BMW Mini

pitää arvonsa...

jopa 2001/2002 mallit vielä käytettynäkin melko kalliita, mistä johtuu?

11

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mini

      Tsekkaapa huvikses paljon ne Saksassa maksaa.

      • Pelle-Heppu

        Tsekkaapa huvikses paljon 7-sarjan BMW maksaa Saksassa. Suomi on Suomi, Saksa on Saksa.

        Tälläkin palstalla liikkuu kyllä uskomattoman vähälahjaista porukkaa, ei voi muuta sanoa.


      • Mini
        Pelle-Heppu kirjoitti:

        Tsekkaapa huvikses paljon 7-sarjan BMW maksaa Saksassa. Suomi on Suomi, Saksa on Saksa.

        Tälläkin palstalla liikkuu kyllä uskomattoman vähälahjaista porukkaa, ei voi muuta sanoa.

        Nyt en kyllä tajunnut? Miksi suutuit tuosta? Anteeksi jos ilmaisin asiani epäselvästi.

        Tarkoitin, että Mini on Saksassakin yllättävän hyvissä hinnoissa. Laskin että tulee tuontiautona maksamaan saman verran, tai jopa hitusen enemmän kuin Suomesta suoraan ostettaessa.


      • Ex. Pelle-Heppu
        Pelle-Heppu kirjoitti:

        Tsekkaapa huvikses paljon 7-sarjan BMW maksaa Saksassa. Suomi on Suomi, Saksa on Saksa.

        Tälläkin palstalla liikkuu kyllä uskomattoman vähälahjaista porukkaa, ei voi muuta sanoa.

        Näköjään toi Pelle-Heppu nimimerkki on muidenkin käytössä ... Eli olen kirjoitellut sillä nimellä aiemmin, mutta "lahjoitan" sen mieli hyvin uudelle Pelle-Hepulle.


    • tapastis

      Ihmiset ovat tyhmiä.Mini Cooperilla ja BMW:n tekemällä Minillä ei ole mitään yhteistä. BMW:n mini on suurikokoinen sikakallis paska. PAremman,ja minimäisemmän auton saat puolta halvemmalla ostamalla VW Polon. Eli rahastusjuttu jolla porvareita viilataan linssiin,mutta mitä sitten.Sellaista elämä on

      • Hemuli

        Oletko koskaan ajanut uutta/vanhaa miniä ?
        Hauskuus on säilynyt myös uudessa minissä, varsinkin s:ssä.

        Kieltämättä ... mini on kallis auto ja vielä kalliimmat on "tuuning" kilkkeet siihen. Mutta moni on valmis maksamaan hiukan erikoisemmasta kulkineesta.


      • tapatsits
        Hemuli kirjoitti:

        Oletko koskaan ajanut uutta/vanhaa miniä ?
        Hauskuus on säilynyt myös uudessa minissä, varsinkin s:ssä.

        Kieltämättä ... mini on kallis auto ja vielä kalliimmat on "tuuning" kilkkeet siihen. Mutta moni on valmis maksamaan hiukan erikoisemmasta kulkineesta.

        Isompihan se on kuin vaikka VW Polo,siis kaukana Ministä..Minin kanssa yhteistä on pelkkä nimi,joka sekin on kovalla rahalla ostettu.


      • Hemuli
        tapatsits kirjoitti:

        Isompihan se on kuin vaikka VW Polo,siis kaukana Ministä..Minin kanssa yhteistä on pelkkä nimi,joka sekin on kovalla rahalla ostettu.

        Kovalla tai pehmeellä rahalla ostettu ...Tuntuu usea mini cooper olevan työsuhdekärry.
        Itse ostin kovalla cooperin (works) vermeitä minin mukana. Ei kai se synti ole käteisellä autoa ostaa.

        Tiedä sitten miten ihannoimasin volkkarit ostetaa ... velaksiko ? Jotenkin kiinnostuin asiasta ja ajattelin vilkaista volkkari-osion keskusteluja. Heh, näkyy olevan ekana juttu: Polo on paska auto. Ei kai vaan tapatsits oo tuollakin jo kirjoitellu.


      • MINIsteri

        Tämä on taas tätä tyypillistä keskustelua... en oikein ymmärrä miksi etenkin vuoden 2001 mallista eteenpäin oleva MINI herättää niin suuria tunteita...

        Hankin itse oman MINI Cooperini uutena vuonna 2003. Minulla ei ole mitään tarvetta yhdistää sitä BMW:hen. Mulle on aivan sama onko taustavoimina BMW, VW tai mikä tahansa. Minä hankin itselleni MINIn koska se monessakin suhteessa viehätti minua persoonallisuudellaan kaikkein eniten... mietin toki muitakin vaihtoehtoja, mutta ainakin tällä kertaa MINI voitti, eikä sen viehätys tässä vähän vajaassa parissa vuodessa ole mihinkään kadonnut.

        Ja MINIkö kallis... no eihän se halpa ole, mutta kun vertasin sen hintaa niihin muihin vähänkin persoonallisiin vaihtoehtoihin, joita harkitsin, niin eipä tuo ainakaan niihin verrattuna kovin paljoa hinnaltaan poikennut.

        Ehkä voisin harkita jossain vaiheessa Cooperini vaihtamista Cooper S:ään, mutta olen niitä tapauksia, joiden ei ole helppo luopua pitämästään... ja toisaalta... oma MINIni on väriltään Velvet Red ja valitettavasti sitä väriä ei enää ole saatavana.

        Mutta.... toivoisin tänne asiallisempaa keskustelua... ne, joilla ei ole mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä paskaa kirjoitettavanaan... ehkä he voisivat kirjoitella jossain muualla?


      • Hemuli
        MINIsteri kirjoitti:

        Tämä on taas tätä tyypillistä keskustelua... en oikein ymmärrä miksi etenkin vuoden 2001 mallista eteenpäin oleva MINI herättää niin suuria tunteita...

        Hankin itse oman MINI Cooperini uutena vuonna 2003. Minulla ei ole mitään tarvetta yhdistää sitä BMW:hen. Mulle on aivan sama onko taustavoimina BMW, VW tai mikä tahansa. Minä hankin itselleni MINIn koska se monessakin suhteessa viehätti minua persoonallisuudellaan kaikkein eniten... mietin toki muitakin vaihtoehtoja, mutta ainakin tällä kertaa MINI voitti, eikä sen viehätys tässä vähän vajaassa parissa vuodessa ole mihinkään kadonnut.

        Ja MINIkö kallis... no eihän se halpa ole, mutta kun vertasin sen hintaa niihin muihin vähänkin persoonallisiin vaihtoehtoihin, joita harkitsin, niin eipä tuo ainakaan niihin verrattuna kovin paljoa hinnaltaan poikennut.

        Ehkä voisin harkita jossain vaiheessa Cooperini vaihtamista Cooper S:ään, mutta olen niitä tapauksia, joiden ei ole helppo luopua pitämästään... ja toisaalta... oma MINIni on väriltään Velvet Red ja valitettavasti sitä väriä ei enää ole saatavana.

        Mutta.... toivoisin tänne asiallisempaa keskustelua... ne, joilla ei ole mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä paskaa kirjoitettavanaan... ehkä he voisivat kirjoitella jossain muualla?

        Tää foomuri on niin hiljainen, että piristää jo tommonen tyhjänpäiväinen jaarittelu kummasti. Itse en täällä paljoa enää kirjoittele, koska jotkut kirjoittelee toisien nimimerkillä. Ei varmaan mene kauan, kun joku kekkaa tän Hemuli-nimimerkin itselleen ...

        Mutta itse aiheeseen:
        > näkyi olevan vielä esim. -02 coopereilla hintaa, kun kokeeksi katselin käytettyjen hintoja. Tiedä sitten mistä johtuu ...


      • näin.
        tapatsits kirjoitti:

        Isompihan se on kuin vaikka VW Polo,siis kaukana Ministä..Minin kanssa yhteistä on pelkkä nimi,joka sekin on kovalla rahalla ostettu.

        BMW kulutti Roveriin paljon rahaa ja jätti itselleen ainoan osan, jolle arveli olevan merkittävää arvoa. Eli Mini-tuotemerkin (muutti MINIksi) ja mallin jatkokehitysprojektit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      410
      4208
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2841
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1968
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1302
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1268
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1262
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1031
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe