Mitäs nainen sanot siihen..

tämäonjuurisinulle

Että kaikesta huolimatta minulla on sinua ikävä..

41

8875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäsiihenpitäisisanoa

      En tiedä kuka olet.

    • Juuriminulta

      Jos sinulla on juuri minua ikävä niin kerro se juuri ja vain minulle. Täällä olen juuri minä ja odotan ihmettä tapahtuvaksi.

      • apltä

        Millaista ihmettä?


      • Juuriminulta
        apltä kirjoitti:

        Millaista ihmettä?

        Ikuista kesää ja viestiä puhelimeeni


      • sivustakommentoin
        apltä kirjoitti:

        Millaista ihmettä?

        minua ikävä niin kerro se juuri ja vain minulle.


      • Juuriminulta
        apltä kirjoitti:

        Millaista ihmettä?

        No joo ikuisesta kesästä järkkyis koko maailma mutta virstistä vain minun -joksikin aikaa 😄


      • eikönumeroa
        Juuriminulta kirjoitti:

        No joo ikuisesta kesästä järkkyis koko maailma mutta virstistä vain minun -joksikin aikaa 😄

        Mutta miksi et itse laita hänelle sitä viestiä puhelimeen?


      • Juuriminulta
        eikönumeroa kirjoitti:

        Mutta miksi et itse laita hänelle sitä viestiä puhelimeen?

        Olenpa laittanut.

        Ei tämä aloitus minulle ollutkaan 😊


    • totuustampiolle

      Äläkä laita omalla numerolla kun akkas kuitenkin lukee ne. Sanoppas selitys miten sen löysi sen brebeid numeron jota käytettiin? Ehkä vähän vaklaamalla puhelimesi. Turha tätä on sulle sanoa kun et uskoisi minua. Siksipä laitan kuvien kera todisteet kuinka minua kiusaa.

      • tärkeätaito

        Nimittelet toisia tampioiksi, mutta et osaa kirjoittaa edes prepaid-sanaa oikein. Ja jos nyt toteat, että ei sillä väliä "kunhan tulee ymmärretykai", niin teet smoin kuin kaikki ne, jotka siten vähättelevät osaamattomuuttaan.


      • apltä

        Huti meni. Ei ole akkaa. Ainakaan vielä..


    • 1X2

      Mitäs kaikkea meillä on ollut?

      • apltä

        Niinpä. Kerroppas se.. Aloituksesta voit päätellä, että ainakaan kaikki ei ole mennyt niin kuin Strömsössä..


      • 1X2
        apltä kirjoitti:

        Niinpä. Kerroppas se.. Aloituksesta voit päätellä, että ainakaan kaikki ei ole mennyt niin kuin Strömsössä..

        Tuttu juttu tuo ettei mennyt. Siksi juuri kysyinkin :))


      • kaukanasiittä
        apltä kirjoitti:

        Niinpä. Kerroppas se.. Aloituksesta voit päätellä, että ainakaan kaikki ei ole mennyt niin kuin Strömsössä..

        sähän oot se veetuilijaukko joka jakso sille veetuilla ja solvata sitä jatkuvalla syötöllä. eiks oo aika selvää mitä se miettii .


      • apltä
        kaukanasiittä kirjoitti:

        sähän oot se veetuilijaukko joka jakso sille veetuilla ja solvata sitä jatkuvalla syötöllä. eiks oo aika selvää mitä se miettii .

        Eihän toki noin.


      • edell
        apltä kirjoitti:

        Eihän toki noin.

        juurikin noinhan se meni ja oli.


      • kivaoistietääonkosama
        kaukanasiittä kirjoitti:

        sähän oot se veetuilijaukko joka jakso sille veetuilla ja solvata sitä jatkuvalla syötöllä. eiks oo aika selvää mitä se miettii .

        Missäs päin Suomea tälläinen vtuilija majaansa pitää?


      • apltä
        edell kirjoitti:

        juurikin noinhan se meni ja oli.

        Vain kehunut olen häntä..!


    • sanoisinvain

      että älä jaksa enää juksata. Haluat vain viihdyttää itseäsi tylsinä hetkinä.

      • EnooAP

        Niinhän me kaikki täällä itseämme aika ajoin viihdytämme.


      • apltä

        En juksaa näissä asioissa. Muuten kyllä joskus..


    • Hänellesanoisin

      Että äläpäs höpäjä siellä,
      en usko enää,
      en kaiken jälkeen.

      Silti sinne,
      auringon säteitä
      ja sitruunaperhosten leikkiä.

      Lämpimän tuulen henkäys poskelle.

    • IkävissäniSaunassa

      Oi olisitpa hän!
      Mun on myös niin kova ikävä. Haluaisin niin viettää aikaa kanssasi ja tutustua sinuun lisää. Sä avasit mun silmäni. Olet jotain sellaista, jonka oikeasti haluaisin elämääni, tiedät sen. Nyt on sinun vuorosi. Itse en voi enempää tehdä.

