Mitä neuvolassa tapahtuu

Apua

Luin kauhukertomuksia, että äitiysneuvolassa otettaisiin pissatesti ja siellä vielä ronkittaisiinkin. Onko se pissatesti muka välttämätön? Eikö nykyäikana kaikkea pystytä muka selvittämään verestä? Minusta on ainakin hävettävää kusta johonkin purkkiin jonka joku ventovieras sitten tutkii. Entä sitten se ronkkiminen? Minusta on hirveää ajatella, että joku muu ronkkisi haaroväliä kuin aviomieheni. Ronkitaanko neuvolassa oikeasti ja onko siihen pakko suostua?

6

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokokoo

      Virtsatestit tehdään joka kerta (sokeri ja valkuais juttuja) mutta ei mua ainakaan neuvolassa ronkittu. Verenpaine, hemoglobiini, paino ja noi virtsat. Myöhemmin kuullaan vauvan sydänääniä.

    • Niih

      Etkö koskaan ole käynyt gynegologilla?
      Hoitaako miehesi myös kätilön hommat kun sen aika tulee?

      • Niih

        Ai niin... neuvolassa ei ole pakko des käydä.


    • duppis

      Joo tosiaan, ei sun oo pakko mennä neuvolaan ollenkaan raskauden aikana. Hoidatte sitten miehenne kanssa synnytyksen, kun on sen aika. Herää kysymys, mikä hitto teitä ihmisiä vaivaa.. tsiisus.

    • vapaa_maa

      Koko neuvolaan ei ole pakko mennä, ja vaikka menisitkin niin ihan kaikista tutkimuksista ja toimenpiteistä saa aina halutessaan kieltäytyä.

      • kusetettuolo

        TAAS TÄÄLLÄ JOKU TERVEYDENHOITAJA OPISKELIJA VAEHTELEE TIETÄMÄTTÖMILLE! Jos minä olisin aikanaan kieltäytynyt niistä toimenpiteistä,joihin minut vasten tahtoani julkeasti pakotettiin, lapseni olisi otettu huostaan, ymmärrätkö? Minut pakotettiin potilaslain ja sosiaalihuoltolainvastaisesti huumetesteihin ja minulle selkäni takana tehtiin tehostettua seurantaa koko raskausajan,minun potilastietojani on levitelty länsiuudellamaalla surutta satojen ihmisten näkyville sosiaalitoimen,lastensuojelun,poliisin, terveydenhuollon eri yksiköiden tietokantoihin usean eri kaupungin toimesta ja yksityisiä,arkaluontoisiksi ja salassapidettäviksi luokiteltuja potilastietojani lapsuudestani asti on luovutettu ympäriinsä minulle kertomatta ilman suostumustani useiden vuosien ajan! En ole tiennyt oikeuksistani ennen näitä päiviä, niistähän ei terveydenhuolto ole kiinnostunut, vaan omasta tilipussistaan! ÄLKÄÄ IHMISET PUHUKO ASIOISTANNE MISSÄÄNJOS TEILLÄ ON LAPSIA JA TEHKÄÄ VÄÄRINKÄYTÖKSISTÄ HETI JULKISIA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe