Oltais puolison kanssa muuttamassa Raisioon kesällä ja kiinnostais tietää mitä mieltä olette erityisesti keskustasta ja vaisaaresta?
Onko mitään puistoalueita, onko kirjasto käymisen arvoinen ja minkä ikäluokan ihmisiä siellä asuu tai näkyy eniten katukuvassa?
Juopot ei haittaa mutta häiriköt vituttaa.
Raisio asuinpaikkana
13
3318
Vastaukset
- ResoRaisio
Tervetuloa! Kirjasto erinomainen, kaikenikäisiä ja -värisiä katukuvassa, vehreä ympäristö, paljon puistoalueita.
Vaisaarta en kommentoi, kun ei kokemusta.- perustaRaisiosta
Kaanaa on ylivoimaisesti Raision paras ja rauhallisin asuinalue. Vaisaaressa on runsaasti vuokrataloja ja näin myös häiriöitä esiintyy.
- Azd
Jerenpiha on ongelma ja narkkien ja juoppoja tulee vaan lisää!!Kaupungin kämppiä!!
- Anonyymi
Azd kirjoitti:
Jerenpiha on ongelma ja narkkien ja juoppoja tulee vaan lisää!!Kaupungin kämppiä!!
Kyllä ne ongelmat tulevat itä-aasiasta ja kaakkois-aasiasta, ne meluavat keskustassa illalla ja ovat kun maailmanomistajat, kun muut ovat töissä niin sama meno jatkuu
- Jamomela
Pojanpolku, kapponkatu ja Kirjokallionkatu ovat alueita joita kannattaa välttää. Vaisaaressa karrinkadun vuokratalot myös vältettäviä.
- Mertsisi
Kävin tänään Anttilassa ostamassa 20 kg säkillisen Serti-koiraruokaa. Kassajonossa nainen takanani kysyi, omistanko koiran. Mitä hemmettiä se ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona?
No minäpä päätin piristää tylsää elämääni. Kerroin naiselle, että ei, minulla ei ole koiraa - vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin, että se ei ehkä ole hyvä idea, koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan, mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin teho- osastolta tippa molemmissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta löytyy.
Kerroin naiselle että dieetti toimii niin, että tungetaan taskut täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari papanaa suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä.)
Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan; olin astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli.
Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa että olin aivan varma että hän saa sydärin.
Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Anttilaan.
Huomenna menen Prismaan....! - vaisaarelainen
Kapungin talous vain ei ole paras mahdollinen ja veroäryrin korotuspainetta on tuleville vuosille.
- älykkö
Rasismi ei kannata salaatin teossa
Nurkkakuntaisuus ja silmien sulkeminen muulta maailmalta on iso virhe salaattia valmistaessa. Maistuvaa salaattia tehtäessä kannattaa ottaa raaka-aineita ympäri maailmaa. Erinomainen salaatti onnistuu yhdistämällä ulkomainen omena ja kotimainen leipäjuusto. - raisiolaisetkestäkää
Eiköhän se ole samanlainen nurkkapatriotismin saareke kuin muutkin pikkuiset kaupungit. Olen kuullut että Raisossa olisi natseja? mutta en ole siellä asunut niin toisaalta niin en ole asiasta varma siis mutta että tod näk on.?
- brändinvoiostaavalmiina
Miten voi olla Anttila vielä, onko siellä Raisiossa joku ostanut vanhan Anttilan toiminnan ja ottanut nimen taas käyttöön uudestaan?
- lempinen
Kuollut huonosti kehittynyt paikkakunta. Jäyhiä asukkaita, ei mitään älykästä toimintaa urheiluseuratoiminnan lisäksi. Kallis, hiipuva paikkakunta.
- Kateellinen_kakka
Kuinni kuollut ja huonosti kehittynyt? Täällä on Ikea ja Myllykin jossa käy paljon asiakkaita.
- Anonyymi
En suosittele!
Syntyperäisenä raisiolaisena muutin lopullisesti pois heti 18-vuotiaana enkä palaa. Keskustan rakennusprojektit olleet aika naurettavia. Vaisaaren näen jonkinmoisena slummina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612