman selkeämpään suuntaan. Tämän vuoden puolella hän oli minulle vastaamaton.

• Yksikysymys
        Yksikysymys kirjoitti:

Voitko kertoa jotain tunnisteita minusta tai meistä? Haluan todella varmistaa, että voisit olla hän. Tuo muuttaisi käsitykseni sinusta ja tästä tilanteesta hieman selkeämpään suuntaan. Tämän vuoden puolella hän oli minulle vastaamaton.

Milloin nähtiin viimeksi tai osuuko tuo tunniste tämän vuoden puolella sinuun?

• Sänkyseuraako

Mitä olit loppujenlopuksi vailla?

• ssssssdklds

rakkautta

• Eikelvannut
        ssssssdklds kirjoitti:

rakkautta

Rakkautta oisin antanut.

• ab3el5g53gg6

Mitä haluaisit että minä tekisin nyt?

• enehkä

juuri "hänelle", mutta vieläkin ihmetyttää noin vuodentakainen tapahtuma kun nähtiin. Juttelit mulle niin nauravaisena, ihan kuin meillä olisi ollut joku yhteinen salaisuus. Jäin miettiin, että luuletko nähneesi mut jossain baarissa vai mistä ihmeestä oli kyse. En kehdannut kysyä, joten naureskelin vaan mukana. :D:D
      ps. voi ollakin että kysyn sulta kun nähdään ;)

• VaaleaNainenT

En ole saanut S-postia tai muutakaan sinulta.

• saiskinhellyyttä

Anna vihje kun tavataan niin varmasti suutelisin sua kiihkeästi, halaisin pitkään ja kertoisin kuinka hyvältä tunnut, paremmalta tuntuisit varmasti kuin kukaan aiemmista naisista, näykkisin hieman huulestasi ja kaulaasi sekä suutelisin olkapäätäsi ja kaulaasi sekä niskaasi, sitten sinä näykkisit mua korvasta ja kuiskaisit kuinka haluat mua ja siitä toki voisin suudella koko vartalosi samalla menisin alemmas ja alemmas...
        Huh nyt alko taas fantasiat laukkaan.
        Terveisin mieS

• ykköseltäkakkoselle

Miksi roikut varatusta edelleen? Ja miksi et taas mulle vastaa? Ai niin tässä oli kaksi valitse kumman haluat. Odotan vastausta siihen.

• toivontosiaan

että kaikki täällä kävijät ovat ymmärtäneet "pelin hengen". Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, joku voi hyvinkin esiintyä toisena, vaikkakin motiivia en tiedä. Mutta meitä mahtuu joka junaan ja täällä on eri taustan ja terveystilan omaavia kirjoittajia eli ei kannata mennä mukaan ettei polla sekoa.

• kylläolen

Tuon tiedostanut siitä lähtien kun tänne eksyin... MUTTA! Täällä olevilla kirjoituksilla ja live tapahtumilla on ollut yhtäläisyyksiä jonka takia itsellä polla sekosi :D onneksi siitä on selvitty... annanko esimerkin täällä olevan kirjoituksen ja live tapahtuman väliltä? Voisin huvikseni sen tehdä kysymysmuodossa jotta näkisi että kuinka monelle on tapahtunu mitään lähellekkään vastaavaa...

• tottatuo

itse kirjoitan tänne vitsillä koittaen kommenteillani aikaan saada sekaannusta. Hyvät naurut oonkin saanut monesti täällä ikävöitsijöiden kustannuksella. :) kaikki tämä kuitenkin hyvän maun puitteissa ketään loukkaamatta. <3

• oisitvoinu

Kysymykseni olisi: enkö ollenkaan kiinnostanut sinua? (((Siinä kaupan hedelmätiskillä kun juttelimme, ....)))) ja ne monet muut kerrat.... ehkä kuitenkin jotain oli?

• somewithcontrol

Taisin sanoakin tuosta jutusta että, jos kaupan hedelmätiskillä alkaa jo pyörimään silmissä hedelmäpelin hedelmät johon voi laittaa rahan jotta se peli pyörii.

Ilari Sahamies on minun uhrini hah, kun suunnittelen noita juttuja nettiinkin :D

Elokuva mikä tuli: joku nainen väärensi shekkejä ja ei ollut sitten rahaa ostaa ruokaa lapsillekaan, kun piti työntää koneeseen rahoja, sitten toi pelkästään puurohiutaleita lapsille ruoaksi, kun oli pelannut ruokarahatkin.

• Käsitinkö_väärin

Sinulla taitaa yhä olla tunteita minua kohtaan vai mitä ?

• käsitinkö_väärin

n>m

• Jokutyhmämies

on tunteita mutta ne on piilotettuna muurin taakse uudestaan.

• miksi.miksi
        Jokutyhmämies kirjoitti:

on tunteita mutta ne on piilotettuna muurin taakse uudestaan.

Miksi?

• Jokutyhmämies
        miksi.miksi kirjoitti:

Miksi?

johtuisko vaikka siitä että toinen ei arvostanut tunteitani.

• lempeitäunia

Toivottaisin kuitenkin sydämellisen mukavia yöunia, varsinkin tytöille.

En tiedä menenkö vielä nukkumaan, mutta kuitenkin, varmuuden vuoksi (varmisti on päällä taistelukiväärissäni tyynyn alla), varmuudeksi jos vaikka olemattomat avaruusoliotkin hyökkäisivät keskellä yötä.

• 1Bottiarvelee

Kaikenlaiset eri kuvat, hedelmät, kukat, tähdet, vilisevät molemmissa silmissä kuin pelikoneessa ennen kuin nukahtaa, kuvitusten pyöriminen lakkaa, kuuluu pling- ja molempiin silmiin jää näkyviin vaaleanpunaiset sydämenkuvat. Luomet laskeutuvat kiinni ja alkaa kuorsaus. Niin näkevät sydämellisiä unia supertytöt.

• TiedätseN

Mitä sais olla?

• käteinenpelaa

Pari risteilyohjusta tarvitsisin, noita ilmatorjunta juttuja on jo liikaakin.

• avaahiukan

Minun kysymykseni on se, että minkälaisen suhteen haluat?

• sivustailija

Tämä on hyvä kysymys. Puhutaan siitä lomalla.

• yoursforever

Jos yhden kysymyksen saisi, niin se olisi:
      Eli, Eli, lama sabachthani?

Ja jos toisesn, niin:
      Mikset antaisi minulle anteeksi? Rakastan sua ja lupaan parantaa niitä käyttäytymismallejani, jotka ovat saaneet sinut tuntemaan itsesi ei-rakastetuksi.

• Eiavautunut

Sain, liitetiedostoja. Olisi pitänyt olla viestikentässä teksti. En tiedä, mitä viestissä oli.

• jekkupekka

En ole saanut joulukuussa postia, ellet sitten lähettele tuollaisia e-lasku ilmoituksia. Tätä nykypäivää, ennen tullut etanapostissa muuta kuin laskuja ja nykyään postissa tulee vaan e-lasku ilmoituksia. Tekniikka kehittyy, mikään ei muutu...

Mutta se yksi kysymys; Annatko numeros vai pitääkö minun juosta sinut kiinni?

• harppoopitkin

Olis hauska nähdä kun sä sprinttaat :D

• jekkupekka

Niin oliskin, en ole nopea, mutta voin väsytys taktiikalla yrittää.

• voimamiehenmerkki

Voimakkaan miehen merkki on kinkata aina 10km kerrallaan.
        Sitten lepotauko ja vaihtaa jalkaa, kinkkaa sitten toisella jalalla taas seuraavan 10km.

• sulleppatämä

No jäänyt vähän pimentoon asioita sinusta. Etkö olekkaan ystäväni? Kysymys minkä esitän on saitko sen myytyä? Ja uusi osoite on?

• jousasir

oletko onnellinen

• täMäpäsulleSinne

Oliko esim. Tammikuussa esitetyt väitökset muka oikeutettuja sulta? Kuin typerä voit olla? onneksi ajoissa sain sut kiinni ja osasin tehdä päätökset jo silloin. Mulle on ihan sama kuinka katkera olet tai miten sinua vedätin. Teit samoin myös mulle. Minä pyysin anteeksi mutta sinä et. Nyt kun olen saanut rauhan niin sanotusti. On elämäni paljon helpompaa. Toivon ettet ole kovin sairas etkä kiusaa. Joko muuten olet saanut sen ex kanssa asiat kuntoon? Toivottavasti mutta sinulle en anna anteeksi koskaan. Mutta ethän ole sitä edes pyytänyt. Ystävä jolla on ahdistunut elämä en voi auttaa enempää. En luota sinuun enkä siihen mitä haet minusta.

• henkilökohtaisest1

Tämä viesti olisi ilmeisesti tarkoitettu henkilökohtaisesti Juha Sipilälle?

• samataaltopituudet

Oliko se jokin testi?

• Hännuorempim

Etkö koskaan aio ottaa yhteyttä minuun?

• siinäpäkysymys

Tuossa olisi hyvä kysymys johonkin jonkun minkkilaukunkin onnellisesti pyörivään kilpailuun:

Montako päätä Hydralla oli oikeasti, Hercules taisi niitä katkoa ja aina kasvoi lisää päitä, mutta montako oli alunperin?

• hiemanepäselvää

Mikä minä olen sinulle, mitä tunnet minua kohtaan?

• sanotaankonäin

ainakin enemmän ku saisin tuntea :O

• lkjhggffb
        sanotaankonäin kirjoitti:

ainakin enemmän ku saisin tuntea :O

Mitä sä tunnet sitä kohtaan?

• sanotaankonäin

Vahvaa ihastusta ja sielunkumppanuutta.

• werty

Miksi

• mitämiksi

no siksi.

• YstävyysOnVastavuoroista

Tekee surulliseksi, että mä olen nykyisin lähes aina se aktiivinen osapuoli yhteydenpidossa. Miksi sinä et ota vuorostasi yhteyttä ja kysy, mitä mulle kuuluu ja kerro oma-aloitteisesti omia kuulumisiasi?

• En tiedä meneekö oikealle henkilölle, mutta mun mielestä tämän tietyn , ihanan blondin kanssa se on ikäero; ei niinkään henkisesti, mutta elämäntilanteissmmae se on suuri. Me molemmat tiedämme mitä tapahtuisi, jos olisimme vapaita kaikista estoista ja esteistä. Olet aina rakas ystäväni, mutta olemme toisillemme myös kuivaa puuta, joka voi leimahataa liekkiin, joka väistämättä sammuu sateen sattuessa. Toisaalta onhan mulla sammuneet ikuiseksi tarkoitetut tuletkin :/

• Lupaan olla aktiivisempi jatkossa ... ystävänä.

• AnteexVääräNumero
        mr-groove kirjoitti:

En tiedä meneekö oikealle henkilölle, mutta mun mielestä tämän tietyn , ihanan blondin kanssa se on ikäero; ei niinkään henkisesti, mutta elämäntilanteissmmae se on suuri. Me molemmat tiedämme mitä tapahtuisi, jos olisimme vapaita kaikista estoista ja esteistä. Olet aina rakas ystäväni, mutta olemme toisillemme myös kuivaa puuta, joka voi leimahataa liekkiin, joka väistämättä sammuu sateen sattuessa. Toisaalta onhan mulla sammuneet ikuiseksi tarkoitetut tuletkin :/

Tais mennä väärään numeroon. En ole blondi enkä varsinkaan ihana, vaan varsin konfliktiherkkää, hankalaa ja ailahtelevaisuudessani rasittavaa seuraa. Sorry.

• AnteexVääräNumero kirjoitti:

Tais mennä väärään numeroon. En ole blondi enkä varsinkaan ihana, vaan varsin konfliktiherkkää, hankalaa ja ailahtelevaisuudessani rasittavaa seuraa. Sorry.

Anteeksi väärä numero :) Utopiaahaan olisikin, jos oikee numero vastaisi. Tämä on tällaista kivaa heittelyterapiaa, samojen ihmissuhdeasioiden kanssa tässä painitaan. Ei kai haittaa huti :)

• Mietin_vaan

Mietin oletko onnellinen hänen(naisen) kanssa?

• Entrakas

S K ja Itä täsmäävät..

• Kostopalstakiusaamisesta

Satu kermisen lutka

Alkoholistien ja narkkareiden prinsessa

On helppoo pitää kun silmät sumeena ja aivot höyryissä katselee

Mitähän selvät ja päihteettönöt mahtaa siitä pitää?

Löytyykö lutkaltasi yhtäkään hammasta enää edes? Vai käyttö pilannut siltä nekin

• Kysymys

Tahdotko?

• tottakaiedelleen

Tahdon.

• Mattisi

Mielestäni kysyin tätä sulta yltiöromanttisesti tekstarilla jo tammikuussa 2013 muttet ikinä vastannut.

Tietenkin tahdon pöhkö 💝

• ÄläVastaa-osastoako

Miksi et vastaa tekstariin?

• EtVoi

Voitko edes kuvitella kuinka paljon sattuu, vieläkin?

• M--

En varmaankaan voi, joten siksi voin vain toivoa ettei sattuisi enää kovin pitkään.

• KultsiPupsu

Mika, Haluatko minut vielä?

• kaunismaa

Iän tuomalla rohkeudella kysyn, että mitä sinä minusta mietit? Haluatko koskaan tutustua vai oliko tämä tosiaan tässä :( Minua harmittaa niin kovasti, etten tullut juttelemaan viimeksi kun nähtiin....

• viemutminnevaan__

Kumpi on tärkeämpi, oma ylpeytesi vai me? n-->m

• M--

Me tietysti. Enkä mielestäni edes tunne erityistä ylpeyttä oikein mistään tällä hetkellä. Haluaisin vain olla kanssasi.

• kaipauksella

Koska tulee se päivä kun nähdään ja halataanko silloin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe