Onko kellään tietoa Nyfelt merkkisestä veneestä. Ilmeisesti Uudenkaupungin telakalla niitä olisi tehty joskus 80-luvulla?
Nyfelt veneet
3
246
Vastaukset
- Anonyymi
Joo minulla on kyseinen vene
- Anonyymi
Kertoisitko lisää veneestäsi. Me täällä Uudessakaupungissa kuulisimme mielellämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko lisää veneestäsi. Me täällä Uudessakaupungissa kuulisimme mielellämme.
Hei vene on10.5 .2.80 leveä.etuja taka hytti molemat enukkuma paikkaa.pieni wc.2polttoaine tankkia.septitankki ja raikasvesitankki.moottori tässä toyota 2.4diesel.kaasu liesi.12vjääkaappi.minä laittanut aurinko kennon.veneen huipu nopeus kokoneella 13-14 solmua.mukava matkavauhti n.9 solmua.olen ajatellut vaihtaa veneenpienempään jos kiinnostaa niin voin myydä.vene on huippukunnossa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652264Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311697- 561408
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981368- 1251285
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091078Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1021040Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.241035- 681028
Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.771015