meno jatkuu samana moreeniraitti 4 nastola. kehuuvat naapurit äänekkästi ettei pystytä heidän jatkuvaa häiriön tekoa todistamaan. miten käräjillä mummot pystyy kaiken kieltämään. tyynet, pirkot, aunet ym. jatkossa selviää myös miksi poliisi on estänyt vuosia samaa asiaa koskevat tutkimukset. poliisilla näyttää olevan ystäviä korkeammalla helsingissä. tappo ja murha uhkaukset joka päiväisiä. oltu yhteydessä poliisipäällikkö ilkka koskimäki lahti monia kertoja. äijä suojelee ettei tutkimuksia aloiteta. löytyy näyttöä asiasta. yläkerran kauppinen oikein pääpaikka asiassa. kati lahti entinen nip toimitusjohtaja kertoi olevan hyvän taloyhteisön. mitä lie todisteita taloyhteisöllä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509