Onneton olen ollut jo vuosia, vaikka paljon olen yrittänyt. Minusta on tullut syrjäytynyt, minulla ei ole yhtään ystävää enää, kaikki ovat "pettäneet". Perhe on myöskin kamala, en voi luottaa siihen että saisin sieltäkään tukea tai rakkautta ja elämäni tärkein ihminen on hyljännyt minut. En mikään täydellinen ihminen ole, mutta omasta mielestä enemmän hyvä kuin paha enkä ole tällaista ansainnut. Ei suju myöskään työ- ja raha-asiat, eikä varsinkaan rakkausjutut, mutta niistä en kauheasti enää edes haaveile, olen ruma ja rupsahtanut, ei minua kukaan kiva voisi edes huolia. .Onko tämän kaiken jälkeen edes syytä elää?
Näkijälle avunpyyntö
suurisuru
1
386
Vastaukset
- Normikaveri
moi en tiedä miksi kirjoitan ... mutta ehkäpä pitäisi hakea niitä hyviä asioita joita on ...
voitko muuttaa jotain sinun tämän hetkisessä tilanteessasi......
mitään ei saavuta hetkessä.. anna itsellesi anteeksi ja rakasta itseäsi.... sitten kun tunnet itsesi
voit antaa muillekkin Rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142