Voiko Bulgariassa huoneen tallelokeroon jättää rahaa? Pysyykö ne oikeesti siellä tallessa...? Onko luotettavuudessa eroja siinä, onko hotelli laadukas/ kallis, vai halpamajoitus?
Luotanko tallelokeroon
5
367
Vastaukset
- paras_a_ryhmä
Periaatteessa kyllä voi jättää ja suositellaankin. Eikä asia koske pelkästään Bulgarian hotelleja, vaan sama pätee muuallakin. Tallelokerohan ei välttämättä ole aina huoneessa vaan se saattaa sijaita respassakin. Silloin-tällöin kuulee juttuja, että henkilökunta kävisi verottamassa oman osansa lokeroista, mutta useimmiten turistin oma alkoholin huuruinen kirjanpito heittää. -Itse olen luottanut tuuriini enkä ole koskaan käyttänyt tallelokeroa vaikka olenkin maassa vieraillut kymmeniä kertoja. Kannattaa silti käyttää sitä vaikka muutaman euron viikossa maksaakin. Niin ja passit ja arvokorut myös lokeroon mikäli sattuu olemaan mukana.
- Sofian.sälli
Bulgaria on kuin Venäjä. Mihinkään ei voi luottaa, muuhun kuin epäluotettavuuteen.
- sälli_sohvalla
Olipa taas harvinaisen typerä kommentti. Olisit mieluummin nukkunut piteenpään ja selvitellyt tyhmää päätäsi siellä uunin pankolla.
- PyöräilyKalle
Tallelokeroon jos talletat olitpa missäpäin maailmaa tahansa on riski että siivooja tms käy oman osansa kuittaamassa rahoista.
Hotellihuoneitten tallelokeroihin pääsee ilman avainkoodia nopeammin kuin avainkoodilla, tallelokerot pelkkää silmän lumetta. Sama pätee vastaanoton takana oleviin tallelokeroihin.
Jos laitatte tallelokeroon käteistä rahaa niin kirjoitta summa paperille ylös ja muista tarkistaa kaksi kertaa että olet kirjannut summan oikein.
Näin varmistat vuotaako tallelokero, sama pätee jos säilytät käteistä matkalukussa. - mitähän_tekis
Jos oikein vainoharhaiseksi alkaa tulla niin on kyllä viisainta pysyä kotona. Mutta toisaalta kotonakin voi sattua kaikenlaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246