tänään kuulin parhaan version olemassa olosta
mitä ikinä voi lapsille uskotella
juu on olemassa Petäjäveden kirkossa on rotta
joka seuraa sitä jumalaa
ja kaikenlisäksi se rotta on käsinukke
mutta täydestä on mennyt kun väärä raha.
onko jumala olemassa
6
214
Vastaukset
- outo.selostus
En ymmärtänyt jujua.
vanhemmat olivat keskustelleet automatkalla
oman lapsensa ja kahden tukilapsen kanssa
asiasta onko jumalaa olemassa
keskustelu oli alkanut jostain mistä nyt yleensä keskustelut alkaa
yksi lapsista oli kertonut tämän asian
ja eihän alle kouluikäinen sitä juttua itse keksi
jonkun vanhemman ihmisen on pitänyt se hänelle kertoa
ja kun lapselle kerrotaan tällainen asia niin eikös se silloin ole uskottelua.
Kyllä se varmaan jossain on.
Me Jessen kanssa kerran laadittin karttaa tulevalle Kankarisvedelle.
Siitä kun oli tarkoitus tulla Kanootti-reitti sitten myöhemmin.
Jumaliste, huudahti Jesse.
Nää maisemat ovat taatusti faijan tekemiä.
Se ihan varmaan suunnittelee tänne jotain ralliakin.
Kunhan me nyt ensin keksitään sille auto.
H.meeppä kertoon toi sellaselle kuusvuotiaalle
niin varmaan muistaa
ja voi sit kertoo sitä tarinaa eteenpäin.viivatiina kirjoitti:
meeppä kertoon toi sellaselle kuusvuotiaalle
niin varmaan muistaa
ja voi sit kertoo sitä tarinaa eteenpäin."viivatiina"
Taidanpa uskoa ja luottaa sinuun.
Minulla kun ei ole ketään noin nuorta.
Kerro lapselle myös että mummin ja papan talon alla on kauhean syvä kuoppa.
Kuopan pohjalle on unohtunut lapio jossa on Jessen hyvän kaverin hikiset sormen-jäljet :)
H.hunksz kirjoitti:
"viivatiina"
Taidanpa uskoa ja luottaa sinuun.
Minulla kun ei ole ketään noin nuorta.
Kerro lapselle myös että mummin ja papan talon alla on kauhean syvä kuoppa.
Kuopan pohjalle on unohtunut lapio jossa on Jessen hyvän kaverin hikiset sormen-jäljet :)
H.tää ihmettelijä ei ollu meidän NHL lupaus
vaan ihan toinen pikkupoika
enkä mää sille jumalasta kerro kun ei oo koskaan kyselly
ottakoon sit selvää kun ymmärtää mikä se tyyppi on
mutta sen mää oon kertonu sille että meidän aitan alla on ruumislauta
ja minkä takia se siellä on ja kuka siinä on odottanut kyytiä vuonna -47
olisin tehny hyllyn siitä laudasta mutta kun toi mieheni ei antanu
liekkö sillä jotain tunnearvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483
