huono ihminen

onko sua koskaan haukuttu ihan vaan haukkumisen ilosta
onko sun mielenterveyttäsi kyseenalaistettu
vaikka olet normaalilla mielenterveydellä varustettu ihminen
siirretään tää keskustelu tuolta olli lindholmin ketjusta pois
tässä on paljon helpompaa seurata puskien panettelua
nyt voitte sit antaa tulla tuutin täydeltä
otan kaikki vastaan mukisematta
kun jokainen kirjoittaja sais purkaa sitä pahaa oloaan tähän
ja kirjoittaa kuinka sairas mää oon mieleltäni
ajatella jos en koskaan olis tullu tälle palstalle
olisin saattanut kuolla tietämättä että olen
mielenterveysongelmainen ja välillä aina hoidossa suljetulla osastolla
tässä kun oikeen kunnolla panettelette mua
niin toiveena olis että sais vaikka kuukaudenkin kirjoitella
miettimättä voinko tota nyt kirjoittaa ja kuinka moni sen vääntää vääräksi.

41

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ole.ei.tule

paas kuule meneen hoitoon nääs nääs nääs.

• tiinaviiva

tuolla toisaalla tollukka on sitä mieltä että olleille kirjoittajille ei saa ilkeillä vaan heitä tulee kohdella tasavertaisesti mukavien kirjoittajien kanssa

• tiinaviiva

siis ilkeille ei saa ilkeillä

• tiinaviiva kirjoitti:

siis ilkeille ei saa ilkeillä

Jos ilkeilet ilkeilijälle, niin silloinhan sinä olet itsekin ilkeilijä ja PP:n logiikan mukaan sinulle voi silloin vapaasti ilkeillä, koska olet "tilannut " sen ja silloinhan siinä samalla ilkeilijä tilaa taas itselleen ilkeilyä ... Ja niin se jatkuu loputtomiin.

Kumpi sinä olet omasta mielestäsi: mukava vai ilkeä (kun jäljittelet toisen käyttämää nikkiä)?

• tiinaviiva
        Tellukka kirjoitti:

Jos ilkeilet ilkeilijälle, niin silloinhan sinä olet itsekin ilkeilijä ja PP:n logiikan mukaan sinulle voi silloin vapaasti ilkeillä, koska olet "tilannut " sen ja silloinhan siinä samalla ilkeilijä tilaa taas itselleen ilkeilyä ... Ja niin se jatkuu loputtomiin.

Kumpi sinä olet omasta mielestäsi: mukava vai ilkeä (kun jäljittelet toisen käyttämää nikkiä)?

sinun logiikkasi mukaan kaikille voi siis ilkeillä ei pelkästään ilkeille

• tiinaviiva kirjoitti:

sinun logiikkasi mukaan kaikille voi siis ilkeillä ei pelkästään ilkeille

No kuka se sitten kenenkin mielestä on ilkeä?
        Jonkun mielestä jokainen sellainen on ilkeä, joka on eri mieltä hänen kanssaan tai ei muista kehua retostella häntä, silittää hänen päätään niin että paljas pääluu paistaa.

Et vastannut, oletko sinä omasta mielestäsi ilkeä. Jonkun mielestä saatat ollakin, kun jäljittelet toisen käyttämää nikkiä ...

• tiinaviiva
        Tellukka kirjoitti:

No kuka se sitten kenenkin mielestä on ilkeä?
        Jonkun mielestä jokainen sellainen on ilkeä, joka on eri mieltä hänen kanssaan tai ei muista kehua retostella häntä, silittää hänen päätään niin että paljas pääluu paistaa.

Et vastannut, oletko sinä omasta mielestäsi ilkeä. Jonkun mielestä saatat ollakin, kun jäljittelet toisen käyttämää nikkiä ...

sinulla on pahoja traumoja
        kannattaisi tutkituttaa omaa pää ennenkuin alkaa ohjeistamaan muita

• Sääliksi-käy
        tiinaviiva kirjoitti:

sinulla on pahoja traumoja
        kannattaisi tutkituttaa omaa pää ennenkuin alkaa ohjeistamaan muita

Samaa mieltä realistiN kanssa että muutamat jankuttaja piikittelevät toisia ja ottavat silmätikuikseen joitakin palstalaisia. Useimmiten nämä ovat juuri niitä jotka tekevät aloituksia.

• Sääliksi-käy kirjoitti:

Samaa mieltä realistiN kanssa että muutamat jankuttaja piikittelevät toisia ja ottavat silmätikuikseen joitakin palstalaisia. Useimmiten nämä ovat juuri niitä jotka tekevät aloituksia.

Ei "teitä" taida olla kuin yksi jankuttaja eri nikeillä, joka tekee noita epäonnistuneita yrityksiä ...

