Ei jaksa hakea apurahoja
Ei jaksa hakea työhuoneita
Ei jaksa hakea galleriaa
Ei jaksa tehdä taidetta
Netissä on paljon taidetta
Minä en jaksa nettiä, enkä taidetta
En tahdo, että kukaan näkee taidettani
En jaksa, että olen taiteilija
En siedä taiteen tulevaisuutta
Ei jaksa hakea taiteita
8
775
Vastaukset 8
- VihaanTaidetta
Minä vihaan naistaiteilijoita
En tahdo kuluttaa yhtään minuuttiakaan taiteelle- Anonyymi
Enkö saisi yrittää maalata mieleistäni taulua olohuoneeni seinälle, se on iloa, toivossa on hyvä elää, että joskus se vielä onnistuu!
- VihaanTaidetta
Minä vihaan työn tekoa!
Onko Suomi 24 studiossa ketään muita tekijöitä kuin samat?
Hei!! Missä se nuori yksilö, joka noiduttaa kaikki "loisilla".
Viihdytä mua mantralla! - Miemittäämistääymmärrä
Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Lailla pitäs kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!
- Miemittäämistääymmärrä
Joo taide on täyttä p*skaa. Siitä kukkaan mittään ymmärrä. Pitäsi lailla kieltää koko touhu ja lakkauttaa viimesettii taidekoulutukset. Loppus se v*ttuilu!
- Canleman09
Silloinhan sinä et ole taiteilija vaan harrastelija. Sitä voi harrastella ja tehdä muuta mikä ehkä kiinnostaa... Jos ei kiinnosta mikään niin huonompi juttu.
- mikäihmeenpakko
jenkki kertoo että on 10 vuotta yhteen asiaan kuten ammatti, sen jälkeen vaihdetaan uuteen
- Anonyymi
Kaikista ei ole viulunsoittajaksi, eikä kuvataiteen tekijäksi, molemmat vaatii liikaa vaivannäköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va782011Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251052- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118722- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608