Ei jaksa hakea apurahoja
Ei jaksa hakea työhuoneita
Ei jaksa hakea galleriaa
Ei jaksa tehdä taidetta
Netissä on paljon taidetta
Minä en jaksa nettiä, enkä taidetta
En tahdo, että kukaan näkee taidettani
En jaksa, että olen taiteilija
En siedä taiteen tulevaisuutta
Ei jaksa hakea taiteita
8
716
Vastaukset
- VihaanTaidetta
Minä vihaan naistaiteilijoita
En tahdo kuluttaa yhtään minuuttiakaan taiteelle- Anonyymi
Enkö saisi yrittää maalata mieleistäni taulua olohuoneeni seinälle, se on iloa, toivossa on hyvä elää, että joskus se vielä onnistuu!
- VihaanTaidetta
Minä vihaan työn tekoa!
Onko Suomi 24 studiossa ketään muita tekijöitä kuin samat?
Hei!! Missä se nuori yksilö, joka noiduttaa kaikki "loisilla".
Viihdytä mua mantralla! - Miemittäämistääymmärrä
Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Lailla pitäs kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!
- Miemittäämistääymmärrä
Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Pitäsi lailla kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!
- Canleman09
Silloinhan sinä et ole taiteilija vaan harrastelija. Sitä voi harrastella ja tehdä muuta mikä ehkä kiinnostaa... Jos ei kiinnosta mikään niin huonompi juttu.
- mikäihmeenpakko
jenkki kertoo että on 10 vuotta yhteen asiaan kuten ammatti, sen jälkeen vaihdetaan uuteen
- Anonyymi
Kaikista ei ole viulunsoittajaksi, eikä kuvataiteen tekijäksi, molemmat vaatii liikaa vaivannäköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992