Ei jaksa hakea apurahoja
Ei jaksa hakea työhuoneita
Ei jaksa hakea galleriaa
Ei jaksa tehdä taidetta
Netissä on paljon taidetta
Minä en jaksa nettiä, enkä taidetta
En tahdo, että kukaan näkee taidettani
En jaksa, että olen taiteilija
En siedä taiteen tulevaisuutta
Ei jaksa hakea taiteita
8
758
Vastaukset
- VihaanTaidetta
Minä vihaan naistaiteilijoita
En tahdo kuluttaa yhtään minuuttiakaan taiteelle- Anonyymi
Enkö saisi yrittää maalata mieleistäni taulua olohuoneeni seinälle, se on iloa, toivossa on hyvä elää, että joskus se vielä onnistuu!
- VihaanTaidetta
Minä vihaan työn tekoa!
Onko Suomi 24 studiossa ketään muita tekijöitä kuin samat?
Hei!! Missä se nuori yksilö, joka noiduttaa kaikki "loisilla".
Viihdytä mua mantralla! - Miemittäämistääymmärrä
Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Lailla pitäs kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!
- Miemittäämistääymmärrä
Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Pitäsi lailla kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!
- Canleman09
Silloinhan sinä et ole taiteilija vaan harrastelija. Sitä voi harrastella ja tehdä muuta mikä ehkä kiinnostaa... Jos ei kiinnosta mikään niin huonompi juttu.
- mikäihmeenpakko
jenkki kertoo että on 10 vuotta yhteen asiaan kuten ammatti, sen jälkeen vaihdetaan uuteen
- Anonyymi
Kaikista ei ole viulunsoittajaksi, eikä kuvataiteen tekijäksi, molemmat vaatii liikaa vaivannäköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895