Mää muistan kun olin ykkös luokalla niin mull oli kaamee veskahätä Mentiin tekemmään jotain koulutehtävää käytävälle ja mää kantapää jalkovälissä. Sit vaa tuli. AAAAAAAAAA ja sit kaikki mun ryhmäläiset vaa katto Ja sit se ohjaaja vei mut veskaa. Onko teillä tämmösii?
Kauhee veskahätä
10
2020
Vastaukset
- Moikkinen
Nii ja sit mul on yks toinekin Mä kävelin kaverin kaa kotii ja se pelas jotain Sit sitö rupee veskattaan ja sit se pissaa sähkökopin taa lol
- TämmöstäKeväällä
Olin menossa vessaan koulussa ja just kun avasin oven tuli pissat, onneks oli vaan semmonen musta minihame ja pikkarit nii lattialle valu pissaa ja pikkarit oli ihan märät
Heitin ne kusiset pikkarit pois koulun röökipaikalla ja yks skootteripoitsu jolla on koviksen maine nuoli niitä ja sit se laitto ne päähän. Niissä oli vähän ruskeeta perseen kohdalla mut se vaa haisteli sitä narua LOL - Moikkinen
Mun pikkarit tuoksuu piparmintulle.
- Moikkinen
Moikkinen et ole minä
- huomasi
Veskahätä?? Mä en ole kuullukkaan tollaista sanontaa. Eks se oo vessahätä? No mut mulla oli kerran koulussa tunilla enkä kehnnut lähtee keskin tunnin. Kauheet pidättelyt. No sitten ku tunti lopuuu niin kaveri rupee sanoon, että pitäskö sun hei mennä veskiin? Se olisi ilmesti huomannut et mulla on hätä kun olin pidätellyt. Oon kans kyllä huomannut et jollain on kova hätä sen kyllä voi homata kun pidättelee kovaa hätää, Oon joskus kans huomannut kun yks tyttö pidätteli tunnilla hättänsä. Sen huomaa ku sillei penkillä menee istuun ihan sen reunalle ja sillei heiluu siin penkillä. Must se on vähän noloo pidättää kun sen vassahädän voi huomata ja mun kaveri varmaan huomas.
- näinpäkerran
Mä näin kerran koulussa välkällä tytön joka oli ihan vessahätäinen. Kyykisteli ja oli sillai et sitä hätää ei voinut olla huomaamatta. Mä en tajuuu et miks jotkut ei mee ajoissa vessaan vaan jää pidättelee sitä hätänsä niin et kaikki huomaa. No kai se sit siitä lopulta sinne vessaan lähti. hyvä ettei housujansa kastellut.
- mari15
näinpäkerran kirjoitti:
Mä näin kerran koulussa välkällä tytön joka oli ihan vessahätäinen. Kyykisteli ja oli sillai et sitä hätää ei voinut olla huomaamatta. Mä en tajuuu et miks jotkut ei mee ajoissa vessaan vaan jää pidättelee sitä hätänsä niin et kaikki huomaa. No kai se sit siitä lopulta sinne vessaan lähti. hyvä ettei housujansa kastellut.
Joo no kyl koulussa joitakin tyttöjä jotka ei vaan kehtaa mennä vessaan.
- ElämäEdessä
Mul-la pä-äsi karm-ee piaru, ja t-uli sit var-ren kans vi-elä. Oon 18v apu koulu lainen.
Helvetti. Mene jonnekin muualle fetisseinesi. Täällä on myös lapsia.
- Moikkinen
Yuggis. Minulla EI ole fetissiä. Sitä paitsi olen alle 18 vuotias ja jokainen alle 18v. ON lapsi. Tämä oli oma kokemukseni. Lisäksi ÄLÄ kiroile...please...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592