Naiselle hyvää iltaa!
Ja öitä, sosin sinun näkevän miellyttäviä unia.🤗
ikävä minun on Neiti sinua
6
288
Vastaukset
- hyvääyötä
kuokka! muista kuokkia.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mä en halua nähdä unia..mä haluan nukkua..unet tekee unesta levottoman..
Kun menen nukkumaan nukun heti..
En halua herätä keskel yötä ja pyöriä..
Pitkä ja tasainen uni hyvä..herätä aurigon nousuun..
Oon kyl huomannut et sä heräät kukonlaulun aikaan..sääliks käy...mihin sul niin kiiru...?eks sä vois jo vähän relata...
Niin noi kun vaan olla...
Kyl mä ymmärrän jos pakko...manikin kivaa...mun ei tarvii..on sen verran et voin vaan olla..
Voisit tulla mulle kaveriks...tehtäis hiekkakakkuja....tai katteltais mualmoo...
Tai katsottais vaan toisiamme...käyhän se niinkin...
Täytyy sanoo et nenätipat ihan jees..en oo huomannut et nenän kauttakin saa ilmaa...
Unia hyviä...ajattelen...♥
- skolessamiia
JUSSI !??!!!!!
Mitä sulle kuuluu? - ntixxx
Hyvää yötä!
- NaiseltaMiehelle
Olkoon tyynysi pehmeä, kuin parhailla untuvilla täytetty, olkoon peittosi lämmin, kuin parhaalla täytteellä täytetty, olkoon unesi kuin toivelistaltasi.
Olkoon huominen päiväsi niin loistokas, ettet voi sitä koskaan unohtaa,,,
Hyvää yötä,,, - vaelluskengissä
Sade tulee ja puhdistaa... kevät tarvitsee myös vettä.
Hyvää yötä, kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756