No sehän ilman muuta Mercury.
Tässä en ota kantaa laatuun tai tahtisuuteen ainoastaan ulkonäköön. Rumin on mielestäni Honda, ehkä se värikin tekee siitä niin massiivisen näköisen.
Kaunein perämoottori?
11
459
Vastaukset
- soutaenohitettiin
Sian kulli eli seagull, englantilainen perämoottori, joka antoi veneelle soitamista alemman nopeuden, oli kaunein.
Jos nyt ihan uusia veneitä ja moottoreita ajatellaan, niin kyllä tuo Marinon retro Mustang yhdessä Evarin veneen kannen sävytykseen tehdyn kopan kanssa on aika karamelli.
- Sohastu
Ne on kyllä Tohatsuja joita maalataan mustangin kansi väreihin eikä Evareita.
- KYLLÄPITÄÄHÄMMÄSTELLÄ
EVINRUDEN E-TEC on kyllä hämmästyttävän komea moottori !
Näin YLÖJÄRVELLÄ kaupan parkkipaikalla ison alumiiniveneen perässä 75 hv e-tecin, ja ei muutavoinu, kun hämmästyä SEN MOOTTORIN USKOMATONTA KOMEUTTA, OLI KYLLÄ KUNINKAALLISEN NÄKÖINEN !- Alaastepoikia
Oliko sininen vai valkoinen Etecci?
- SEolisyksyilta
Alaastepoikia kirjoitti:
Oliko sininen vai valkoinen Etecci?
Hämärässä aika tumma, kun viimesyksynä sen näin. Varmaan tummansininen.
- JoopaJoo
Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.
Näin sanotaan, ja pätee kyllä Eteckkiin.
Eli paska mikä paska. - Hämärää_porukkaa_täällä
SEolisyksyilta kirjoitti:
Hämärässä aika tumma, kun viimesyksynä sen näin. Varmaan tummansininen.
Hämärässä moni kampe näyttää pätevämmältä kuin onkaan.
- JurveloVauhdissa
JoopaJoo kirjoitti:
Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.
Näin sanotaan, ja pätee kyllä Eteckkiin.
Eli paska mikä paska.joopajoo, e-tec on parempi kuin mikään nelitahti moottori samoilla tehoilla. Jos et usko, googlaa!
- Panu69
Terhi ilta auringossa. Kaunein.
- Varjon
Puoleltako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381