Kun vanhuus on vain vitutusta ja vittuilua

huonoltanäyttää

Luulisi silloin jo vesi kielellä odottelevan Noutajan saapumista.
Parhaimmat herjat ja solvaukset kannattaakin säästää siihen hetkeen, kun viikate viuhahtaa ja katkeruuden karvainen kalkkimalja potkaistaan heikkojen jalkojen alta.

19

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinaviiva

      mihin se korppis sanoi lähtevänsä aamulla sen provoilunsa jälkeen

      • kauansekestää

        Meni syömään parsakaalia


      • voihelveteeras

        Korppis siirtyi steppailemaan ikäryhmiin me viisikymmenvuotiaat :))))


      • Kauansekestää
        voihelveteeras kirjoitti:

        Korppis siirtyi steppailemaan ikäryhmiin me viisikymmenvuotiaat :))))

        Kävin lukemassa ja huomasin että sitä rökitetään ihan samalla tavalla siellä, luulisi vähemmälläkin huomaavan et jotain PN pahasti vialla.


    • Ihanaa

      Onneksi todennäköisyyden mukaan vanhemmat lähtee ensin 😀😀😀

    • 1eero

      Toivottovasti ei tule aika pitkaksi ootellessa, minä toivon ettei pitäisi kiirettä.

      • Olehuoleti

        Vanhemmat ja viddumaisemmat lähtee ensin.


    • Minä toivoisin eläväni vielä kauan terveenä.
      Mikä on eläessä, saa nukkua kun nukuttaa, elää kuten haluaa, eläkkeellä on mahtavaa!
      En ymmärrä miksi ihmiset ovat niin äreitä, vaan eipä minun kaikkea tarvitsekaan ymmärtää.

      • Korppispötköllään

        Minäkin päivän mennä liihottelin ulkoilmassa joten nyt unittaa. Kävin suihkussa, ei tarvitse unta kauaa odottaa. Viikolla tehtyjen testijen myötä olen fyysisesti hyvin terve, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.


      • Hyvääoäiömlää
        Korppispötköllään kirjoitti:

        Minäkin päivän mennä liihottelin ulkoilmassa joten nyt unittaa. Kävin suihkussa, ei tarvitse unta kauaa odottaa. Viikolla tehtyjen testijen myötä olen fyysisesti hyvin terve, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.

        Joten palstalaisilla on toiveita paremmasta ;)


      • nähty.onjo
        Korppispötköllään kirjoitti:

        Minäkin päivän mennä liihottelin ulkoilmassa joten nyt unittaa. Kävin suihkussa, ei tarvitse unta kauaa odottaa. Viikolla tehtyjen testijen myötä olen fyysisesti hyvin terve, mutta mistäpä sitä koskaan tietää.

        Terve muuten mitä nyt päästä vähän fiiraa


      • nähty.onjo kirjoitti:

        Terve muuten mitä nyt päästä vähän fiiraa

        No, siinä leikkauksessa antoivat "tivolia" joten tiedän mitä tarkoitat.
        Onko sinulla päivittäin sellaista heipakkaa?


      • nähty.onjo
        korpikirjailija kirjoitti:

        No, siinä leikkauksessa antoivat "tivolia" joten tiedän mitä tarkoitat.
        Onko sinulla päivittäin sellaista heipakkaa?

        En tiedä eikä ole mitään tivolia. Onneksi sulla on tollukka kaverina niin voitte leikkiä tivolissanne vaikka karusellin leikkihevosilla.


      • nähty.onjo kirjoitti:

        En tiedä eikä ole mitään tivolia. Onneksi sulla on tollukka kaverina niin voitte leikkiä tivolissanne vaikka karusellin leikkihevosilla.

        Ei Tellu koe "tivolia" sinähän kirjoitit päässä viirauksesta, minulle tuntematonta, sinulle kaikest päätellen ei. Tivoli on kipulääke, joksi sitä kirurgianosaston henkilökunta nimittää. Silmissä ympäristö alkaa pyörimään, onneksi lääke on lyhyt kestoinen ja sitä annetaan kun kirurgi kehoittaa lisäämän kivun sietoa.


    • töötttt

      - -Turun maisemissa verinen yhteenotto nuorisojoukolla - kaikilla onjoskus pahaolo ja mieli
      - korskaotsikinnitkin etupäässä lietsoo pahoinvoinnista yhteiskunnassa - mitä kuolevien hoidosta iise kokenut - se on ollut potilaiden suun ja huulien kostutusta myös elon loppusuoralla myös
      - - luulemisella ja maailman korskalla vimeisellä rajalla ollessa ei liene sijaa.

    • kysynn

      - keiden asia on määritellä noita noutajain saapumisia itse kunkin eloon - jokainen hminen on omanlaisensa persoona elossaan - otsikointi lähinnä kuulostaa jonkun sikasiistin hörkin vuodaukselta - hyvää pöivänjatkoa ja kaunista kevätpäivää......

      • Aloituksenkertomaa

        Withumaisilla ihmisillä on withumaiset aiheet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe