olen 33 vuotias enkä voi nukkua vasemmalla kyljellä kuin hetken koska herään vasemmalla puolella tuntuvaan rintakipuun joka säteilee vasempaan käteen aivan kuin suonta vetäisi kädestä ja olen huomannut että herätessä hengitys vinkuu ja rohisee voimakkaasti mutta jos pidempään satun nukkumaan vasemmalla kyljellä koko yläruumis puutuu täysin. tätä on jatkunut jo vuosia
muutenkin on tuo nukkuminen on vähän niin ja näin herään lähes joka yö aivan hiestä märkänä vaikka nukun missä asennossa hyvänsä ja aamuisin on aina järkyttävä päänsärky
En pysty nukkumaan vasemmalla kyljellä
2
2086
Vastaukset
- pops
Jotkut sanovat, että vasemmalla kyljellä nukkuminen ei ole suositeltavaa, jos on sydänvaivoja,
sydänoireita voi tulla helpommin. Mene tiedä, mutta olen itse sitä mieltä omasta kokemuksesta. Sydänvaivoja on ollut monta vuotta ja herkemmin niitä tulee vasemmalla kyljellä nukkuessa ja kun niitä sydänoireita on, hikoilen paljon kylmää hikeä.
Hikoilu voi johtua monesta asiasta.
Käsi voi puutua muutenkin, jos nukkuu sen päällä ja hengitysrohinat voi johtua keuhkoista.
Ehkä käynti lääkärillä selvittäisi asioita ?
Jos jännität kehollasi, se voi tehdä päänsärkyjä. Etenkin niskojen tiedostamaton jännitys.
Olisi hyvä nukahtaa rentona. - köhijä.köpä
Mä voin nukkua vaan selinmakuulla, selälläni. Vielä vuosi sitten vasemmalle kyljelle nukahtaminen sai aikaan ankaran selkäkivun kun lannerangassa on pahoja kulumisvikoja.
Nyt tuo riesa on jostain syystä poistunut. Silti nukun parhaiten selälläni. Räkätaudin aikana joskus herää siihen että hengitys ei kulje, liman täyttäessä nielua.
Ap:n pitäisi käydä mangneettikuvauksessa, että selviäisi tuo hengitysvaikeus. Keuhkoputkista voisi löytyä vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221