Olen nyt kymmenen vuotta ollut naimisissa. Minun aviomieheni on lihava ja isokaluinen ja itse olen pienikokoinen. En halua häntä ja hän painostaa minua seksiin kanssaan. Hän tahtoo aina limoa ja lupsutella. Mitä tehdä kun ei edes seiso ja kaksisataa kiloinen karhunies tunkeutuu sinuun anaalisesti?
Vastaukset 2
Kannattaa käyttää poppersia se rentouttaa sulkijalihaksen. Itse käytän sitä joka kerta kun olen jonkun kanssa silleen.
- Elton1223
Täällä puhuu se 200 kiloinen, joka nussi kaikki yli 20 ja alle 400 kiloiset nuorempana.... tuli se päivä, kun kaikki loppui. Heppi kyllä seisoi, mutta se tarpeettomuuden tunne.. ei haluttanut enää muuta kuin pilkkiä. Pilkkiä ja olla. Vittua ja piruako noista muista. En tiedä muista, mutta oma kokemus on, että olkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802057Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271115- 1411038
- 97814
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa133799- 45727
- 62716
- 61676
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672