Mites tämä, onko ihan uusi kennel kun ei Kennelliittosta löydy mitään?
Jos uusi kasvattaja niin osaako ohjeistaa pennunostajia vai pitääkö niitä ohjeistaa? Olen ymmärtänyt että jättirodun kasvussa pitää ottaa jotain huomioon?
Nätit vanhemmat näillä pennuilla on, ovatko myös terveet? Haluan rehellisiä vastauksia, olen pentua ostamassa.
Kennel Exaisios
9
1825
Vastaukset
- Tittelisaatiin
Tää on se, ku kaverit rokottaa mukanaan niitä halvaantumineita näyttely reissullaan.
- Halavatun
Tarkoitatko että roikottaa?
- seesawseen
kuis tyytyväinen kasvattaja on ensipentueensa silmiin
- Eipahalla
Rakenteet 0, mutta ei aina voi ekalla kerralla onnistua. Odotan innolla seuraavaa yhdistelmää!
Aika näyttää mitä tulee.. - Anonyymi
Täällä pentue juuri syntynyt. Eikä mitään uutta että val kilmeri loistaa sukutaulussa eli ei uutta sukulinjoihin. Löytyy sinistä, mustaa, keltasta, harlekiiniä jne suvusta. Eli koiria joita suvut pullollaan.
Kaikki keltaset pohjautuu enemmän tai vähemmän tuohon uroksen. Surullista. Iloitaan vielä että jotain uutta. Siis mikä on uutta? että tuo keltainen uros sotketaan kaikkiin väreihin vai?
Pentueen isä kuollut nuorena, vailla loppujen lopuksi mitään näyttöä.
Pullonkaula niin totta tässä rodussa.- Anonyymi
Huonolta vaikuttaa, kun vaikka yritetään luoda uutta, se tehdään koirilla, joiden luonne tai terveystulokset ei päivänvaloa siedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonolta vaikuttaa, kun vaikka yritetään luoda uutta, se tehdään koirilla, joiden luonne tai terveystulokset ei päivänvaloa siedä
Älä välitä, eivät kestä päivänvaloa nimimerkkien takana piilottelevatkaan😱😵🙈😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä, eivät kestä päivänvaloa nimimerkkien takana piilottelevatkaan😱😵🙈😂🤣
No niin, olikos siellä ihan kasvattajat ite Anonyyminä kommentoimassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, olikos siellä ihan kasvattajat ite Anonyyminä kommentoimassa?
Täältä sitten avoimia ja reippaita ja ennenkaikkea super terveitä pentuja ja oi miten hienoja värejä oikeen hopeanuolia 😂
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883