Hei Mistä kannattaa vuokrata auto päiväksi tai pariksi ?Ja minne kannattaa ajella.? Lindos listalla ja ehkä ne 7 lähdettä...
Autonvuokraus.
5
1199
Vastaukset
- Rentacar
Margaritis car rent kuulema hyvä mesta
- JuanJesus
Margaritikselta me ollaan vuokrattu, ei tosin autoa. Tosin ei käy ilmi mistä päin Rodosta haluatte vuokrata, kaupungista vai jostain muualta? Tuolta Margaritikselta saa useimmiten suomenkielistäkin palvelua jos on sellaiseen tarve.
High seasonin aikaan Lindos on ihan helvetin ruuhkainen ja kuuma kuin pätsi. Itse tykkään käydä esm. Profitis Iliaksella, Filerimoksella ja Prasonississa. Lounaalla jossain pikkukylässä. - MythisZorbas
Vuokraamoja on pilvin pimein, ei kai niissä suuria eroja ole. Hinnassa voi olla eroa, suuret kuten sixt, europcar yms. on aina vähän kalliimpia kuin pienet. Uskoisin että vuokraamojen erot tulee silloin vastaan jos jotain sattuu, eli vakuutukset sen eron tekee. Halvallakin saa auton, tyyliin 120€/vko, mutta taloudellisesti turvallisempaa voi olla maksaa vähän enemmän ja vuokrata isolta toimijalta. Itse olen kyllä ollut erittäin tyyytyväinen pieniin/halpoihin vuokraamoihin, mutta eipä ole ollut onnettomuuksiakaan. Mm. margaritis on kyllä hyvä; keskeinen sijainti ja suomenkielinen, ystävällinen palvelu.
Lindos on käymisen arvoinen, kuten myös filerimos. Käy nyt ainakin monte smithillä ja monolithoksessa noiden lisäksi, huikeat maisemat! 7lähdettä ei ole kummoinenkaan paikka, puroja näkee täälläkin. - svlka
Länsirannikon puolella mielenkiintoisia kohteita on esim. Monolithoksen ja Kritinian rauniolinnat. Myöskin Kamiroksen antiikin rauniokaupunki on tutustumisen arvoinen, jos historia vähänkään kiinnostaa.
Itärannikolla on useita upeita uimarantoja, esim,. Tsambikalla vierähtää helposti tunti, jos toinenkin. Jos kuntoa riittää kannattaa vierailla Tsambikan luostarissa. Itse rakennus ei kovin mahtava ole, mutta maisemat sitäkin komeammat. Lindos on tietysti upea kohde, mutta aamupäivisin todella ruuhkainen. Pariin otteeseen, olemme käyneet siellä aivan iltapäivän päätteeksi, jolloin ruuhkista ei ole enää tietoakaan.
Vaikka välimatkat ovat kartalla lyhyitä, niin tiet ovat paikoin mutkaisia ja matkanopeudet ei nouse kovin korkeiksi, joten hirmuisia päivämatkoja ei kannata ahnehtia. - Rootos
Tsambika, ehdottomasti. On rauhallinen ja parkkikselle mahtuu tosin kuin Lindoksessa, jossa rantakaa ei ole häävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439708Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1025103"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594337Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382887Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372689Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762519Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait271897- 201657
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361550Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72990