Oli sit nii liki ettei jääny auto al. Tuli liki määrvuore risteyst siält vasemmalt harjult suoraa auto ettee. Onneks mää körötteli sii neljääkymppii ku ettei oikeet osotet.
Taisi olla joku ajokoira, suklaanruskee ja siimahäntä, keskikokone.. Noo ku pääsihin kyläpaikkaa ni ties sanoo et sama näköne koira karaa viikottai siälä, on kans pelänny ettei jää auto tai reka al.
Tietäs vaa että pitääkö tuosta ny ilmottaa johki suojeluu jossei omistaja huolehi.
Kene koira hormistotie/määrvuori!?
kunneinyvaasattusmitää
2
2398
Vastaukset
- Luuvitine
Ilmoitus viranomaisille, koira pois vastuuttomilta kurahousuilta. Onko lestalla rakki, hä.
- mikkomarttilaLuvia
Taas hyvä vastaus, ihmiselt joka ei vaan, kaikkien ympäristös olevien tarjoustekaan ymmärrä mitään elämästä/maailmasta... minäminäminä, tappakaa kaikki mun mahdolliselta kulkuväylältäni, ettei vaan mun kallis elämä häiriinny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741