Mietin tässä vaan, kuinka reagoida. Eräs ihminen on haukkunut minut ja syyttänyt minua asioista, jotka on itse tehnyt. Hän siis oikeasti on nuo asiat itse tehnyt muidenkin kuin minun mielestäni. Nyt hän uhkasi julkaista somessa kaiken (siis oman versionsa), jos en suostu päästämään häntä kotiini, jotta hän voi haukkua minut. On haukkunut minut ennenkin ja se onkin sellainen lynkkaus, että menen ihan puihin.
Onko tuo tuttavan uhkaus laiton? Entä sen toteuttaminen, jos hän minut ihan nimeltä kirjoituksissaan mainitsee? Olen yrittänyt poliisin neuvovaan numeroon soittaa, mutta eihän sinne läpi pääse.
Olisiko kellä kokemuksia aiheesta?
Laiton uhkaus?
2
437
Vastaukset
- Pelokas
Niin ja jatkoa vielä edelliseen, että oli sitten kuka vaan syyllinen mihin tahansa tilanteeseen, niin ihan yleisesti ottaen, onko ookoo uhkailla somella, jotta saa toisen taipumaan omaan tahtoonsa? Kai tässäkin jokin laki on? Toki eri sitten on, että miten poliisit ehtii puuttua, jos tää tuttava nyt esimerkiksi levittää minusta valheellista tietoa ja minä vien kuvakaappaukset poliisille...
- linnankunti
Ei oikeutta saa jollei itse sitä hanki.
Poliisi ei sinua auta vaikka sille mitä vinkuisit. Poliisi vain kirjaa tapahtuneet ja se siitä.
Kutsu tyyppi ovellesi ja avaa se peäpallomaila olalla. Jos rynnii sisään niin käytä mailaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745286Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213330Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1272561Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191516- 821235