• Utelias.seattlesta
        Tellukka kirjoitti:

Ei "teitä" taida olla kuin yksi jankuttaja eri nikeillä, joka tekee noita epäonnistuneita yrityksiä ...

Mikset ihmeessä tee itse parempia?

• Utelias.seattlesta kirjoitti:

Mikset ihmeessä tee itse parempia?

Siis mitä parempia? Yrityksiä piikitellä? Miksi? Etkö itse enää meinaa jaksaa, kun ei kukaan niistä välitä? Alatko vihdoinkin turhautumaan ?

• Sääliksi-käy
        Tellukka kirjoitti:

Siis mitä parempia? Yrityksiä piikitellä? Miksi? Etkö itse enää meinaa jaksaa, kun ei kukaan niistä välitä? Alatko vihdoinkin turhautumaan ?

Etkö huomaa omaa sairauttasi, pitääkö muiden kertoa se täällä.

Etkö huomaa omaa sairauttasi, pitääkö muiden kertoa se täällä.

Älä tee sitä rikosta, että täällä julkaisisit kenenkään potilastietoja ilman potilaan hyväksymistä

• Utelias.seattlesta
        Tellukka kirjoitti:

Viisi kysymystä yhdessä viestissä, huh huh.

Viisi kysymystä yhdessä viestissä, huh huh.

Eikä yhteenkään vastattu

• Utelias.seattlesta
        Tellukka kirjoitti:

Eikä yhteenkään vastattu

Miksi et tee parempia aloituksia palstalle.

Miksi et tee parempia aloituksia palstalle.

Parempia? Enhän minä ole tehnyt huonompiakaan.

• Utelias.seattlesta
        Tellukka kirjoitti:

Parempia? Enhän minä ole tehnyt huonompiakaan.

Mitäs sitten valitat muiden tekemistä.

• nähty.onjo
        Utelias.seattlesta kirjoitti:

Tyypillistä kroonisesti sairaalle ihmiselle,!

Mitäs minä olen kenen tekemisistä valittanut?

Ai niin joo. Taisin vähän valitella yhden epäonnistuneista piikittely-yrityksistä monilla nikeillään. Mutta ei pidä masentua, senkun yrittää vain piikitellä paremmin. Harjoitus tekee mestarin ... Kyllä se siitä vaikka ei ne oikein vielä ole mitenkään tasokkaita eikä tehokkaita, vaan pelkkää vastatuuleen huitomista, kohdistuipa keneen vain.

• Utelias.seattlesta
        Tellukka kirjoitti:

Mitäs minä olen kenen tekemisistä valittanut?

Ai niin joo. Taisin vähän valitella yhden epäonnistuneista piikittely-yrityksistä monilla nikeillään. Mutta ei pidä masentua, senkun yrittää vain piikitellä paremmin. Harjoitus tekee mestarin ... Kyllä se siitä vaikka ei ne oikein vielä ole mitenkään tasokkaita eikä tehokkaita, vaan pelkkää vastatuuleen huitomista, kohdistuipa keneen vain.

Onko jotain luetun ymmärtämis ongelmaa, kirjoitin avausten tekemisestä ja sinä jostain aidan seipäistä.

Onko jotain luetun ymmärtämis ongelmaa, kirjoitin avausten tekemisestä ja sinä jostain aidan seipäistä.

No minähän tässä en ole arvostellut kenenkään avauksia.

Niin mitäs sinä niistä avauksista sitten halusitkaan informoida? Olikos se niin, että halusit minun tekevän parempia avauksia, koska nämä avaukset eivät sinun mielestäsi ole tarpeeksi hyviä?

• Tellukka kirjoitti:

No minähän tässä en ole arvostellut kenenkään avauksia.

Niin mitäs sinä niistä avauksista sitten halusitkaan informoida? Olikos se niin, että halusit minun tekevän parempia avauksia, koska nämä avaukset eivät sinun mielestäsi ole tarpeeksi hyviä?

kiitos kun pidit keskustelua yllä kun en ollu paikalla
        nää on näitä ihan sama kumpi meistä niille vastaa
        sulla vaan on sana paremmin hallussa
        olin meidän kuoron kevät konsertissa
        en kyllä laulanu kun muutamassa biisissä mukana
        kun en oo ollu harkoissa kun olin puoli vuotta muilla mailla
        mutta täytyy sanoo että oli kaunista kuunneltavaa
        ja juhlasali ihan täynnä porukkaa.

en ota ketään silmätikuksi enkä hauku ketään
        vaikka aloituksia teenkin
        mutta samalla mitalla annatan takaisin
        kun mua ruvetaan arvostelemaan syyttä suotta.

• nähty.onjo kirjoitti:

Tyypillistä kroonisesti sairaalle ihmiselle,!

sinähän sen tiedät
        herää ihan kiinnostus minkälaista on olla kroonisesti sairas
        kerroppa mullekkin.

• Tellukka kirjoitti:

mää oon kans sitä mieltä ettei tällä palstalla oo kun yks
        kirjoittaja joka paikalla ollessaan kirjoittaa monella puskanikillä
        nimittäin joskus on hyvinkin rauhallista
        ja sit yhtäkkiä kaikki puskat on paikalla
        ei se nyt ihan niinkään voi mennä
        että kaikki räkyttäjät tulee aina samaan aikaan palstalle.

• viivatiina kirjoitti:

mää oon kans sitä mieltä ettei tällä palstalla oo kun yks
        kirjoittaja joka paikalla ollessaan kirjoittaa monella puskanikillä
        nimittäin joskus on hyvinkin rauhallista
        ja sit yhtäkkiä kaikki puskat on paikalla
        ei se nyt ihan niinkään voi mennä
        että kaikki räkyttäjät tulee aina samaan aikaan palstalle.

Yksihän se vain on.

Ja silloin, kun ei ole tällä palstalla, niin silloin on toisella palstalla vetelemässä eri nikeillään taas samoja diagnoosejaan muille nikeille.
        Huomaahan se hänen kommenteistaan, kun niissä ne samat päättömät lausahdukset toistuvat huolimatta siitä, mille nikille ne on kohdistettu ja millä nikillä ne on kirjoitettu.

• Tellukka kirjoitti:

Yksihän se vain on.

Ja silloin, kun ei ole tällä palstalla, niin silloin on toisella palstalla vetelemässä eri nikeillään taas samoja diagnoosejaan muille nikeille.
        Huomaahan se hänen kommenteistaan, kun niissä ne samat päättömät lausahdukset toistuvat huolimatta siitä, mille nikille ne on kohdistettu ja millä nikillä ne on kirjoitettu.

mää rupeen kans pikkuhiljaa uskoon ettei niitä oo kun yksi
        juu huomasin eilen kun kävin seittemänkymppisissä
        niin sieltä rupes tuleen samaa lätinää mun kirjoituksen jälkeen
        ja turha toive että lopettas jatkaa varmaan niin kauan kun elää.

• Korppis..hyvääyötä
        Tellukka kirjoitti:

Yksihän se vain on.

Ymmärrän, että taustalla on yksi ja sama joka on tämän hässäkän takana. Kumpikin tiedämme mahdollisesti kuka hän on. Eihan täällä ihan tällainen meno ollut viime kesänä. En tarkkaa muista milloin tämä mun ulos ajo alkoi, mutta ei siitä nyt kovin kauaa ole. Tämä henkilö on manipuloinut taakseen heikoimmat lenkit palstalta ja soppa on valmis.

On vain jatkettava, jospa hän tekee sen viimeisen virheen ja paljastuu. Silloin saamme ainakin jonkin asteen rauhan. Sen jälkeen voimme siirtyä pois. Toistaiseksi minulla on tehtävä ja jos jotain aloitan haluan viedä sen loppuun.

• Korppis..hyvääyötä kirjoitti:

Ymmärrän, että taustalla on yksi ja sama joka on tämän hässäkän takana. Kumpikin tiedämme mahdollisesti kuka hän on. Eihan täällä ihan tällainen meno ollut viime kesänä. En tarkkaa muista milloin tämä mun ulos ajo alkoi, mutta ei siitä nyt kovin kauaa ole. Tämä henkilö on manipuloinut taakseen heikoimmat lenkit palstalta ja soppa on valmis.

On vain jatkettava, jospa hän tekee sen viimeisen virheen ja paljastuu. Silloin saamme ainakin jonkin asteen rauhan. Sen jälkeen voimme siirtyä pois. Toistaiseksi minulla on tehtävä ja jos jotain aloitan haluan viedä sen loppuun.

Sitä ennen kävi airut (nimim. "valveilla") kertomassa minkä kaikkien nikkien on poistuttava palstalta. Ikäänkuin ääni autiomaassa: (lue Mark. 1:3)

• En osaa haukkua sinua. Mielestäni olet aito ja rehellinen, et teeeskentele.
      Osaan minäkin olla ilkeä, mutta aina vain harvemmin, iän myötä laiskistuu siinäkin suhteessa.

• itse koen itseni aidoksi ja rehelliseksi
        mutta joskus tuntuu että liian monet kokee mut ihan erilailla
        kiitos kiva kuulla.

• RealistiN

Eipä ole pahemmin haukkujia live-ympäristössäni, enkä itse alennu haukkumalla haukkumaan muita, mutta täällähän sen näkemiseltä ei voi välttyä.

Toisten haukkuminen on mielestäni osoitus omasta heikkoudesta, kun sosiaaliset taidot eivät riitä asialliseen argumentointiin ja keskusteluun, niin ryhdytään möykkäämään.

