Ei jaksa hakea taiteita

VihaanTaidetta

Ei jaksa hakea apurahoja
Ei jaksa hakea työhuoneita
Ei jaksa hakea galleriaa
Ei jaksa tehdä taidetta

Netissä on paljon taidetta
Minä en jaksa nettiä, enkä taidetta

En tahdo, että kukaan näkee taidettani
En jaksa, että olen taiteilija
En siedä taiteen tulevaisuutta

8

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VihaanTaidetta

Minä vihaan naistaiteilijoita
      En tahdo kuluttaa yhtään minuuttiakaan taiteelle

• Anonyymi

Enkö saisi yrittää maalata mieleistäni taulua olohuoneeni seinälle, se on iloa, toivossa on hyvä elää, että joskus se vielä onnistuu!

• VihaanTaidetta

Minä vihaan työn tekoa!

Onko Suomi 24 studiossa ketään muita tekijöitä kuin samat?
      Hei!! Missä se nuori yksilö, joka noiduttaa kaikki "loisilla".
      Viihdytä mua mantralla!

• Miemittäämistääymmärrä

Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Lailla pitäs kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!

• Miemittäämistääymmärrä

Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Pitäsi lailla kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!

• Canleman09

Silloinhan sinä et ole taiteilija vaan harrastelija. Sitä voi harrastella ja tehdä muuta mikä ehkä kiinnostaa... Jos ei kiinnosta mikään niin huonompi juttu.

• mikäihmeenpakko

jenkki kertoo että on 10 vuotta yhteen asiaan kuten ammatti, sen jälkeen vaihdetaan uuteen

• Anonyymi

Kaikista ei ole viulunsoittajaksi, eikä kuvataiteen tekijäksi, molemmat vaatii liikaa vaivannäköä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe