Autonvuokraus.

pmkkv

Hei Mistä kannattaa vuokrata auto päiväksi tai pariksi ?Ja minne kannattaa ajella.? Lindos listalla ja ehkä ne 7 lähdettä...

5

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rentacar

Margaritis car rent kuulema hyvä mesta

• JuanJesus

Margaritikselta me ollaan vuokrattu, ei tosin autoa. Tosin ei käy ilmi mistä päin Rodosta haluatte vuokrata, kaupungista vai jostain muualta? Tuolta Margaritikselta saa useimmiten suomenkielistäkin palvelua jos on sellaiseen tarve.
      High seasonin aikaan Lindos on ihan helvetin ruuhkainen ja kuuma kuin pätsi. Itse tykkään käydä esm. Profitis Iliaksella, Filerimoksella ja Prasonississa. Lounaalla jossain pikkukylässä.

• MythisZorbas

Vuokraamoja on pilvin pimein, ei kai niissä suuria eroja ole. Hinnassa voi olla eroa, suuret kuten sixt, europcar yms. on aina vähän kalliimpia kuin pienet. Uskoisin että vuokraamojen erot tulee silloin vastaan jos jotain sattuu, eli vakuutukset sen eron tekee. Halvallakin saa auton, tyyliin 120€/vko, mutta taloudellisesti turvallisempaa voi olla maksaa vähän enemmän ja vuokrata isolta toimijalta. Itse olen kyllä ollut erittäin tyyytyväinen pieniin/halpoihin vuokraamoihin, mutta eipä ole ollut onnettomuuksiakaan. Mm. margaritis on kyllä hyvä; keskeinen sijainti ja suomenkielinen, ystävällinen palvelu.
      Lindos on käymisen arvoinen, kuten myös filerimos. Käy nyt ainakin monte smithillä ja monolithoksessa noiden lisäksi, huikeat maisemat! 7lähdettä ei ole kummoinenkaan paikka, puroja näkee täälläkin.

• svlka

Länsirannikon puolella mielenkiintoisia kohteita on esim. Monolithoksen ja Kritinian rauniolinnat. Myöskin Kamiroksen antiikin rauniokaupunki on tutustumisen arvoinen, jos historia vähänkään kiinnostaa.

Itärannikolla on useita upeita uimarantoja, esim,. Tsambikalla vierähtää helposti tunti, jos toinenkin. Jos kuntoa riittää kannattaa vierailla Tsambikan luostarissa. Itse rakennus ei kovin mahtava ole, mutta maisemat sitäkin komeammat. Lindos on tietysti upea kohde, mutta aamupäivisin todella ruuhkainen. Pariin otteeseen, olemme käyneet siellä aivan iltapäivän päätteeksi, jolloin ruuhkista ei ole enää tietoakaan.

Vaikka välimatkat ovat kartalla lyhyitä, niin tiet ovat paikoin mutkaisia ja matkanopeudet ei nouse kovin korkeiksi, joten hirmuisia päivämatkoja ei kannata ahnehtia.

• Rootos

Tsambika, ehdottomasti. On rauhallinen ja parkkikselle mahtuu tosin kuin Lindoksessa, jossa rantakaa ei ole häävi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe