Omalla edullisemmin.

näillä.mennään

Meiltä maksaa taksilla Helsinki-Vantaalle yhteen suuntaan jo reilusti yli 50 euroa päivällä, yöllä ja viikonloppuisin enemmän, Julkisilla menisi hankalaksi eikä aamulla aikaisin ja öisin onnistu ollenkaan. Nyt Finavia on pudottanut ennakkoon netistä ostetun pysäköinnin hintaa eli 8 vrk P3-parkissa maksaa 61 euroa. Ei tarvitse enää miettiä meneekö taksilla vai omalla. Kotilentomatkalla ei tule enää nautiskeltua kallista ja huonoa lentokoneviiniä.

32

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yliomavastuun

      Eikö tuollaisia summia saa verovähentää?

    • pasanoihän

      Jumalauta,mikä säästö.

      • kiroile.ilman.kyytejä

        Niin on eikä tarvitse yöllä pakkasessa lentoasemalla odotella yli puolta tuntia taksia, joita tulee jos tulee yksi silloin toinen tällöin, jos lento sattuu olemaankin myöhässä ja systeemi ei toimi. Kokemusta siitäkin on.


      • Htyh6
        kiroile.ilman.kyytejä kirjoitti:

        Niin on eikä tarvitse yöllä pakkasessa lentoasemalla odotella yli puolta tuntia taksia, joita tulee jos tulee yksi silloin toinen tällöin, jos lento sattuu olemaankin myöhässä ja systeemi ei toimi. Kokemusta siitäkin on.

        joo..mukavampaahan se on pakkasyössä tarpoa sinne parkkipaikalle ,skrabata ikkunat , kopistella lumet ja palella sit ekat 10 km ennenkuin se lämpenee varsinkin jos säästö on tota luokkaa. oot voittaja ainesta.


      • kiroile.ilman.kyytejä
        Htyh6 kirjoitti:

        joo..mukavampaahan se on pakkasyössä tarpoa sinne parkkipaikalle ,skrabata ikkunat , kopistella lumet ja palella sit ekat 10 km ennenkuin se lämpenee varsinkin jos säästö on tota luokkaa. oot voittaja ainesta.

        Sori vaan, landepaukulle tiedoksi, että P3 on ihan Terminaali 1 lähellä, 1 min kävely eikä sisätilassa tarvitse skrabata ja Webastokin on jo keksitty.


    • sosiaalikyytejä

      Tuo jonotus on järjestettävissä ennakkokyydillä. Muuten ei ole uusi juttu, että omalla autolla matkustaa edullisemmin. Vai pitäisi herraa kyyditä kympillä sata kilometriä. Kuka on huijari?
      Köyhät menkööt millä menevät. Maksukyvyttömyys vaatii järjestelyjä. Myös siellä korvessa.

      • tulihan.se

        "Köyhät menkööt millä menevät. Maksukyvyttömyys vaatii järjestelyjä"
        Herra taksikuski taitaa nyt puhua itsestään, mikä se olikaan taksikuskin kk-ansio, verrataanko?


      • meneesosiaalikyydillä

        En anna vastausta kysymykseen, koska se ei liity aiheeseen. Mutta ei tarvitse olla nero kertoakseen, että omalla autolla on halvempi matkustaa kuin taksilla. Kenelle tämä ei ole muka selvä asia? Matkustaminen ei ole oikeus. Se on palvelua jota myydään.


      • onnea.vaan.tolpille
        meneesosiaalikyydillä kirjoitti:

        En anna vastausta kysymykseen, koska se ei liity aiheeseen. Mutta ei tarvitse olla nero kertoakseen, että omalla autolla on halvempi matkustaa kuin taksilla. Kenelle tämä ei ole muka selvä asia? Matkustaminen ei ole oikeus. Se on palvelua jota myydään.

        Ei pidä sitten alkaa arvostelemaan ja haukkumaan toisia köyhiksi ja maksukyvyttömiksi. Taksirenkinä olisinkin tuloistani aika hiljaa. Onneksi tuli hankittua ylempi korkeakoulututkinto jo 80-luvun puolivälissä eikä ole tarvinnut olla päivääkään työttömänä saati juosta sossussa ja Kelassa. Ne voivat ensi heinäkuun alun jälkeen tulla tutuiksi monelle taksimiehelle.


      • VilkunanKustaa
        onnea.vaan.tolpille kirjoitti:

        Ei pidä sitten alkaa arvostelemaan ja haukkumaan toisia köyhiksi ja maksukyvyttömiksi. Taksirenkinä olisinkin tuloistani aika hiljaa. Onneksi tuli hankittua ylempi korkeakoulututkinto jo 80-luvun puolivälissä eikä ole tarvinnut olla päivääkään työttömänä saati juosta sossussa ja Kelassa. Ne voivat ensi heinäkuun alun jälkeen tulla tutuiksi monelle taksimiehelle.

        Ylempi korkeakoulututkinto. Sinuna olisin ihan hiljaa ja keskittyisin täyttämään hakemusta toimeentulotuesta. Yksinäisyydessään ja lääkepäissään sitä näkee kummia näkyjä.
        ja luulee olevansa jotain aivan muuta kun on. Et vaikuta terveeltä, hanki apua.


      • usko.mitä.haluat
        VilkunanKustaa kirjoitti:

        Ylempi korkeakoulututkinto. Sinuna olisin ihan hiljaa ja keskittyisin täyttämään hakemusta toimeentulotuesta. Yksinäisyydessään ja lääkepäissään sitä näkee kummia näkyjä.
        ja luulee olevansa jotain aivan muuta kun on. Et vaikuta terveeltä, hanki apua.

        Vituttaako, kun jouduit taksrengiksi. Olisit sinäkin opiskellut, niin voisit saavuttaa jotakin.


      • OletTodellaYksinäinen
        usko.mitä.haluat kirjoitti:

        Vituttaako, kun jouduit taksrengiksi. Olisit sinäkin opiskellut, niin voisit saavuttaa jotakin.

        Voi raukkaa, ottaako päähän työttömyys ja apukoulun tasoinen koulutuksesi. Hanki elämä.


      • kannattaa.muistaa
        OletTodellaYksinäinen kirjoitti:

        Voi raukkaa, ottaako päähän työttömyys ja apukoulun tasoinen koulutuksesi. Hanki elämä.

        Taksirengiksi joudutaan, taksirengiksi ei päästä.


      • MuistaTämäItse
        kannattaa.muistaa kirjoitti:

        Taksirengiksi joudutaan, taksirengiksi ei päästä.

        Kannattaa myös muistaa ettei sinusta ole edes siihen hommaan.


    • Kohti_Hybridiä

      Enpä ole tuolla taksia joutunut jonottelee, oli kellonaika mikä tahansa. Aina ollut jonossa valmiina. Toisaalta voin hypätä myös säädylliseen aikaan Finnairin bussiin, junaan tai 615/617 ja olen edullisesti kotona.

    • Justjoo69

      No jos se reissu ei kestä kuin sen 8 päivää niin mikäs siinä, itse kun menen ulkomaille, olen siellä vähintään kuukauden, mieluummin 2... Tulee vain paha mieli jostakin 1 viikosta...

      • just.just

        Tuohon voisin sanoa, että taatusti olen ollut ulkomaanreissulla yhteensä enemmän kuin sinä. Maita noin 40 työn ja vapaa-ajan merkeissä.


      • JOOPAJOOTAAS
        just.just kirjoitti:

        Tuohon voisin sanoa, että taatusti olen ollut ulkomaanreissulla yhteensä enemmän kuin sinä. Maita noin 40 työn ja vapaa-ajan merkeissä.

        Älykkäät ihmiset kirjoittaa tänne ja keulii. Mee nyt satuines nukkumaan. Oot naurettava.


      • Nyyh

        Jos ei muualla voi päteä, niin miksei sitten tällä palstalla.
        Vaimo ja pomo kyykyttää.
        Surullista.


      • OletLapsenTasolla
        just.just kirjoitti:

        Tuohon voisin sanoa, että taatusti olen ollut ulkomaanreissulla yhteensä enemmän kuin sinä. Maita noin 40 työn ja vapaa-ajan merkeissä.

        Mun isä on vahvehpi kuin sinun isä. Olet lapsen tasolla juttuinesi.


      • mitäs.tuohon
        Nyyh kirjoitti:

        Jos ei muualla voi päteä, niin miksei sitten tällä palstalla.
        Vaimo ja pomo kyykyttää.
        Surullista.

        Otan osaa. Ei sitä taksikuskin palkoilla varmaan paljon pysty matkustelemaan.


      • TätäSulleTuohon
        mitäs.tuohon kirjoitti:

        Otan osaa. Ei sitä taksikuskin palkoilla varmaan paljon pysty matkustelemaan.

        Hyvin pystyy toisin kun sinun yhteiskunnan varoilla elävän.


      • kiinnostaisiko
        TätäSulleTuohon kirjoitti:

        Hyvin pystyy toisin kun sinun yhteiskunnan varoilla elävän.

        Jos saat 13 €/h, niin joudut ajamaan noin 410 h kuukaudessa, että pääset samaan bruttoansioon. Vaihdatko?


      • 98tunnissanapisee
        kiinnostaisiko kirjoitti:

        Jos saat 13 €/h, niin joudut ajamaan noin 410 h kuukaudessa, että pääset samaan bruttoansioon. Vaihdatko?

        Herää jo provoilija.


      • kiinnostaisiko
        98tunnissanapisee kirjoitti:

        Herää jo provoilija.

        Taitaa vituttaa ankarasti, kun et opiskellut, siis et halunnut tai et päässyt opiskelemaan? No ei se mitään, olemme menossa kohti pitkiä valoisia kesäöitä, istumalla tienaat.


      • 8000kuussapuhtaanakäteen
        kiinnostaisiko kirjoitti:

        Taitaa vituttaa ankarasti, kun et opiskellut, siis et halunnut tai et päässyt opiskelemaan? No ei se mitään, olemme menossa kohti pitkiä valoisia kesäöitä, istumalla tienaat.

        Älä viitsi työtön selittää täällä. Olet pelkkä provo. Mene kirjastoon lukemaan lehtiä. Sivistä itseäsi. Voi tosin olla mahdoton tehtävä tuollaiselle elämän pokerissa jo hävinneelle.


    • Plo11

      Itse korjasin auton tuli halvemmaksi kuin korjaamolle vieminen.

      • adföfv

        Jep. Minä taas itse valmistan pihvin kotona: Tulee katsokaas palon halvemmaksi kuin pihvi ravintolassa. Olen ovela :)


    • Wwdfgghjj

      Minä runkkaan. On halvempaa kuin huorissa käynti.

    • heinäkuun.mies

      Minä seison taksini kanssa tolpalla koko yön, tulee halvemmaksi kuin viereisessä ravintolassa istuminen ja juhliminen.

    • Ja pointti oli mikä? Jos kyse on työmatkasta, niin minä ainakin menen ja tulen taksilla, hinta ei kiinnosta, koska sen maksaa työnantaja matkalaskulla. Ja lomareissuja tulee 1-2 vuoteen, ei se oikeastaan mitään merkitse niissäkään, meneekö taksimatkoihin yhteensä kymppi pari enemmän tai vähemmän.

    • Köyhäkuljettaja

      Olen taksikuski ei ole omaa autoa en ole vuoteen julkisilla kulkenut.
      Minusta taksi on kohtuuhintainen.
      Minulle tulee halvemmaksi kuin oma auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe