Pälä pälä lauantai AAMUA

Naiselle hyvää huomenta! :)
Mitä teet ?

23

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakäydälenkillä

      Pälä pälä, pötköttelen :) Kohta laitan kahvia.
      Tänään ajattelin leipoa jotain hyvää suolaista piirakkaa, rapsutella pihaa ja grillata.

    • Kännissäkohta

      Kajaa juon!!!

    • Sinkkunataas

      Huomenta sinullekin! Aamupalan söin ja kohta lähen kävelylle vaikka ulkona onkin harmaata ja kylmää.

    • NaiseltaMiehelle

      Kahvia koneeseen ja sen jälkeen jotain mikä mielekkäälle tuntuu ;).
      Mitähän se mahtaakaan olla, sen tiedän iltaan mennessä ;).
      Aurinkoa ja hyvää mieltä lauantaihinkin ;o),,,

      • Menee tietokon rikki jos kaadat tietokoneen sisälle!
        Kiitos hyvän mielen toivotuksesta!


      • Roskaläjät
        KUOKKA kirjoitti:

        Menee tietokon rikki jos kaadat tietokoneen sisälle!
        Kiitos hyvän mielen toivotuksesta!

        Haista jo pask kymmenen kertaa toivotettu. Alatte olla melkoista saaastaaa.

        Eikö tätä kiimapillua jo kukaan ole koukuttanut? Joka yö se on kuitenkin toisen äijän vieressä. Uksokaa jo, montas jätkää se pitää yhtä aikaa.


    • amerikkalaistenlaiva

      Uutisia voi odottaa, kun amerikkalaisten hävittäjälaivakin on tullut vierailulle itämerelle.

      Tuollainen on pienempi laiva mutta todella monenlaisilla aseistuksilla. Joku kilometrien pituinen lentotukialus ei edes mahtuisikaan Tanskan salmesta menemään läpi.

      Turun saaristossa jos yrittäisi puikkelehtia kilometrin tai kahden mittaisella lentotukialuksella, onnistuisikohan.

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka...
      Ei nutt mitää plääplää..
      Huomenta kaunista..
      Pidä kiva päivä...
      Mä lähden nyt..tsau beipi....♥🍀🌸☀

      • No mutta Pikkukukka mihin sä meet ?😲😢
        Älä jätä mua tänne yksin!😧


      • Pikkukukkaelluhallo

        Tuu kaupunkii...Kuokka beibe...
        Mä juoksen tääl....
        Tuu mua vastaan..🌸☀🍀♥👍


    • kevät.siivous

      Kirpputoreilen....

      Kutittaa...

      😆

      • destroyerclassship

        Kerro jos näet kirpputorilla myytävän taisteluristeilijän, voin maksaa siitä 5EUR.

        Mutta todella kyllä jos on aikaa noissa pyöriä joskus voi löytää hyödyllistä tavaraa halvalla.


      • Mikä kutittaa?


      • kevät.siivous
        KUOKKA kirjoitti:

        Mikä kutittaa?

        Ne kirput! 😄


    • pikkuristeilijä

      Olisipa hauska kun ostaisi jollekin lahjaksi taisteluristeilijän, mutta se olikin kirpputorilta ostettu pienoismalli kuin pikkuauto.

      Ei ollutkaan oikea sellainen miehistöineenkin, kaikkineen..

    • ÄrrääParempi

      Shottejä tein ja napsimme niitä......<3.

    • muutenrahatloppuu

      Etsin itselleni kesätyötä.

    • aurinkokinnäkyy

      Pian pitäisi lähteä ulkoilemaan.

      • SingingInTheRain

        Televisiossa varmaan näkyy.


    • Karseapaska

      "Pälä pälä lauantai AAMUA

      KUOKKA

      21.4.2018 7:09
      Naiselle hyvää huomenta! :)
      Mitä teet ?"


      Haistahan kusipää jo persereikäs, olet aikas viettänyt netissä poikia kiusaamassa, eräät siitä saneet tuhottua elämänsä, joten olisi nyt aika jätkän lähteä lipettiin vikittelyketjuista, jos sulla on asiatietoa, älä joutilas yön vakooja tule tänne ketjuun.

      Kyylä perkele, monesko vuosi?

      • röllöttelijä

        tuo on palstan multinikkailija... älä ahistu joutavasta.


    • 5minuuttiaodottelua

      Ensimmäistä kertaa vuosiin kokkailen pekoni sipuli piirakkaa, Tein sitä aikoinaan joskus tosi usein, joskus seitsemän vuotta sitten. Tänään pidän vapaata ja on mukava kokata ja katsella sitten jotakin, vaikka elokuvaa.

    • kikhernekastikeminulle

      Laitoin ruokaa itselleni ja lapselleni. Molemmille omat annokset, koska ruokamakumme ovat erilaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe