Kauhee veskahätä

Moikkinen

Mää muistan kun olin ykkös luokalla niin mull oli kaamee veskahätä Mentiin tekemmään jotain koulutehtävää käytävälle ja mää kantapää jalkovälissä. Sit vaa tuli. AAAAAAAAAA ja sit kaikki mun ryhmäläiset vaa katto Ja sit se ohjaaja vei mut veskaa. Onko teillä tämmösii?

10

2020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikkinen

      Nii ja sit mul on yks toinekin Mä kävelin kaverin kaa kotii ja se pelas jotain Sit sitö rupee veskattaan ja sit se pissaa sähkökopin taa lol

    • TämmöstäKeväällä

      Olin menossa vessaan koulussa ja just kun avasin oven tuli pissat, onneks oli vaan semmonen musta minihame ja pikkarit nii lattialle valu pissaa ja pikkarit oli ihan märät

      Heitin ne kusiset pikkarit pois koulun röökipaikalla ja yks skootteripoitsu jolla on koviksen maine nuoli niitä ja sit se laitto ne päähän. Niissä oli vähän ruskeeta perseen kohdalla mut se vaa haisteli sitä narua LOL

    • Moikkinen

      Mun pikkarit tuoksuu piparmintulle.

      • Moikkinen

        Moikkinen et ole minä


    • huomasi

      Veskahätä?? Mä en ole kuullukkaan tollaista sanontaa. Eks se oo vessahätä? No mut mulla oli kerran koulussa tunilla enkä kehnnut lähtee keskin tunnin. Kauheet pidättelyt. No sitten ku tunti lopuuu niin kaveri rupee sanoon, että pitäskö sun hei mennä veskiin? Se olisi ilmesti huomannut et mulla on hätä kun olin pidätellyt. Oon kans kyllä huomannut et jollain on kova hätä sen kyllä voi homata kun pidättelee kovaa hätää, Oon joskus kans huomannut kun yks tyttö pidätteli tunnilla hättänsä. Sen huomaa ku sillei penkillä menee istuun ihan sen reunalle ja sillei heiluu siin penkillä. Must se on vähän noloo pidättää kun sen vassahädän voi huomata ja mun kaveri varmaan huomas.

      • näinpäkerran

        Mä näin kerran koulussa välkällä tytön joka oli ihan vessahätäinen. Kyykisteli ja oli sillai et sitä hätää ei voinut olla huomaamatta. Mä en tajuuu et miks jotkut ei mee ajoissa vessaan vaan jää pidättelee sitä hätänsä niin et kaikki huomaa. No kai se sit siitä lopulta sinne vessaan lähti. hyvä ettei housujansa kastellut.


      • mari15
        näinpäkerran kirjoitti:

        Mä näin kerran koulussa välkällä tytön joka oli ihan vessahätäinen. Kyykisteli ja oli sillai et sitä hätää ei voinut olla huomaamatta. Mä en tajuuu et miks jotkut ei mee ajoissa vessaan vaan jää pidättelee sitä hätänsä niin et kaikki huomaa. No kai se sit siitä lopulta sinne vessaan lähti. hyvä ettei housujansa kastellut.

        Joo no kyl koulussa joitakin tyttöjä jotka ei vaan kehtaa mennä vessaan.


    • ElämäEdessä

      Mul-la pä-äsi karm-ee piaru, ja t-uli sit var-ren kans vi-elä. Oon 18v apu koulu lainen.

    • Helvetti. Mene jonnekin muualle fetisseinesi. Täällä on myös lapsia.

      • Moikkinen

        Yuggis. Minulla EI ole fetissiä. Sitä paitsi olen alle 18 vuotias ja jokainen alle 18v. ON lapsi. Tämä oli oma kokemukseni. Lisäksi ÄLÄ kiroile...please...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe