Hei.
Olen 14 vuotias tyttö ja mietin voiko minulla olla keuhkosyöpä. Minulla on siihen viittaavia oireita yskää ja hengenahdistusta olut pitkään, yskiminen tuntuu keuhkoissa ja rinta alue on kipeä. Yskäni on pahentunut mutta se on kai flunssaa vanhempieni mielestä. Aloin miettiä tätä vaihto ehtoa että minulla olisi keuhkosyöpä vaikka se on todella harvinaista, koska minulla on ollut esim perthes sairaus tosi arvinainen erityisesti tytöillä ja SPRS kun olin 9vuotias ja sekin oli ehtinyt aika pahaksi. Voitte googlettaa mitä noi taudit on mutta harvinaisia ne ovat. Sen takia aloin miettiä tätä.
Joten kiltit vastatkaa minulle!
Onko minulla keuhkosyöpä?
3
306
Vastaukset
- DoctorAlban
Suosittelen menemään lääkärille, röngtenissä selviää mitä keuhkoille kuuluu. Et voi vain odottaa oireiden pahenimista.
- lääkärillevain
Lääkäriä suosittelen minäkin, mutta ei kannata etukäteen liikaa miettiä ja kuvitella, mistä voisi olla kyse. Keuhkosyöpä on todella harvinainen lapsilla ja harvinainen aikuisillakin, jos ei ole tupakoinut tai ollut tekemisissä vaikka asbestin kanssa. Paljon yleisempi syy kuvaamiisi oireisiin on esim. astma, mutta sitäkään ei kannata etukäteen pelätä. Flunssakin tosiaan voi oireilla joskus pitkänkin aikaa. Käsitin googlettelujeni perusteella, että SPRS vaikuttaa myös keuhkoihin, joten voisivatko oireet johtua siitä.
- monisairas
No joko sä arvelet sitäkin sairastavasi? päivittäin noi sun mahdolliset oireesi eri taudeista näkyy vaihtuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754351
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1134111BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1632934Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582547Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672397- 1402228
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422107Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome522031- 512001
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?561752