"SK: Kiukaisten Seo on sulkenut ovensa Eurakoskella vain puolitoista kuukautta avajaisten jälkeen.
Huoltoaseman yrittäjä Juha Käppi Lappeenrannasta ei perustellut huoltoaseman sulkemista millään tavalla työntekijöilleen, mutta määräsi sulkemaan ovet tästä aamusta lähtien."
-No mutta kiva hei kun kävit yrittämässä, mahtavan kuvan jätitkin nyt sitten.
Kiukaisten Seo jo kiinni
8
1868
Vastaukset
- Konkkaanvaan
Mikäpä siäl tuppukyläs kannattais ko ei asukkaitakaa ole
- näinon
Kyl Seo kannatti hyvin, mut tais kaatuu Käpin muihin bisneksiin.
- käpittää
tää käpin jätkä oli ihan roiston näköinenkin,mulkku tuli sulkee toimivan paikallisten ainoa palveluaseman......toivottavasti joku tavallinen jatkaa metsämäkien toimivaa tapaan.
- ent.kiukaislaine
Lähikunnista saa samat palvelut paljon edullisemmin...
- Pöhkökylä
Sillä on nuppi aika sökö, joka vapaaehtoisesti asuu Eurakoskella.
- Jokojo
Miten onko Seo taas aukeamassa Kiukaisiin? Jostain jonkun tynkä otsikon näin että Kiukaisten Seolle uusi yrittäjä.
- Anonyymi
Mainiota, sitä ei tarvita, joutikin jo sulkea.
- Anonyymi
Väärää tietoa, SEO on auki ja toimii hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013