Onko minulla keuhkosyöpä?

T.y.t.t.ö.1.4.h.j.e.l.p

Hei.

Olen 14 vuotias tyttö ja mietin voiko minulla olla keuhkosyöpä. Minulla on siihen viittaavia oireita yskää ja hengenahdistusta olut pitkään, yskiminen tuntuu keuhkoissa ja rinta alue on kipeä. Yskäni on pahentunut mutta se on kai flunssaa vanhempieni mielestä. Aloin miettiä tätä vaihto ehtoa että minulla olisi keuhkosyöpä vaikka se on todella harvinaista, koska minulla on ollut esim perthes sairaus tosi arvinainen erityisesti tytöillä ja SPRS kun olin 9vuotias ja sekin oli ehtinyt aika pahaksi. Voitte googlettaa mitä noi taudit on mutta harvinaisia ne ovat. Sen takia aloin miettiä tätä.

Joten kiltit vastatkaa minulle!

3

325

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoctorAlban

Suosittelen menemään lääkärille, röngtenissä selviää mitä keuhkoille kuuluu. Et voi vain odottaa oireiden pahenimista.

• lääkärillevain

Lääkäriä suosittelen minäkin, mutta ei kannata etukäteen liikaa miettiä ja kuvitella, mistä voisi olla kyse. Keuhkosyöpä on todella harvinainen lapsilla ja harvinainen aikuisillakin, jos ei ole tupakoinut tai ollut tekemisissä vaikka asbestin kanssa. Paljon yleisempi syy kuvaamiisi oireisiin on esim. astma, mutta sitäkään ei kannata etukäteen pelätä. Flunssakin tosiaan voi oireilla joskus pitkänkin aikaa. Käsitin googlettelujeni perusteella, että SPRS vaikuttaa myös keuhkoihin, joten voisivatko oireet johtua siitä.

• monisairas

No joko sä arvelet sitäkin sairastavasi? päivittäin noi sun mahdolliset oireesi eri taudeista näkyy vaihtuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1050
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      867
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      76
      845
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      722
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      701
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      40
      675
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      34
      587
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      44
      587
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      515
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      507
    Aihe