kateellinen kauniille

tanssimaan

minulla on laihdutuskuuri alkanut ja haluan kuulua hoikkiin ihmisiin. naamani on lihava. olen keteellinen pareille, jotka ovat onnellisia. haluan löytää parisuhteen, joka on arvoiseni. tasavertainen. tahdon matkustella kun löydän sopivan miehen. ja haluan myös yyhteisen omakotitalon. töitä on. lapsi on jo aikuinen ja pärjää ilman apuani:) projekti on. laihduttaminen. siihen pyrin tänä kesänä. tiedän pystyväni siihen. saan olla ärtynyt, kun yksin asun. hyvä auto mulla on. pikku matka odottaa ystäväni kanssa:) kärsin vielä psyykkisestä tapahtumasta. mutta olo on jo parempi. pitää vaan elää voimien mukaan. saikulla en ole ollut, mutta väsynyt olen. niin rankka vuosi on ollu. mutta kevennystä on tulossa varmasti. on pakko. muuten en selviä. tulen onnelliseksi ihmiseksi, kunhan saan itseni tasapainoon. lepo ja kiva kevyt tekeminen auttaa. sopivasti sosiaalisuutta, kun joudun olemaan paljon töissä ihmisten kanssa. se on toisinaan rankkaa. lähihoitaja olen. mutta psyyke on väsynyt rankan eron jälkeen.rankkojen virheidenkin vuoksi ja töissä sattuneen tapaturman, joka ei aiheuttanut vahinkoa kellekään:) mutta otin asian liian itseeni, liian rankasti. en kestänyt. väsyin. ei kukaan jaksa kaikkea kestää,,,,,, olen ihminen , en kone. exän avovaimoa oli hirveä nähdä eilen. romahdin, väsyin, en minä ole kone, jolla ei ole tunteita. koen vieläkin tuskaa kun ajattelen niitä yhdessä. mutta toivun. rankkaa on nyttenkin. mutta kestän , kun otan vähän rennommin. otan rennommin. koskahan opin sen.
kevät on tullut. ikävä on välillä miestä, jonka kanssa voisin jakaa elämäni. en vain tiedä kuka se voisi olla?joka haluaa sitoutua minuun. eikä tartte muita. ikävä läheisyyttä, miehen käsivarsia jne.
lähden tansseihin kun lavat aukeavat.

1

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

Miksi odottaisit kesään aloittaa kuntuotumisesi?
      Miksi et aloittaisi sitä jo tänään? Vaikka lyhyellä kävelkylenkillä toiden jälkeen? Muuttamalla ruokavaliosi tervellisemmäksi? Tiedät aivan tarkkaan mitä siihen kuuluu, joten sitä ei tarvitse tässä tavata.
      Lähihoitajan tyo on vaativaa niin fyysisesti kuin psyykkisestikin joten on todella tärkeää että olet hyvässä (ainakin) fyysisessä kunnossa.

Kerrot että elämäsi puitteet on hyvässä järjestyksessä, vain partneria kaipaat.
      Kyllä hänkin ilmaantuu ajallaan. Varo kuitenkin tarrautumasta ensimmäiseen vastaantulijaan! Käytä Luojan sinulle antamaa lahjaasi, VALINNAN vapautta, hyvin harkiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4894
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1752
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1602
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1187
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      1084
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe