Minulla on viivakoodinlukija merkiltään ja malliltaan PAN.CODE A350 . Eli ongelma on se että viivakoodinlukija ei toimi OP:n nettipankissa. Tulee vaan ilmoitus "Viivakoodin luku ei onnistunut".
Olen koettanut toimintaa tekstieditorilla eli kun luen koodin niin numerosarja ilmestyy niinkuin
kuuluukin. Lisäksi olen yrittänyt viivakoodeilla ohjelmoida laitetta : FIN/SWE näppäimistö, Käyttöliittymän valinta (USB). Onko jollain ratkaisua ongelmaan tai voisitteko suositella jotain viivakoodinlukijaa, joka teillä toimii OP:n verkkopankissa ?
Viivakoodinlukija ei toimi!?
34
10105
Vastaukset
- semikäse
Tuollaisista kalossinkokoisista räpylöistä ei ole muuta kuin harmia.
Kynänkokoinen Wand reader/decoder on paras mitä olen löytänyt. aikoinaan maksoi 10€ jostain Pohjanmaan välineputiikista. Toiminut hyvin jo yli 20 vuotta.
https://www.google.com/search?q=wand decoder&client=ubuntu&hs=RMw&channel=fs&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=FbBc6aSbuJdUVM:,3zVfL6vZwT7r_M,_&usg=__p2kjiol9FMH-av7q4WEt5tJxm0A=&sa=X&ved=0ahUKEwiWpuDSysvaAhXDaFAKHcXHCaMQ9QEINDAB#imgrc=Y7ynXJF3pcbxUM:- Anonyymi
Näin on! Ikimailmassa ei kannata mitään laitetta kytkeä usb-piuhalla windowskoneeseen.
- Anonyymi
Windowsissa vika, ihan varmasti!
- Anonyymi
Kannattasko pestä, jos vaihka olet rapannut sen.
- eitoimi
Se on rikki.
- Toimiijostoimii
Ei välttämättä rikki vaan muuten huono.
Laatueroja löytyy. - Chromebookparempi
Windows kovin toimimaton
- Anonyymi
Nykyään voi kameralla lukea viivakoodeja! Ainakin Linuxissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään voi kameralla lukea viivakoodeja! Ainakin Linuxissa.
Kännykät muutenkin turvattomia ja noissa lukijaohjelmissa tainnut olla eniten haittaohjelmia, tiedot voi päätyä minne tahansa.
- Anonyymi
Chromebookparempi kirjoitti:
Windows kovin toimimaton
Ei windowsissa mikään toimi!
- Anonyymi
Windowsille kaikki USB - Laittee on suuri ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykät muutenkin turvattomia ja noissa lukijaohjelmissa tainnut olla eniten haittaohjelmia, tiedot voi päätyä minne tahansa.
ÄLÄ PASKAA PUHU! Window on turvaton!
- Anonyymi
Windoosa meni tilaan BSOD! BSOD! BSOD!
- juu_voidaan
> voisitteko suositella jotain viivakoodinlukijaa, joka teillä toimii OP:n verkkopankissa ?
PAN.CODE A350. Toimii mulla OP:n ja Linin kanssa.- Nodefin
Ostin Acer Chromebook Spin 15 -kannettavan. Aiemmalla Lenovon Windows-koneella maksoin laskuja OP-pankin tililtäni viivakoodinlukjaa käyttäen. Samainen viivakoodilukija ei lukenut enään (Aceria käyttäen) laskujen viivakoodeja. Tai...ikäänkuin lukee...antaen piip -äänen, mutta koodi ei siirry näytölle. Hankin uuden Xinma viivakoodilukijan, koska myyjän mukaan se toimii kaikissa koneissa. Siis myös Chromebookeissa. Ei toimi. Kysyin asiaa Chromebookin omalla englanninkielisellä palstalla. Vastattiin että
The problem is that Android apps on a Chromebook are sandboxed and most do not have access to the USB ports unless they are properly coded.
You should discuss the issue with the hardware manufacturer and app developers.
Eli "hiekkalaatikkosovellukset". Acerin asetuksista löytyy: Ei hiekkalaatikossa toimivan laajennuksen käyttö
Kysy aina, kun sivusto haluaa käyttää tietokonettasi laajennuksen avulla (suositus).
En todellakaan tiedä, mitä pitäisi tehdä.
- hidastaliikennettä
Miustelen että vastaavaan ongelmaan op viivakoodissa löyty ratkaisu vanha usb 1.1 hubi väliin . sit toimi joka liipasulla.
- seonhyvälaite
http://microdatafi.myqnapcloud.com/ajurit/ZEBEX/Z-3000/ZEBEX_Z-3000_asennusohje.pdf
Tuolla lähtee pelaan. - vaihdaselainta
Oletko kokeillut eri selaimmilla?
mm Edgen on havaittu tökkivän pankkien sivuilla - ilmanlukijaaa
Zbar onjelma ja voi lukee laskun koodit läppärin kameralla
- viivakoodinlukija
Sain viivakoodinlukijan toimimaan. Vaihdoin selaimeksi Operan ja kytkin lukijan suoraan porttiin, kun se aikaisemmin oli kytketty hubin kautta. Kiitos vastauksista!
- halvinkintoimii
Hub sen ongelman on aiheuttanut, ei selaimella merkitystä. Itsellä halvin A200 ja tominut OP:ssa muuten hyvin, mutta johto piti teipata kapulan juuresta, ei kestä taivutusta.
- innovaatiot
En ymmärrä miksi tätä toimintoa ole ympätty valohiireen suoraan.
pyyhkästä vaan hiitelllä koodin yli! - nodefin
Minulla on Acerin chromebook spin 15. Kytkin siihen vanhan toimivan viivakodinlukijan. Ei toimi anakaan omassa OP -pankissani. Hankin juuri Xinma -vvivakoodinlukijan, joka myyjän mukaan toimii kaikilla koneilla (Windowsin lisäksi mm. Chromebookeissa). Ei toimi. Voitteko auttaa.
- Hohhjaatii
"PeterBersreikå" ostelee näitä Bookkeja, koita myydä se sillä, ja osta tilalle jotain parempaa.
- Hohhoijaati
Kokovartalo trolli vaudissa
- Osuuspankinongelma
OP:lla onongelmia.
lukijat lukee hyvin oikein mutta OP sivusto silti herjaa.
antakaa palautetta! - Anonyymi
Nyt väittää, että liikaa numeroita Värkin nimeä en tiedä. Op:lle yritin
- Anonyymi
Minulla halpa pancode A200 ja toiminut vuosia ongelmitta seiskalla osuuspankissa, johto vaan meinasi mennä poikki, piti teipata. Kohdevalo pitää olla suunnattu laskuun, hämärässä ei toimi.
- Anonyymi
Siis tarkoitan taskuun pitää se kohdevalo suunnata.
- Anonyymi
siinä selvä esimerkki kuinka tärkeä on muistaa t-viiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvisihän se vika, ota hyvä ihminen lasku taskusta ennen viivakoodin lukemista vai ovatko ne pimeitä maksuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POISTIN WINKURAN!
- Anonyymi
- Anonyymi
Osta uus ja ota uus viivakoodi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848