Mä oon jo kauan haaveillut ja mieheltäni viattomasti kysellyt että haittaisko sitä jos pääsisin kerran kokeilemaan naisen kanssa. Mut taas mikään ns kolmen kimppa niin että mieheni myös panisi sitä toista ei innosta. Tosin mies sanonut ettei sen tarviskaan. Mut niin ihanaa olis päästä kokeilemaan pillun nuolemista ja mahdollisesti saada itse fistausta naiselta. En vaan tiedä mistä mä onnistuisin sellaista löytämään. Ja todellakin tykkään vain miehistä ja sisosta kalusta mut tahtoisin kerran kokeilla tuotakin vaihtoehtoa =)
Naista naiselle!!!
nainen-1984
4
795
Vastaukset
- Kokeilu
Missä asut? Haluisin kokeilla myös..
- Satu.24
Voitas tavata, jos ollaan kyllin lähekkäin. Tai sit vaan jutella. Vaihdetaan ajatuksia.
satu24 a suomi24 . fi - Norminainen30
Mullakin on siro ja hyvin sisään liukuva käsi:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619