Sopiiko mies että katson yhden jutun toisen miehen kanssa? Jos se ei onnistu palataan asiaan?
Oon miettinyt jonkun aikaa
41
5954
Vastaukset
- KoskaAlko
Kuinka pitkään oot miettiny?
- Käykö
Hän tuli elämääni samoihin aikoihin kun sinä.
- jakoskahan
Käykö kirjoitti:
Hän tuli elämääni samoihin aikoihin kun sinä.
Tämä tapahtui jos saa kysyä?
- unuunu
Tänne kirjoittaa ja sitten roikottaa toista, jotkut osaa olla...
- Reiluavaan
Eikö ole kuitenki reilua että kerron suoraan? Hänkin näyttää harrastavan inhorealistisuutta.
- unuunu
Suoraan? Täällä?
- Taipelleillä
unuunu kirjoitti:
Suoraan? Täällä?
Hän haluaa pelailla täällä.
- taiMilläAlkaa
Mikä sun nimi on?
- Totuus_tässä
SE on mies oikeasti
- melkohänmies
Olen Skeletor. Kerro oma synnyinpaikkasi itsekin.
- mmiehellee
Mies jos haluat toisen, niin ota. Enhän ole tähän astikaan estänyt sinun seksisuhteitasi. Olen aina siirtynyt sivuun
- EiMuaKinostaEnää
Nainen mee menojas jo, potkein sut ihan pysyvästi. Ajattelin etsiä uuden, joka vähemmän hyväksikäyttää. :P
- Kehtaatkikääntätän
Sinä yrität hyväksikäyttää mua!
- LolskisPolskis
Kehtaatkikääntätän kirjoitti:
Sinä yrität hyväksikäyttää mua!
Jaa a, en kuule halua hyväksikäyttää mitään homoja...Homot hirteen.. naisesta puhuin.
- Luoduttoisillenne
Sopii oikein hyvin ei .itään ongelmaa
- Arvaa-kuka-
Kyllä se käy. Minulla on koko ajan ollut suhde toiseenkin
- HomeAlone
On vähän pakko olla, sama kun sulla todellisuudessa niitä on enemmän kuin 2.
- Mitä-pahaa-siin
HomeAlone kirjoitti:
On vähän pakko olla, sama kun sulla todellisuudessa niitä on enemmän kuin 2.
Tietenkin. Tykkään naida
Nai sinä muita ukkoja niin minä muita akkoja
Molemmat tyytyväisiä ? - juurinäin
Mitä-pahaa-siin kirjoitti:
Tietenkin. Tykkään naida
Nai sinä muita ukkoja niin minä muita akkoja
Molemmat tyytyväisiä ?No totta hitossa!
- lkjhggfghj
Tämä selittää kaiken!!!!!
- Käykö.sinullekin
Katso vaan. Itekin vähän katselen. Muutamia vaihtoehtoja.
- tietenkinkäy
Katsele vaan ihan mitä haluat. Minut voit sitten unohtaa saman tien.
- VarmuudenVuoksiVain
Ei ollut minulta tämä aloitus, M. Ei ole ketään muuta sydämessäni ja ajatuksissani kuin sinä.
En ehdi tässä välissä kirjoittelemaan tänne muuta, yritän kirjoittaa myöhemmin enemmän. - ihanselväjuttu
Noup.. Mulle ei kävisi. Ensiksikin tämä on väärä paikka kysyä tuollaista. Sitten toiseksi, jos tuollaista tarvitsee edes miettiä niin parempi unohtaa koko juttu.
- Samathänele
Niinpä niinpä
- Etooekajokatykkää
Vieläkin?
Siin on kuule vaan vähän semmonen juttu, että tiedän että olisin jollekulle se unelmien täyttymys ja ainoa, joka on mielessä aamusta iltaan.
Sellaista naista kaipaan, sillä minä olen sellainen mies. Piste.- Aloittaja
Samat sanat hänelle. Siksi rupesinkin näitä miettimään.
- eikellekkään
Tämä ei varmaan ollut kellekään. Ei kukaan ole noin tyhmä, että odottelis varalla.
- Iltamiettimistäteille
Ei ollutkaan! Tää oli opetus teille palstapösilöille.
- sinutellaansitten
Siinä on KUULE SINULLE SELLAINEN JUTTU ETTÄ....
Kova sinuttelija tämä pertti-niminen nainen on :D
Toivottaisin PAHAA UNTA SINULLE!- Testotalhaalla
Pertti on mies mutta kovin naisellinen.
- Veelle
Ei sit multa. Ei oo ketään toista mielessä:)
- Vvvvvv
Ok, kiva kuulla. Vielä jos sais vähän vihiä keltä.
- Veelle
Vvvvvv kirjoitti:
Ok, kiva kuulla. Vielä jos sais vähän vihiä keltä.
Keltä haluaisit olevan?
- muijiajokasormelle
Tottakai sopii, hyvähän se on että on aina varalla joku, sinäkin.
- pisamaposkessa
No jotennin noin se vaan menee, ilmeisesti halusi tai ei. Sinulla ne muijat siellä... ja ei sitä tiedä, jos mullekin tulis taas joku varalle, onhan nyt kevät ja näyttää niitä miehiä hymyilevän mullekin. Listan jatkoksi vaan :)
Meillä tämä kyllä käy puolin ja toisin mutta mielellään otetaan kimppaan mukaan miehiä naisia pareja ja mielellään Olemme toisen mukana katselemassa kuinka toinen nautii tervetuloa
Kimppa
- huohhyväniin
Tottahan toki voit kokeilla. Kiire ei ole ja jos paremman löydät hyvä : ).
- esityksenmestari
Anna kuule mennä. Tätä leikkiä on leikitty jo tarpeeksi. En saanut sitä mitä sulta hain etkä sinäkään saanut sitä mitä halusit. Tiesin tuosta toisesta jo silloin alussa kun tapasin aloitimme. Tämä on pieni maa muista se. Toki olet vapaa sen suhteen tekemään kuten haluat. Enkä sinua siitä syyllistä. Nauti ihmeessä ja elä sitä elämääsi kuten haluat. Se taas mitä mulle kerrot ei tunnu hyvältä. Kai tämän ymmärrät edes? Et taida sitäkään käsittää. Mikset voinut leikkiä minun kanssa kerta tuo toinen oli jo kuvioissa mukana? Olisi nautittu edes sen hetken mitä leikittiin. Toki se kirpaisi kun en saanutkaan sitä mitä hain. Mutta uuden kun löydän ja on muuten jo alussa...... Joten anna mennä ja nauti niin teen minäkin. Irl mehän aivan muuta kerrotaan eikö totta?
- Ruletti
Sopii kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086