Oon miettinyt jonkun aikaa

Käykö

Sopiiko mies että katson yhden jutun toisen miehen kanssa? Jos se ei onnistu palataan asiaan?

41

5999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoskaAlko

      Kuinka pitkään oot miettiny?

      • Käykö

        Hän tuli elämääni samoihin aikoihin kun sinä.


      • jakoskahan
        Käykö kirjoitti:

        Hän tuli elämääni samoihin aikoihin kun sinä.

        Tämä tapahtui jos saa kysyä?


    • unuunu

      Tänne kirjoittaa ja sitten roikottaa toista, jotkut osaa olla...

      • Reiluavaan

        Eikö ole kuitenki reilua että kerron suoraan? Hänkin näyttää harrastavan inhorealistisuutta.


      • unuunu

        Suoraan? Täällä?


      • Taipelleillä
        unuunu kirjoitti:

        Suoraan? Täällä?

        Hän haluaa pelailla täällä.


    • taiMilläAlkaa

      Mikä sun nimi on?

      • Totuus_tässä

        SE on mies oikeasti


      • melkohänmies

        Olen Skeletor. Kerro oma synnyinpaikkasi itsekin.


    • mmiehellee

      Mies jos haluat toisen, niin ota. Enhän ole tähän astikaan estänyt sinun seksisuhteitasi. Olen aina siirtynyt sivuun

    • EiMuaKinostaEnää

      Nainen mee menojas jo, potkein sut ihan pysyvästi. Ajattelin etsiä uuden, joka vähemmän hyväksikäyttää. :P

      • Kehtaatkikääntätän

        Sinä yrität hyväksikäyttää mua!


      • LolskisPolskis
        Kehtaatkikääntätän kirjoitti:

        Sinä yrität hyväksikäyttää mua!

        Jaa a, en kuule halua hyväksikäyttää mitään homoja...Homot hirteen.. naisesta puhuin.


    • Luoduttoisillenne

      Sopii oikein hyvin ei .itään ongelmaa

    • Arvaa-kuka-

      Kyllä se käy. Minulla on koko ajan ollut suhde toiseenkin

      • HomeAlone

        On vähän pakko olla, sama kun sulla todellisuudessa niitä on enemmän kuin 2.


      • Mitä-pahaa-siin
        HomeAlone kirjoitti:

        On vähän pakko olla, sama kun sulla todellisuudessa niitä on enemmän kuin 2.

        Tietenkin. Tykkään naida

        Nai sinä muita ukkoja niin minä muita akkoja

        Molemmat tyytyväisiä ?


      • juurinäin
        Mitä-pahaa-siin kirjoitti:

        Tietenkin. Tykkään naida

        Nai sinä muita ukkoja niin minä muita akkoja

        Molemmat tyytyväisiä ?

        No totta hitossa!


      • lkjhggfghj

        Tämä selittää kaiken!!!!!


    • Käykö.sinullekin

      Katso vaan. Itekin vähän katselen. Muutamia vaihtoehtoja.

    • tietenkinkäy

      Katsele vaan ihan mitä haluat. Minut voit sitten unohtaa saman tien.

    • VarmuudenVuoksiVain

      Ei ollut minulta tämä aloitus, M. Ei ole ketään muuta sydämessäni ja ajatuksissani kuin sinä.

      En ehdi tässä välissä kirjoittelemaan tänne muuta, yritän kirjoittaa myöhemmin enemmän.

    • ihanselväjuttu

      Noup.. Mulle ei kävisi. Ensiksikin tämä on väärä paikka kysyä tuollaista. Sitten toiseksi, jos tuollaista tarvitsee edes miettiä niin parempi unohtaa koko juttu.

      • Samathänele

        Niinpä niinpä


    • Etooekajokatykkää

      Vieläkin?

      Siin on kuule vaan vähän semmonen juttu, että tiedän että olisin jollekulle se unelmien täyttymys ja ainoa, joka on mielessä aamusta iltaan.

      Sellaista naista kaipaan, sillä minä olen sellainen mies. Piste.

      • Aloittaja

        Samat sanat hänelle. Siksi rupesinkin näitä miettimään.


    • eikellekkään

      Tämä ei varmaan ollut kellekään. Ei kukaan ole noin tyhmä, että odottelis varalla.

      • Iltamiettimistäteille

        Ei ollutkaan! Tää oli opetus teille palstapösilöille.


    • sinutellaansitten

      Siinä on KUULE SINULLE SELLAINEN JUTTU ETTÄ....

      Kova sinuttelija tämä pertti-niminen nainen on :D

      Toivottaisin PAHAA UNTA SINULLE!

      • Testotalhaalla

        Pertti on mies mutta kovin naisellinen.


    • Veelle

      Ei sit multa. Ei oo ketään toista mielessä:)

      • Vvvvvv

        Ok, kiva kuulla. Vielä jos sais vähän vihiä keltä.


      • Veelle
        Vvvvvv kirjoitti:

        Ok, kiva kuulla. Vielä jos sais vähän vihiä keltä.

        Keltä haluaisit olevan?


    • muijiajokasormelle

      Tottakai sopii, hyvähän se on että on aina varalla joku, sinäkin.

      • pisamaposkessa

        No jotennin noin se vaan menee, ilmeisesti halusi tai ei. Sinulla ne muijat siellä... ja ei sitä tiedä, jos mullekin tulis taas joku varalle, onhan nyt kevät ja näyttää niitä miehiä hymyilevän mullekin. Listan jatkoksi vaan :)


    • Meillä tämä kyllä käy puolin ja toisin mutta mielellään otetaan kimppaan mukaan miehiä naisia pareja ja mielellään Olemme toisen mukana katselemassa kuinka toinen nautii tervetuloa

    • Kimppa

    • huohhyväniin

      Tottahan toki voit kokeilla. Kiire ei ole ja jos paremman löydät hyvä : ).

    • esityksenmestari

      Anna kuule mennä. Tätä leikkiä on leikitty jo tarpeeksi. En saanut sitä mitä sulta hain etkä sinäkään saanut sitä mitä halusit. Tiesin tuosta toisesta jo silloin alussa kun tapasin aloitimme. Tämä on pieni maa muista se. Toki olet vapaa sen suhteen tekemään kuten haluat. Enkä sinua siitä syyllistä. Nauti ihmeessä ja elä sitä elämääsi kuten haluat. Se taas mitä mulle kerrot ei tunnu hyvältä. Kai tämän ymmärrät edes? Et taida sitäkään käsittää. Mikset voinut leikkiä minun kanssa kerta tuo toinen oli jo kuvioissa mukana? Olisi nautittu edes sen hetken mitä leikittiin. Toki se kirpaisi kun en saanutkaan sitä mitä hain. Mutta uuden kun löydän ja on muuten jo alussa...... Joten anna mennä ja nauti niin teen minäkin. Irl mehän aivan muuta kerrotaan eikö totta?

    • Ruletti

      Sopii kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe