Seksiobjektina oleminen

Tällaisella suomalaisella rauhaa rakastavalla perinteisellä miehellä joskus tuppaa ärsyttämään se että morsian kohtelee kuin seksihullua.

Olen koettanut sanoa monet kerrat että vaikka elätän sinua ja perhettäsi niin se ei tarkoita sitä että olisit jotakin velkaa, eikä sinun tarvitse maksaa sitä olematonta velkaa seksillä. Tykkäisin hänestä vaikka en koskaan saisi seksiä.

Ei se auta. Automatkoillakin pitää munia hipelöidä josko sattuisi panettamaan. Aamuseisokki tulkitaan seksin puutteeksi ja iltaisin tunnustellaan josko se taas seisoisi.

Muutama thainainen jo koettuna niin tämä on suht tuttua. Tämän kanssa toista vuotta. Hän väittää olevansa sitä mieltä että olen sexy man ja tarvitsen seksiä ja hän tarvitsee minua. Pitää huolen siitä etten varmasti mene vieraisiin ja tappaisi jos jäisin kiinni sellaisesta.

Tässä kaiken kokeneena viisikymppisenä ei oikein jaksaisi esittää nuorta sonnia, mutta olosuhteiden pakosta siihen joutuu. On tämä kamalaa. :DDD

Jotkut tumpputerot joutuu tyytymään haaveiluun hammaslääkärivaimoista ja jotkut meistä joutuu jatkuvien seksihyökkäysten kohteeksi. Tasan ei käy onnen lahjat. Mutta aika parantaa kuulema haavat.

Hän on onnellinen kun minä olen onnellinen. Ehkä sen kuuluukin olla näin. Varsin epäsuomalaista jokatapauksessa. Metoo#

18

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42xOriginal

      On tää sun pattajas ihan kamala paikka
      https://aijaa.com/2CJ1Mm
      Joutuu näin hirveiden akkojen kanssa asioimaan... Teen valituksen ihan justiinsa... Katellaan illempana!

    • lerpanseikkailut

      Lerpalla on näköjään dialyysipäivä. Muuten hän olisi tehnyt jo vähintään tusinan kopioita ja muunnelmia tuosta kirjoituksestasi, koska puhut naisista ja seksistä senkin perverssi heteroseksuaali!

    • hehehehee

      Sika-Amalia on sikalassa seksiobjektina.

    • TääOnHauskaa

      Totuus tarua ihmeellisempää, tai toisin päin seksiobjektilla.

      🛫🛬 1 miljoona.
      🍺🍺 1 miljoona.
      👙🐰 1 miljoona.
      4 🏃🎠 nuorin rippikouluikäinen.
      👸🙋🙌🙏 saksalainen kasvatustapa, ei kiroilua, ei isän vastaista mielipidettä ääneen.
      2 👱👧 x, joiden kanssa 27v.
      💏👄💔👙👠💰300.
      👿 50v. vain oma mielipide oikea.
      👙👠💘3 kuukautta.

      📝✏ 10.000 riviä.
      💻💻 24 h / vrk. 7 vrk / viikko. 12 kk / v. 5 vuotta.

      Baaritytön unelma POJU

      🚘 S-Mersu.
      🕛🕧🕐🕜🕑🕝🕒 Vankeinhoitolaitoksessa.
      👊👊 Sensei 26 vuotta aivotärähdyksiä.

      Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
      vahvempi 🏋🏋, 
      nopeampi 🏃, 
      varakkaampi 💰💲, 
      sosiaalisempi ⚰⚰, 
      fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
      seurallisempi 🍻, 
      mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
      sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
      minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺2010, 
      minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
      fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
      paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
      ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

      • Totta. Sä tsiigaat voittajaa, luuseri.
        Maailmassa ei ole vielä keksitty taitoa, lahjaa tai lajia, jossa jäisin hopealle sinun rinnallasi, paitsi jos kilpaillaan Pattaya palstalla stalkkaamisesta, niin siinä luovutan sinulle manttelin sovinnolla. Olet aivan ehdoton ykkönen siinä lajissa. Minun pari juttua päivässä häviää sinulle vähintään 100 kertaisesti. Meissä kun on se ero että minulla on muuta tekemistä elämässäni kuin metsästää maijaa.


      • AviomiesSenseiOriginal
        vuodesta20I0 kirjoitti:

        Totta. Sä tsiigaat voittajaa, luuseri.
        Maailmassa ei ole vielä keksitty taitoa, lahjaa tai lajia, jossa jäisin hopealle sinun rinnallasi, paitsi jos kilpaillaan Pattaya palstalla stalkkaamisesta, niin siinä luovutan sinulle manttelin sovinnolla. Olet aivan ehdoton ykkönen siinä lajissa. Minun pari juttua päivässä häviää sinulle vähintään 100 kertaisesti. Meissä kun on se ero että minulla on muuta tekemistä elämässäni kuin metsästää maijaa.

        Voi vittu mikä blondi ja kaveri peukuttaa, lastentarhatasosta ja palstan nimi on Pattayan matkailu........haloo........ole nyt niin ihan voittaja vaan kusipää.


      • 42xOriginal
        AviomiesSenseiOriginal kirjoitti:

        Voi vittu mikä blondi ja kaveri peukuttaa, lastentarhatasosta ja palstan nimi on Pattayan matkailu........haloo........ole nyt niin ihan voittaja vaan kusipää.

        Ravintoloitsija Sensei spedelerppa ja Lerpan "tasot" viettäneet taas kiireistä juhlapäivää taas ravintolaketjun pyörteissä? Täällä on kiva vesisota käynnissä, ei taida siellä itäsuomessa olla vastaavaa ellet kuse housuun?


      • AviomiesSensei
        42xOriginal kirjoitti:

        Ravintoloitsija Sensei spedelerppa ja Lerpan "tasot" viettäneet taas kiireistä juhlapäivää taas ravintolaketjun pyörteissä? Täällä on kiva vesisota käynnissä, ei taida siellä itäsuomessa olla vastaavaa ellet kuse housuun?

        On täällä kiireinen päivä. Täytän juomakaappia koko ajan mutta meidän mc:n liiviukot (monikossa) juovat jatkuvasti long islandeja ja sinisiä enkeleitä naamaansa siihen tahtiin että mulla on jännetupin tulehdus tuosta baarikapin loputtomasta täyttämisestä. Vaimo poraa ihan hulluna tuossa viereisessä huoneessa huudosta päätellen potilaita. Kohta se lähtee katsomaan meidän kukkafarmia leveätakapyöräisellä sporalla, että miten kukat siellä tänään oikein voi. Viimeksi sillä oli kaula täynnä fritsuja, kun auringonkukka oli hyökännyt sen kimppuun. Roadracingpoikamme oli syönyt ne vaahtokeilat, kun vaimo unohti tehdä sille ruokaa. Poikamme on yliälykäs lapsi, ja syksyllä hän pääsee jo kouluun ekalle luokalle hassusti samana päivänä kun hän täyttää kolkytseitsemän. Koulukavereille vie karamelliä sitten synttärijuhlan kunniaksi ja soittaa puuhuilulla ukko nooan.


    • AviomiesSenseiOriginal

      Maija-Dille pitää itseään seksiobjektina.

      ONKO MUITA ?

      Miten 42 originaliksi alkanut ?

      • seksiopjektimies

        Mäkin oon seksiopjekti.


      • rokkikokkinokki

        Nelikakkonen on varmaan määrännyt sinut ajattelemaan häntä, koska ajattelet häntä jatkuvasti, eikä elämässäsi näytä olevan muuta kuin muiden ajatteleminen ja seuraaminen, vaikka Thaimaassa on vietetty juhlapäivää tänään. Sinä et ole Thaimaata nähnytkään kuin unissasi.


      • AviomiesSenseiOriginal10
        rokkikokkinokki kirjoitti:

        Nelikakkonen on varmaan määrännyt sinut ajattelemaan häntä, koska ajattelet häntä jatkuvasti, eikä elämässäsi näytä olevan muuta kuin muiden ajatteleminen ja seuraaminen, vaikka Thaimaassa on vietetty juhlapäivää tänään. Sinä et ole Thaimaata nähnytkään kuin unissasi.

        Näen Phukettia.

        Ai juhlapäivä näin 19. päivänä, mitä kummaa, eikös väitteet ollut toisin.


      • hyviämatkojavaan
        AviomiesSenseiOriginal10 kirjoitti:

        Näen Phukettia.

        Ai juhlapäivä näin 19. päivänä, mitä kummaa, eikös väitteet ollut toisin.

        Nyt näkyy puketti ja iltapuuron ja lääkkeen jälkeen näkyy lisää unia. Tänä yönä voit vaikka matkustaa ilmalaivalla maapallon ympäri Repe Sorsan kanssa tai jotakin muuta jänskää.


    • MitäSeuraavaksi

      PUSKARUNKKARI PITÄÄ ITSEÄNSÄ SEKSIOBJEKTINA.

      • LisääTällaista

        Vuoden paras.
        Kuka näiden takana on?


    • hehehehee

      Sika Amalia on karjujen seksiobjekti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe