Naiselle hyvää huomenta! :)
Unen rippeet painaa silmäluomia.
Keskiviikko aamua
5
4265
Vastaukset
- Voimiapäivään
Sama juttu. Heräsin liian aikaisin, eikä uni ollut muutenkaan syvää.
Huomenta kuitenkin. - Elluhalloyb
Kuokka...
Mun silmät ..niistä tulee isoja vesipisaroita..
Ei ei en minä itke...nevö...
Mä vaan niin surullinen...
Oikeesti oon ite isoin paska...mä oon tuhooja...
Mä oon tuhonnut niin paljon kaunista..
Mun elämässä niin paljon ollut kaunista...
Mutkun tuhoo..niin ei ikinä saa mitään takaisin...se mikä menee ..se on mennyt...
Vaik nauran ..kukaan ei tiedä et sydän valuu verta....nauraa vaan täytyy...ehkä hyvä...sit se sydän alkaa parantuu...
Mä vaan järkytyin..ihan tyhjästä....
Mut se oli se mun sydän...ei pää...
Mun sydän ja pää tekevät ain omaa matkaa....
Elämä on..vois se olla mulle vähän helpompaa...
Mut matka jatkuu...mut jos oisin kakskymppinen..vetäisin pään täyteen ..se olis siin...no voiha mä tehdä sen vielkiin..meibi...katotaan....😂😂😂😂😂
Nyt elämään ..mul kaikenlaista...ja se lääkäri..mul kyl vähä parempi olo...
Mut katotaan onko vikaa...joo tiedän silmä tipat pitäis ottaa..mul ne silmät..talvi tuhoo..mä kato niin paljon ulkon...
Mut sää...vietä kivä päivä..mul oikeesti ..miestä ikävä...kun sain sanoo ..ole häpi...
Mut Kuokka..nais dei....♥🌻🍀😀- Elluhalloyb
Kuokka..
Lääkäri..tippaa sinne..tippaa tänne..
Tippaa joka puolelle..
Katotaan...auttaako...jos ei sit...pestään ..
Hutkitaan..😂🌻🍀☀ Arvauskeskuksessakokävit?
Ensin tutkitaan, ja sitten vasta hutkitaan. Jos ei sauna viina auta sitten perii hauta.
Hyvää iltaa "Elluhalloyblle".😊
Neidille iltaa!😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018574- 575478
- 245097
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni335007Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384831Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764715- 624293
- 433947
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403214- 452919