Luin kauhukertomuksia, että äitiysneuvolassa otettaisiin pissatesti ja siellä vielä ronkittaisiinkin. Onko se pissatesti muka välttämätön? Eikö nykyäikana kaikkea pystytä muka selvittämään verestä? Minusta on ainakin hävettävää kusta johonkin purkkiin jonka joku ventovieras sitten tutkii. Entä sitten se ronkkiminen? Minusta on hirveää ajatella, että joku muu ronkkisi haaroväliä kuin aviomieheni. Ronkitaanko neuvolassa oikeasti ja onko siihen pakko suostua?
Mitä neuvolassa tapahtuu
6
463
Vastaukset
- kokokoo
Virtsatestit tehdään joka kerta (sokeri ja valkuais juttuja) mutta ei mua ainakaan neuvolassa ronkittu. Verenpaine, hemoglobiini, paino ja noi virtsat. Myöhemmin kuullaan vauvan sydänääniä.
- Niih
Etkö koskaan ole käynyt gynegologilla?
Hoitaako miehesi myös kätilön hommat kun sen aika tulee?- Niih
Ai niin... neuvolassa ei ole pakko des käydä.
- duppis
Joo tosiaan, ei sun oo pakko mennä neuvolaan ollenkaan raskauden aikana. Hoidatte sitten miehenne kanssa synnytyksen, kun on sen aika. Herää kysymys, mikä hitto teitä ihmisiä vaivaa.. tsiisus.
- vapaa_maa
Koko neuvolaan ei ole pakko mennä, ja vaikka menisitkin niin ihan kaikista tutkimuksista ja toimenpiteistä saa aina halutessaan kieltäytyä.
- kusetettuolo
TAAS TÄÄLLÄ JOKU TERVEYDENHOITAJA OPISKELIJA VAEHTELEE TIETÄMÄTTÖMILLE! Jos minä olisin aikanaan kieltäytynyt niistä toimenpiteistä,joihin minut vasten tahtoani julkeasti pakotettiin, lapseni olisi otettu huostaan, ymmärrätkö? Minut pakotettiin potilaslain ja sosiaalihuoltolainvastaisesti huumetesteihin ja minulle selkäni takana tehtiin tehostettua seurantaa koko raskausajan,minun potilastietojani on levitelty länsiuudellamaalla surutta satojen ihmisten näkyville sosiaalitoimen,lastensuojelun,poliisin, terveydenhuollon eri yksiköiden tietokantoihin usean eri kaupungin toimesta ja yksityisiä,arkaluontoisiksi ja salassapidettäviksi luokiteltuja potilastietojani lapsuudestani asti on luovutettu ympäriinsä minulle kertomatta ilman suostumustani useiden vuosien ajan! En ole tiennyt oikeuksistani ennen näitä päiviä, niistähän ei terveydenhuolto ole kiinnostunut, vaan omasta tilipussistaan! ÄLKÄÄ IHMISET PUHUKO ASIOISTANNE MISSÄÄNJOS TEILLÄ ON LAPSIA JA TEHKÄÄ VÄÄRINKÄYTÖKSISTÄ HETI JULKISIA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241