Kieltämättä välillä hiljaa mielessäni ihmettelen käytöstä, jolla täällä aivan kuin kerjätään riitaa ja haukkuja, jotta voidaan sitten aiheesta pahoittaa mieli ja kerjätä sen jälkeen sympatiapisteitä.

• kerroppa mulle kuinka täällä kerjätään haukkuja ja riitaa jne
        pahoittaa mielen täällä kyllä pystyy
        mutta sympatiapisteitä ei kyllä saa edes kerjäämällä
        eikä tarviikkaan pääasia että itse tietää minkälainen ihminen on
        mutta kannattaahan sitä hiljaa mielessään ihmetellä

mää tässä hiljaa mielessäni mietin
        jokohan sitä pesis naamansa ja hampaansa
        kampais hiuksensa
        ja lähtis pikkuhiljaa ajeleen kohti lähintä liikenne asemaa
        tossa se on ihan vieressa kahdenkymmenen viiden kilsan päässä
        tankki täyteen ja menoks

jospa mää sit vaikka iltapäivästä saan lukee
        kuinka kerjätään oon taas sit siltä osin viisaampi.

• parempi-paras-

Olen hyvä ihminen

mitä tuota aina kyselee,,,,

• ei.nappaa.kyssäri

Onko tämä sitä oman suosionsa testaamista?

• no kun ei ollu
        vaan ihan vartavasten tehty
        että nyt vois kaikki sanoo mulle suorat sanat
        mutta ei nyt kovin paljoo oo kommentoitu.

• vfihimsf

ihan asiaahan Tina kirjoittaa -on muakin mukiloitu välillä ja lääkäri vähän päätäkin parsinu '
      - yhtään ei naisiin ja lapsiinkaan kohdistuva runttailu hommaa sen paremmaksi kun vain sanotaan että se on vain yleismaailmallista arkaaista hommaa ja sillä siistii ..
      Intian uutisoidaan ottaneen kuolemarangaistuksen voimaan rangaistusmuotona pahimman sortin höyryäjille - se siit' sitten.
      Kyllä muakin on haukuttu , ainakin naapurin koirat, joskus iloisesti häntääheilutellen
      - shokkisena on olo välillä kurja eikä aina todellisuus missä elänyt - ole mitenkään riemuntäyteinen - mitäs noi syytökset potilastietojen levittelystä pitää sisällään
      -aika vapaasti ihmiset palstoilla juttelee voinneistaan ja vaivoistaan . hoidon alueista
      ja erilaisista läälityksistä kuin vertaisryhminä
      Pienelle tulilinnulle - joka iloa ja vapautta etsi ikänsä elämäänsä sitä löytämättä
      - ankara ja paha oli hänenkin elo - ca-potilaana ja hänkin totesi elon loppusuoralla ettå
      ehkä rauhan ja vapauden mistä ihmiset yleviä sanoja esittävät -sen kuolemassa saavutan .....

• juu kyllä määkin oon jutellu kilpirauhasen vajaatoiminnasta
        johon mulla on vihdoinkin löytyny sopiva lääkitys
        myöskin kyselin nivelrikkoon auttavista lääkkeistä tässä kerrattain
        mutta kilpirauhanen on tossa kaulalla
        ja nivelrikko lähinnä polvissa ja käsissä ei oo vielä päähän levinny.

• nyt mää kumminkin painun pehkuihin
      aamulla taas aikainen herätys ennen kukonlaulua
      jään mielenkiinnolla odottamaan mitä tuleman pitää
      öitä ja kauniita unia.

• hyvää ja kylmää huomenta
      ei tullu vielä niitä lämpimämpiä öitä
      kuutta pakkasastetta näyttää mittari

hyvin nukutti ja olis nukuttanu vieläkin
      mutta aamukahvi virkistää
      kohtapuoleen olis lähdettävä sinne aliarvostettuun kaupanmyyjän työhön
      moneen kertaan se on täällä haukuttu näköjään myös eilen illalla
      ja fuge horokin olen kuulemma

en oo koskaan pitänyt kaupassa työskentelyä
      mitenkään aliarvostettuna mutta kai se sit on
      kauppiaan työhön en kyllä palaisi enää tällä iällä
      enkä tällä kokemuksella vaikka olisin puolet nuorempikin

no mutta joka tapauksessa näillä mietteillä
      kohti uutta päivää ja uusia sikailuja
      toivotan myös teille kaikille jotka siellä istuskelette
      läppärinne edessä tai älypuhelin hyppysissänne
      oikeen tapahtumarikasta ja reipasta maanantaipäivää
      erityisesti kaikille mukaville rekatuille nimimerkeille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2468
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1776
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      81
      1308
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1228
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1178
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1050
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      904
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      882
    Aihe