voiko epilepsia ajaa autoa mun mielestä kyllä jotkut ovat saaneet
ajokorttin saaminen
5
198
Vastaukset
- jjm
kyllä voi epilepsiat ajaa autoa
- tunne_vastuusi
Riippuu hoitotasosta. Jos olet ollut riittävän kauan oireeton, niin on mahdollista saada kortti. Jos aivosolukato on sitä luokkaa, ettei ymmärrä kirjoitettua tekstiä saatikka osaa itse kirjoittaa ymmärrettävästi, on parempi olla ajamatta. Ajoneuvon kuljettajalla on vastuu. Vaikka olisi kauhean kiva ajella ympäriinsä, niin on kauhean ikävä, kun ajaa jonkun hengiltä. Toivon, että lääkärit pitävät riittävän tiukan seulan, eivätkä anna kelle vaan ajo-oikeutta. Itselläni on psykiatrista oireilua, enkä menisi rattiin. Havaintokykyä voi alentaa moni asia.
- Älyhoi
Enpä ole epilepsiaa ennen ratissa nähnyt.
Ja edellistä myötäillen, lääkärit ei turhaan niitä kieltoja määräile.- Tiedetään
1v kohtauksettomuuden jälkeen voi saada ajokortin.
- Älyhoi
Tiedetään kirjoitti:
1v kohtauksettomuuden jälkeen voi saada ajokortin.
Onko kukaan vastaan väittänytkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323106Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402374Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652157Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241697- 601153
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958