      • apltä

        Minäkin olen jo tehnyt kaikkeni ja vähän liikaakin..


      • IkävissäniSaunassa

        Mä olen tunteeni kertonut hänelle ja päättäväisesti muuttanut elämääni. Nyt pallo on hänellä. Uskon, että olen hänen mielessään useasti, mutta olin parisuhteessa ja hän on mies. Mies, joka ei halunnut minua. Enää en ole parisuhteessa. Vie oman aikansa saada kaikki järjestettyä, mutta onneksi hän avasi silmäni. Nyt tiedän hänenlaisiaan olevan ja haluan elämältäni ihan muuta, kuin sen mitä olen elänyt viimeiset 10 vuotta. Haluaisin hänet, mutta hän ei minua.


      • apltä
        IkävissäniSaunassa kirjoitti:

        Mä olen tunteeni kertonut hänelle ja päättäväisesti muuttanut elämääni. Nyt pallo on hänellä. Uskon, että olen hänen mielessään useasti, mutta olin parisuhteessa ja hän on mies. Mies, joka ei halunnut minua. Enää en ole parisuhteessa. Vie oman aikansa saada kaikki järjestettyä, mutta onneksi hän avasi silmäni. Nyt tiedän hänenlaisiaan olevan ja haluan elämältäni ihan muuta, kuin sen mitä olen elänyt viimeiset 10 vuotta. Haluaisin hänet, mutta hän ei minua.

        Ihan noin paljon en ole tehnyt, mutta oman kaikkeni kyllä. Enemmänkin voisi tietysti tehdä, mutta ei uskalla enää. Täälläkään pallo ei ole enää minulla.


    • pitäisikuullasuoraan

      Täällä siihen en oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata.

    • Elluhalloyb

      Minullakin sinua . Häntäerästä....... .niin kummaa kun vain olla voi....🍀🌸🌸🌈😀

    • Älbkbgjoo

      Jos kuulisin tuon irl, niin sanoisin että samoin :)

    • siinäkäviniin

      Mitä siihen nyt voi sanoa kuin että en voi auttaa sinua, koska minä en ikävöi ketään. Yhden miehen kanssa olisin halunnut olla kaveri ja häntä kauan ikävöin, mutta oli pakko päästää irti koska hän kohteli huonosti.

      • Samatäällä

        Miten kohteli sitten?


      • kaikkeenväsynyt
        Samatäällä kirjoitti:

        Miten kohteli sitten?

        Ei halunnut edes jutella vaikka menin hänelle juttelemaan monta kertaa. Noin käyttäytymällä hän rikkoi sydämeni ja olin siksi kauan surullinen. Enää en jaksa minkäänlaisia suhteita.


      • iäntuomatieto
        kaikkeenväsynyt kirjoitti:

        Ei halunnut edes jutella vaikka menin hänelle juttelemaan monta kertaa. Noin käyttäytymällä hän rikkoi sydämeni ja olin siksi kauan surullinen. Enää en jaksa minkäänlaisia suhteita.

        Hyi kun tuntuu pahalta :( ((Mulle on sattunut epävarmana joskus niin että olen ymmärtänyt väärin ja sitten tilanne on mennyt ohi. Tai niinkuin nuorempana olin sellainen että ujous tuli esiin jännittävissä tilanteissa väärällä tavalla. Niinkuin yksi ihminen. Olin aina hänen puolellaan, mutta se ei ollut välittynyt perille asti. Niin ymmärsin myöhemmin. Ikävöin häntä aina, oudosti, niinkuin osa minusta olisi ollut siellä hänellä. Se oli vaan sellainen syvä ikävä. Lopulta kävi hyvin. Joskus tiet kohtaa <3 Älä ole ankara. Joskus satuttavat asiat ei johdu ilkeydestä vaan hölmöydestä.


    • Voisurku

      Mistä kaikesta huolimatta mitä on tapahtunut??

    • Hyvätyötkultsilta

      Niin on minullakin häntä miestä, kaiken tapahtuneen jälkeenkin.

    • odotanturhaan

      Mistä kaikesta huolimatta?

      Jos olisit hän, niin kysyisin, että mitäs nyt sitten... Voitko laittaa vaikka ihan neutraalin viestin? Sekin olis tässä kohtaa mulle iso juttu.

      • erilähtökohta

        Koska tilanne on sellainen, että luulen kaipaamani naisen seurustelevan niin en voi laittaa sitä neutraaliakaan viestiä nyt juuri. Hän taas on jäänyt siihen tietoon, että olen sinkkuna niin hän voisi lähettää minulle jos haluaisi.


      • apltä

        Voisin varmaan lähettää ja olen sitä kyllä miettinytkin, mutta.. Minä joskus heitin niitä palloja hänen suuntaansa ja hän taisi sitten kerralla palauttaa ne kaikki takaisin. Niin, että mulla on nyt sitten vain tuo ikävä jäljellä..


    • Ana.Alinen

      Annatko kuivana kakkoseen?

    • kaikestahuolimatta

      en ikävöi sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe