Raskaaksi.

Vini37

En voi mieheni kanssa saada lapsia. Ongelma on miehessäni. En halua mitään keinohedelmöitystä.
Olen ajatellut saada itseni raskaaksi tuntemattoman miehen siittämänä. Onko muilla kokemusta tai ohjeita, miten pitäisi toimia. Tilaanko purkillisen spermaa ?

19

4697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttavainen

Olen siittämään halukas !

• Moi.ota yhteyttä nimimerkin ja tän sivuston mukaikaiseen meiliin,niin jutellaan asiasta!itsellä kolme tyttöä joista vanhimmat kaksosi!kaksosia suvusta löytyy ja identtiset voi saada jokainen mut ei identtisiin vaikuttaa geenit ja lääkäri sanoi ette yleensä menee niin et on monikko raskaus,seuraava on yks ja taas suuri todennäköisyys monikko raskauteen,joka olisi sinulle😀

• lyy

Nai useamman miehen kanssa samana päivänä niin et itsekkään tiedä kenen lapsi sitten on.

• Luomu

Mulla oli samanlainen ongelma. Siitä on jo 20 vuotta aikaa. Silloinkin olisi voinut saada keinohedelmöityksen, mutta minä ajattelin mieheni kanssa toisin. Halusimme täysin anonyymiteetin kumminkin puolin.
      Olin puolen vuoden ajan suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä kuukautiskierron siinä vaiheessa, yli kymmenen kaverin kanssa. Useamman kanssa samana iltanakin. Olin silloin 41 ja nuo kumppanit puolta nuorempia. Viidennellä kuukautiskierrolla onnistui ja tulos opiskelee nyt Yliopistossa.
      Eli jos tuo menetelmä sopii moraaliinne, niin se on helppo ja varma. Tyttökään ei tiedä, että isä ei ole hänen biologinen isänsä. Emmekä me tiedä kuka noista partnereista.

• Iloitsen ilostanne. Hyvää jatkoa teille! ;-)

• Seminologi2

Kyllä, tuo ratkaisunne oli oikea, miksi tuhlata terveydenhuollon vähäisiä voimavaroja asiaan, jonka voi hoitaa luonnonmenetelmällä. Ja tuo kummankinpuolinen anonyymisyys syntyy juuri tuosta partnerien määrästä. Ja paljaalla panevia miehiä kyllä riittää. Itse suosisin nuoria kavereita, niitä ei kiinnosta taustasi tai edes nimesi.

• jopos
    • jukkap9-

Vastaile jukkap9 at luukku.com ,niin tulen auttamaan luonnossa

• Luomuna-parasta

Ei luulisi olevan hankala löytää miehiä, jotka haluavat panna paljaalla. Nyt kannattaa toteuttaa kimppaseksi ja muut pervoilut. Kunnolla nussittu ja siemennetty vaimo on miehellesi herkkua. Lapsenteosta kannattaa nauttia.

• sdfsdessdf

on mennyt jo 3 päivää, kerro kenelle annoit piparia ja saitko orkut

• hedelmöitystä

Tuntematon on enmpi huono vaihtoehto. Valitse luotettava tuttu mies jolla on terveitä omia lapsia.

• Spermapankki on sellaisia hoitoja varten, tämä on väärä foorumi.

• Ms.Sikke

joo, mä oon kokenut sen keinohedelmöitysrumpan, täysin älytöntä.

• No en minäkään aikoinaan halunnut käyttää mitään keinotekoista, vaikka vaimoni olisi halunnut. Kun lopettiin yrittäminen, niin homma kävi lopulta luonnostaan. Ex vaimolle tuli tasaiset menkat, kun ei ollut stressiä raskaaksi tulemisesta, rakastettiin toisismme ja paneskeltiin ilman päämäärää, koska molemmat tykättiin siitä, niin päng.
        Saman olen huomannut nykyisen naisystäväni kanssa. Hänellä oli edellisessä avioliitossaan vaikeuksia lasten saannissa. Hän ei ovuloinut, mutta nyt hän tekee sitä aivan säännöllisesti ja rutiinigynekäynnin ultran tulos oli, että munasolut kypsyvät ja irtoavat 28pv välein, joskus jopa nopeammin.
        Onneksi olen kuohittu pässi, muuten meillä olisi vähintään kaksi lasta. Meidän yhteenlaskettu lapsiluku on täysi, joten ei enää lisää. Nyt voi vaan nautiskella.
        Mä väitän, että stressillä ja epätyydyttävällä tunne- ja seksielämällä on negatiivinen vaikutus hedelmällisyyteen. Naisilla se on helpompi todistaa, miehistä en ole lukenut yhtään tutkimusta.

• Iso kiitos vielä ylläpidolle! Harvoin varmaan kiitosta saatte. Löylykauha ei ei ole se oikea väline hedelmättömyysongelmiin.

• Kysyväihminen
        Ms.Sikke kirjoitti:

joo, mä oon kokenut sen keinohedelmöitysrumpan, täysin älytöntä.

Mikä siinä oli älytöntä ja kuin paljo tuli maksamaan?

• Ettäsellaista

Saat ravata ihan älyttömissä kokeissa, mukaanlukien kallonkutistajat, ei sitä jaksa. Ja 5000 euroa ei riitä.

• Nim. Merkin takaa löytyy meiliä. Kirjoittele.

• houh

Joka kymmenes lapsi on ei biologiseksi oletetun siittämä, että hyvällä omallatunnolla vain kierokselle. Sattuhan sitä muutenkin.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6617
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe