Kyssi ei petä

Ex_matruusi

2,5vk.n kallonsisäinen rekisteröinti ohi. 8 reikää päähän ja piuhat sisään. Jännitin turhaan. Kuopiolaiset olivat (taas) äärettömän ystävällisiä ja päteviä. Nyt leikkauksen odottelua. Voimia kaikille.

10

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luottavaisinmielin

      Turhaan et kyllä KYSin porukkaa kehu, he ansaitsevat kaiken kiitoksen toiminnastaan. Ihan loistava meininki siellä laitoshuoltajista lääkäreihin!
      Ei tarvinnut kahta kertaa miettiä, kun kysyttiin että aionko valinnanvapautta hyväksikäyttäen vaihtaa hoitoni Kuopioon.
      Voimia myös sinulle, toivottavasti saat leikkauksesta avun :)

      • UpeaKYS

        Yhdyn mainitsemaasi. KYS ja Vaajasalo ovat ainoat kokemani sairaalat, joissa on käytössä objektiivinen eli tieteellinen tutkimusote, muualla subjektiivinen eli pseudotieteellinen. Ilman Kuopiota en olisi päässyt epilepsiasta.

        Sivumennen sanoen Vaajasalo oli ainoa sairaala, jossa pääsi ulkoilemaan ja askartelemaan päivällä, kaikissa muissa sairaaloissa vain osastolla.


    • A_Nonyymi

      Ei taida päästä ulos jos on piuhat päässä.

    • Johanneksena

      On tutkittu kuopiossa 5pv video eg ja muita kokeita. Ei onnistu leikkaus lääkevaihto useiden lääkekokeilujen jälkeen onnistu jotain apua kuitenkin kuopiossa.

    • Kallo30

      Mukavaa että onnistui. Itselleni tehtiin myös 3 vuotta sitten,mennessäni tutkimukseen saanut kuin poissaolokohtauksia, mutta tämän jälkeen myös kouristuskohtauksia.
      En siltikään osaa olla asiasta katkera, olin asiaan onneksi valmistautunut.

      • Johanneksena

        Onko kohtaukset lääkkeillä saatu pois? Ainakin lääkkeitä on paljon erilaisia kokeilla itse olen kokeillu n 7lääkettä ennen kuin sopiva löytyi.


      • KiitosVaajasalo
        Johanneksena kirjoitti:

        Onko kohtaukset lääkkeillä saatu pois? Ainakin lääkkeitä on paljon erilaisia kokeilla itse olen kokeillu n 7lääkettä ennen kuin sopiva löytyi.

        Minulle löytyi kohtaukset poistava lääkitys jo ennen kirurgiaa (Rivatril) Vaajasalon ansiosta. Porissa oli kirjoitettu aivan vääriin epilepsiatyyppeihin lääkitystä edelliset parikymmentä vuotta. Ennen kirurgiaa olin reilun vuoden ilman kohtauksia, ja kirurgiassahan häiriöpesäke poistetaan kokonaan.

        Oikean lääkityksen lisäksi Maslow:n tarvehierarkian toteuttaminen käytännössä auttaa.


      • Kallo30
        Johanneksena kirjoitti:

        Onko kohtaukset lääkkeillä saatu pois? Ainakin lääkkeitä on paljon erilaisia kokeilla itse olen kokeillu n 7lääkettä ennen kuin sopiva löytyi.

        Ei ole.


      • Uteliasvaan
        KiitosVaajasalo kirjoitti:

        Minulle löytyi kohtaukset poistava lääkitys jo ennen kirurgiaa (Rivatril) Vaajasalon ansiosta. Porissa oli kirjoitettu aivan vääriin epilepsiatyyppeihin lääkitystä edelliset parikymmentä vuotta. Ennen kirurgiaa olin reilun vuoden ilman kohtauksia, ja kirurgiassahan häiriöpesäke poistetaan kokonaan.

        Oikean lääkityksen lisäksi Maslow:n tarvehierarkian toteuttaminen käytännössä auttaa.

        Kertoisitko sinä nimimerkki KiitosVaajasalo, että miten tuo kyseinen tarvehierarkia epilepsiaan auttaa? Ymmärrän ja tiedän kyllä kyseisen teorian mutta heräsi mielenkiinto kun sen tällä palstalla mainitsit.


      • tarpeet
        Uteliasvaan kirjoitti:

        Kertoisitko sinä nimimerkki KiitosVaajasalo, että miten tuo kyseinen tarvehierarkia epilepsiaan auttaa? Ymmärrän ja tiedän kyllä kyseisen teorian mutta heräsi mielenkiinto kun sen tällä palstalla mainitsit.

        Fyysisten ja sosiaalisten tarpeiden tyydyttäminen hyvällä ravitsemuskoostumuksella (fysiologiset) ehkäisee stressiä, joka altistaa kohtauksille. Minulla oli stressi suurin epilepsiakohtausten laukaisija ennen Vaajasaloa ja kirurgiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe