Olen nyt kymmenen vuotta ollut naimisissa. Minun aviomieheni on lihava ja isokaluinen ja itse olen pienikokoinen. En halua häntä ja hän painostaa minua seksiin kanssaan. Hän tahtoo aina limoa ja lupsutella. Mitä tehdä kun ei edes seiso ja kaksisataa kiloinen karhunies tunkeutuu sinuun anaalisesti?
EI SEISO! EI HALUTA!
Bottom.alistuva
2
1203
Vastaukset
Kannattaa käyttää poppersia se rentouttaa sulkijalihaksen. Itse käytän sitä joka kerta kun olen jonkun kanssa silleen.
- Elton1223
Täällä puhuu se 200 kiloinen, joka nussi kaikki yli 20 ja alle 400 kiloiset nuorempana.... tuli se päivä, kun kaikki loppui. Heppi kyllä seisoi, mutta se tarpeettomuuden tunne.. ei haluttanut enää muuta kuin pilkkiä. Pilkkiä ja olla. Vittua ja piruako noista muista. En tiedä muista, mutta oma kokemus on, että olkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3751874Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111708Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.72912Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688- 54688
- 63683