Mites Lemillä sujuu lakko kunnantuvalla uutta työntekijää vastaan? Ettekö halua pomoksi naispuolista?
Lemin lakko uutta työntekijää vastaan
6
447
Vastaukset
- LeminPerzu
Lemin työseisaysta oli järsjestämässä paikallinen SDP:n osasto. Vastalauseena kokkarien ja kepujen salajuonille!
- Kalamies_Saimaalta
Kiitos kysymästä meil meni hyvin,..ko oli kaikki istumalakossa,..laitosmiehet olivat hommissaan eivätkä voineet lakkoilla,..seisauksella oli vaikutusta,..ei tule Lemille enää kuka tahansa hommii,..pidetää omien puolta!
- Lemi-GoGoGo
Lemi pääsi uutisiin tempauksellaan. Edellinen Lemin uutisskuuppi oli kirkkoherran vastustus naispuolisia pappeja kohtaan. Onko Lemillä niin, että Lemin muijat pysykööt lestissään ja höpsöttelemässä rieskaa ja pomohommat jätettäköön ukoille?
- juuresaho
Olet tainnut olla koomassa viimeisen 20-vuotta jos tuo naispappiasia on viimeisin "uutiskuuppi"....hahahaa, täällä on hölmöity paljonkin tuon jälkeen.
- jegguli
Hävettää ihan helvetisti olla lemiläinen.
- YksMölttipääRuomilta
Onko Lemille palkattu uusia insinöörejä? Tuttuja ja eläkeikää lähestyviä. Sellaasia, jokka ei puutu 5 tunnin päivätöihin eikä puolentoistatunnin kahvihetkiin. Ja telkkaria saa katsoa taukotuvassa. Kunnan autolla saapi tehdä omaa ajoa. Ja nuo jäljelle jääneet färkit saa kyllä viedä kotio, tuli vähä tilattu liikoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848