Hei.
Olen 14 vuotias tyttö ja mietin voiko minulla olla keuhkosyöpä. Minulla on siihen viittaavia oireita yskää ja hengenahdistusta olut pitkään, yskiminen tuntuu keuhkoissa ja rinta alue on kipeä. Yskäni on pahentunut mutta se on kai flunssaa vanhempieni mielestä. Aloin miettiä tätä vaihto ehtoa että minulla olisi keuhkosyöpä vaikka se on todella harvinaista, koska minulla on ollut esim perthes sairaus tosi arvinainen erityisesti tytöillä ja SPRS kun olin 9vuotias ja sekin oli ehtinyt aika pahaksi. Voitte googlettaa mitä noi taudit on mutta harvinaisia ne ovat. Sen takia aloin miettiä tätä.
Joten kiltit vastatkaa minulle!
Onko minulla keuhkosyöpä?
3
292
Vastaukset
- DoctorAlban
Suosittelen menemään lääkärille, röngtenissä selviää mitä keuhkoille kuuluu. Et voi vain odottaa oireiden pahenimista.
- lääkärillevain
Lääkäriä suosittelen minäkin, mutta ei kannata etukäteen liikaa miettiä ja kuvitella, mistä voisi olla kyse. Keuhkosyöpä on todella harvinainen lapsilla ja harvinainen aikuisillakin, jos ei ole tupakoinut tai ollut tekemisissä vaikka asbestin kanssa. Paljon yleisempi syy kuvaamiisi oireisiin on esim. astma, mutta sitäkään ei kannata etukäteen pelätä. Flunssakin tosiaan voi oireilla joskus pitkänkin aikaa. Käsitin googlettelujeni perusteella, että SPRS vaikuttaa myös keuhkoihin, joten voisivatko oireet johtua siitä.
- monisairas
No joko sä arvelet sitäkin sairastavasi? päivittäin noi sun mahdolliset oireesi eri taudeista näkyy vaihtuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867