olen 33 vuotias enkä voi nukkua vasemmalla kyljellä kuin hetken koska herään vasemmalla puolella tuntuvaan rintakipuun joka säteilee vasempaan käteen aivan kuin suonta vetäisi kädestä ja olen huomannut että herätessä hengitys vinkuu ja rohisee voimakkaasti mutta jos pidempään satun nukkumaan vasemmalla kyljellä koko yläruumis puutuu täysin. tätä on jatkunut jo vuosia
muutenkin on tuo nukkuminen on vähän niin ja näin herään lähes joka yö aivan hiestä märkänä vaikka nukun missä asennossa hyvänsä ja aamuisin on aina järkyttävä päänsärky
En pysty nukkumaan vasemmalla kyljellä
2
1961
Vastaukset
- pops
Jotkut sanovat, että vasemmalla kyljellä nukkuminen ei ole suositeltavaa, jos on sydänvaivoja,
sydänoireita voi tulla helpommin. Mene tiedä, mutta olen itse sitä mieltä omasta kokemuksesta. Sydänvaivoja on ollut monta vuotta ja herkemmin niitä tulee vasemmalla kyljellä nukkuessa ja kun niitä sydänoireita on, hikoilen paljon kylmää hikeä.
Hikoilu voi johtua monesta asiasta.
Käsi voi puutua muutenkin, jos nukkuu sen päällä ja hengitysrohinat voi johtua keuhkoista.
Ehkä käynti lääkärillä selvittäisi asioita ?
Jos jännität kehollasi, se voi tehdä päänsärkyjä. Etenkin niskojen tiedostamaton jännitys.
Olisi hyvä nukahtaa rentona. - köhijä.köpä
Mä voin nukkua vaan selinmakuulla, selälläni. Vielä vuosi sitten vasemmalle kyljelle nukahtaminen sai aikaan ankaran selkäkivun kun lannerangassa on pahoja kulumisvikoja.
Nyt tuo riesa on jostain syystä poistunut. Silti nukun parhaiten selälläni. Räkätaudin aikana joskus herää siihen että hengitys ei kulje, liman täyttäessä nielua.
Ap:n pitäisi käydä mangneettikuvauksessa, että selviäisi tuo hengitysvaikeus. Keuhkoputkista voisi löytyä vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446