No niin oisko täällä kilttiä espanjaa taitavaa ihmistä joka voisi auttaa minua lähettämällä espanja-suomi puhelin keskustelun... esim. miten sanotaan Haloo?, haluaisin puhua...kanssa, täällä puhuu...,etc... tod.kiireellistä auttakaa!!!
ESPANJANKIELTÄ TAITAVAT HUOMIO!!!
s.kariniemi
2
1299
Vastaukset
- juju
Tässä joitakin
Haloo= Digame tai Diga
Jos et kuule hyvin, voit sanoa Oiga!
Näin pyydät haluamasi henkilön puhelimeen esim. El Sr. Rubio por favor.
Kuka olet= Quien eres?
Mitä kuuluu? Que tal? tai Como esta? (teitittely)
Hyvää= Muy bien, gracias
Mikä puhelinnumerosi on?= Cual es su numero de telefono?
Numeroni on= Mi numero de telefono es el...
Kuka puhuu?= De parte de quien?
Olen...=De parte de...
Missä olet? Donde estas? (sinuttelu)
Mistä olet kotoisin?= De donde eres?- Nimetön
kiitos avuista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086