Onko muita jotka kiihottuvat kun perseelle läpsäistään? Vasta jonkin aikaa sitten huomasin fetissini. Miesystäväni läimäsi avokämmenellä paljaalle perseelleni ja se tuntui todella kiihottavalta. Tämä onkin johtanut siihen, että saa läimiä perseeni punaiseksi. Töissäkin kiihottaa kun perse hellänä kuumottaa.
Perseelle läpsiminen
11
4423
Vastaukset
- Olet-provoilija
Ei ole muita. Olet ainoa lajissasi tämän aiheen provoilija.
Etkä edes viitsi lukea jo kirjoitettuja juttuja.
Kokeilisit kerran, niin tietäisit, kuinka kauan kuumottaa! - Noinkos
Noinko?
Tuo EI ole löylykauha.
cdn.ct.sexhoundlinks.com//132/71617/7f0de5fcc49d92eacd623ecf002e9cd2/914073.jpg - Avokämmen
Ei ole provo. Nytkin persettä kuumottaa yöllisen session jälkeen. Miksi provoksi luulet?
Kun tuo alkaa kyllästyttää laimeudessaan, niin tarvitset kunnolla piiskaa, remmillä tai vitsalla. Sitten se kiihotus vasta kukoistaakin!
kyllä hameilukaverin kanssa läimitään, peppua ja rintoja.
- läiskintää
Onko sulla Laura tuo sama osoite suomi24,ssä? Vai mihin sulle vois suoraan kirjottaa?
- You_Slut
https://contestimg.wish.com/api/webimage/57ef84243b4a7118c33006fc-7-large.jpg
Ihanahan tuo on kaunista tyttöä läimäistä kämmenellä perseelle ja huutaa: YOU SLUT! huuto perään :D Nahkahousuista kuuluu kiva ääni, kun niiden päälle läimäistään kämmenellä. Meillä läpsittään välillä peppu kunnolla punaiseksi. Mies panee takaapäin ja läimäyttelee. Itse hieron kädellä klitorista samalla. Varsinkin orgasmin hetkellä läymäytys tekee niin hyvää. Tykkään myös ratsastaessa, että mies läiskii. Upealta tuntuu, jos läpsii klitorista samalla, kun nojaan taaksepäin ratsastaessa. Varsinkin, jos on jo yksi varvi takana, vaatii toinen orkku jo voimakkaampia otteita.
Meillä myös piiska kuuluu leikkipäiviin. Tänään mulla on Drindl-päivä eli pillu ja peppu on vapaassa käytössä. Äsken nojasin keittiönpöytää vasten ja mies polki takaapäin. Läpsytteli samalla paistinlastalla. Sitten nosti mut istumaan pöydän reunalla ja pani loppuun. Oli aika makee tunne, kun peppu oli hellänä läpsimisestä ja pöytä on kova. Siinä istuin jalat levelläni, peppu kihelmöi ja mies upotti kyrpäänsä mun sisään, hieroi klitorista ja sai mut ulisemaam ennen kuin latasi satsin sisään. Kuudes kerta tälle päivälle ja lisää varmasti tulee taas kohta.Käsky pyllistää ja pakarat kämmenellä punoittamaan<3
- PrvUkm52Hki
Yhtä upeeta antajana ja saajana...😉
- PrvUkm52Hki
Hesasta ketään halukasta antamaan tai saamaan...😏???
Vaimoa ei kiinnosta kumminkaan päin...😕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345718Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81791Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291478En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194825