voiko epilepsia ajaa autoa mun mielestä kyllä jotkut ovat saaneet
ajokorttin saaminen
5
220
Vastaukset
- jjm
kyllä voi epilepsiat ajaa autoa
- tunne_vastuusi
Riippuu hoitotasosta. Jos olet ollut riittävän kauan oireeton, niin on mahdollista saada kortti. Jos aivosolukato on sitä luokkaa, ettei ymmärrä kirjoitettua tekstiä saatikka osaa itse kirjoittaa ymmärrettävästi, on parempi olla ajamatta. Ajoneuvon kuljettajalla on vastuu. Vaikka olisi kauhean kiva ajella ympäriinsä, niin on kauhean ikävä, kun ajaa jonkun hengiltä. Toivon, että lääkärit pitävät riittävän tiukan seulan, eivätkä anna kelle vaan ajo-oikeutta. Itselläni on psykiatrista oireilua, enkä menisi rattiin. Havaintokykyä voi alentaa moni asia.
- Älyhoi
Enpä ole epilepsiaa ennen ratissa nähnyt.
Ja edellistä myötäillen, lääkärit ei turhaan niitä kieltoja määräile.- Tiedetään
1v kohtauksettomuuden jälkeen voi saada ajokortin.
- Älyhoi
Tiedetään kirjoitti:
1v kohtauksettomuuden jälkeen voi saada ajokortin.
Onko kukaan vastaan väittänytkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342