etsin mukavaa paria pitempään uttavuuteen kimppailun ja mukavien illanviettojen parissa.
kokemusta tälläisestä on mutta nyt heidän pehetilanteen vuksi etsin uutta tuttavuutta.
olen rento estotn erittäin viriili terve ja tervepäinen heteromies.
40v 185/88 .
edellinen pari oli aisuri pari mutta en ujostele kolmenkimmpaa .
kirjoitelkaa niin tutustutaan
pitempää tuttavuuta
11
1245
Vastaukset
- pepsopentti
tuo tieto nyt ei varmaan ole muille kovin kiinnostava mutta hyvä että olet löytänyt mieleisen harrastuksen . toivottavsti löylykauha on vain sinu henkilökohtaisessa käytössä arvoisin Gaygggyy
joka tuota fiksua mielipidettäsi näytät täällä jakavan useinkin- Parivuodesta04
Mistä päin olet? Täällä olisi pariskunta n29 ja m35. Kaipaisimme jotain piristystä seksi elämään. Mutta avokkini on raskaana nyt niin tapaamiset olisi aika rajoitettuja. Mutta jos kiinnostaa niin ilmoita tänne..
Hei
Parivuodesta04
Kirjautukaa ja Laittakaa Yksityisviestit mulle niin annan yhteystidot. Keskustellaan yksityisesti tarkemmin.
Kiinnostaa!- Posti-palautti
juupass kirjoitti:
Hei
Parivuodesta04
Kirjautukaa ja Laittakaa Yksityisviestit mulle niin annan yhteystidot. Keskustellaan yksityisesti tarkemmin.
Kiinnostaa!Posti ei toiminut. Palautti!
Parivuodesta04 kirjoitti:
Mistä päin olet? Täällä olisi pariskunta n29 ja m35. Kaipaisimme jotain piristystä seksi elämään. Mutta avokkini on raskaana nyt niin tapaamiset olisi aika rajoitettuja. Mutta jos kiinnostaa niin ilmoita tänne..
Mukavaa ja luotettavaa viihdyntää. Saa laittaa s-postia!
- Ei-osoitetta
Karh kirjoitti:
Mukavaa ja luotettavaa viihdyntää. Saa laittaa s-postia!
Saisit sit laittaa ensteks osoitetietoja.
Parivuodesta04 kirjoitti:
laitoin teille sähköpostin
- Ei-osoitetta
Kirjoitettu. Lähetetty. Hottiksen postimestari palautti "ei osoitetta".
- Gfgyy
Niin on on sinun perseessä pysyvästi osoite.
50-luvulla mainostettiin lehdessä Sukupuolielämän tietokirjaa ja kerrottiin, että toimitetaan vieraalla lähettäjännimellä. Vappulehdessä tarjottiin Suku½elämän tietokirjaa, joka kannetaan kotiin pimeänä iltana väärällä vastaanottajannimellä.
Näyttävät nämä osoitteet täälläkin olevan salaistakin salaisempia.ei kai tänne kukaan osoitetietojaan laita löylykauhamiehille ja muille vähä älyisille ihmeteltäväksi. fiksut ihmiset kyllä saavat yhteyden jso haluavat
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855