Naiselle hyvää iltaa!
Ja öitä, sosin sinun näkevän miellyttäviä unia.🤗
ikävä minun on Neiti sinua
6
277
Vastaukset
- hyvääyötä
kuokka! muista kuokkia.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Mä en halua nähdä unia..mä haluan nukkua..unet tekee unesta levottoman..
Kun menen nukkumaan nukun heti..
En halua herätä keskel yötä ja pyöriä..
Pitkä ja tasainen uni hyvä..herätä aurigon nousuun..
Oon kyl huomannut et sä heräät kukonlaulun aikaan..sääliks käy...mihin sul niin kiiru...?eks sä vois jo vähän relata...
Niin noi kun vaan olla...
Kyl mä ymmärrän jos pakko...manikin kivaa...mun ei tarvii..on sen verran et voin vaan olla..
Voisit tulla mulle kaveriks...tehtäis hiekkakakkuja....tai katteltais mualmoo...
Tai katsottais vaan toisiamme...käyhän se niinkin...
Täytyy sanoo et nenätipat ihan jees..en oo huomannut et nenän kauttakin saa ilmaa...
Unia hyviä...ajattelen...♥
- skolessamiia
JUSSI !??!!!!!
Mitä sulle kuuluu? - ntixxx
Hyvää yötä!
- NaiseltaMiehelle
Olkoon tyynysi pehmeä, kuin parhailla untuvilla täytetty, olkoon peittosi lämmin, kuin parhaalla täytteellä täytetty, olkoon unesi kuin toivelistaltasi.
Olkoon huominen päiväsi niin loistokas, ettet voi sitä koskaan unohtaa,,,
Hyvää yötä,,, - vaelluskengissä
Sade tulee ja puhdistaa... kevät tarvitsee myös vettä.
Hyvää yötä, kauniita unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654