Naiselle hyvää huomenta! :)
Tänään on kai lämmin päivä.
Torstai Aamuun
13
441
Vastaukset
- Aurinkoista
Huomenta. Mitä teet tänään?
- Aurinkoista
Millaista naista ikävöit? Mitä teet viikonloppuna?
- Tunsinkuokan
Ootko kuokka Oulusta?
- Elluhalloyb
Kuokka..
Todellakin kaunis päivä tulos..
Menen enstex asiat hoitaa..ehkä sit ulos..
Katotaan..virta vie...🌈♥🌞😂☀🌻
Vietä kiva päivä...
Hymyhuulet parin löytävät...
Vasinki tälläisinä päivinä..♥
Ehkä uskallan vähän ajatellakin.🌞 - joonytonhyväkeli
Pitäisi kyllä käydä ulkoilemassa nyton hyvä keli... mutta hmm oikeastaankin joops pyöräilemällä kaupungille, pääsee helposti ja nopeasti paikkoihin vaikka varsinaisesti mitään ostamistakaan ei olisi.
Elluhalloyb kirjoitti:
Kuokka..
Todellakin kaunis päivä tulos..
Menen enstex asiat hoitaa..ehkä sit ulos..
Katotaan..virta vie...🌈♥🌞😂☀🌻
Vietä kiva päivä...
Hymyhuulet parin löytävät...
Vasinki tälläisinä päivinä..♥
Ehkä uskallan vähän ajatellakin.🌞"Elluhalloyb" Kiitos! 🤗
Ai minuako ajattelet voi kun kiva! 🙃
- eivätvaatteetratkaise
Oli hyvä jakso tuossa curb your enthuasism, eli jäitä hattuun taas, karkkia tai kepposia :)
Tuollainenkin juttu tuossa: et muka ole edes menossa pelaamaan golfiakaan kun tuollainen kauluspaitakin ja lippiskin on jo sellainen että jotain jonkun golf-firman liquid-metal -juttuja? - harrasteetsinänsä
Sama kuin jääkiekkoilija sanoisi maila ja luistimet toisessa kädessä, kiekko jo kolmannessa korvassa: joo en pelaile jääkiekkoa.
- olihyväulkoilupäivä
Ellupi taisi innostaa lähtemään ulkoilemaankin tänään, piti käydä sitten tarkkailemassa ihmisten naamoja ja ilmeitä :)
Tulipa muuten ostettua ikkunoiden puhdistusruisketta, sellainen purkki, kun hyppäsi silmille kaupan hyllyltä, että tuollaista voisin tarvia joo.- Elluhalloyb
Joo tänää oli todellaki kiva päivä..
Juttuseuraa..kun istuin penkil..
Mun kanssa helppo puhuu...
Mut ulkoilu ei suju..pakkopullaa...
Ehkä tauko ja unohtaa kokonaa liikunta..
Ei niitä ikkunoita viel kannata...
Ens kuussa...🌻🍀☀
- keväinenilma
Oli ihanan lämmintä. Kiva oli kävellä ja hiki tuli vaikka en kävellytkään niin lujaa kuin normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603