Äidillä, 82 v ollut monta vuotta levinnyt syöpä.
Kaikki hoidot on nyt täysin lopetettu.
Ollut neljättä kuukautta ilman syöpälääkettä- siirretty palliatiiviseen kontrolliin.
Mitään ei oikein kertoa - " katsotaan, katsotaan....
Palliatiivinen hoito
5
1460
Vastaukset
- suru
Surullista kuulla, että äidilläsi on levinnyt syöpä. Ilmeisesti lääkäreillä ei ole enää mitään parantavaa hoitoa tarjota. Voisitko keskustella äitiäsi hoitavan lääkärin kanssa kahden kesken, ilman äidin läsnäoloa? Ehkä saisit näin enemmän tietoa ja voisit kysyäkin rohkeammin. Mtään ennustajiahan nuo lääkärit eivät ole, mutta jotain suuntaa antavaa ehkä voisivat antaa äidin mähdollisesta elinajasta ym.
- Anonyymi
Äitini myös kuoli syöpään 81 vuosina.
Aikaa on kulunut jo melkein 30v. enkä vieläkään saa mielestä sitä viimeistä näkyä, kun kävin katsomassa äitiä.
Kyseessä ei ollut sairaala, vaan sair. lähellä oleva rakennus.
Huone oli suuri ja sängyt oli vierikkäin. Huoneessa oli n. 8kuolemaa odottavaa ihmistä. Mitään yksityisyyttä ei ollut.
Äitilläni oli jonkinlainen lääkitys, koska hän ei tajunnut tästä maailmasta mitään.(hyvä niin)
En muuta sano, kun en kenenkään toivo kuolevan kyseisessä haisevassa huoneessa.- Anonyymi
Tämäkö on sitä paljon mainostettua "kehitystä" saattohoidon suhteen , ihmisillä on vääristyneet kuvitelmat ja odotukset .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkö on sitä paljon mainostettua "kehitystä" saattohoidon suhteen , ihmisillä on vääristyneet kuvitelmat ja odotukset .....
Niin, tuo tapahtui siis 30 vuotta sitten.
Isä kuoli viime syksynä suolistosyöpään ja kyllä hän sai lähteä hyvin arvokkaasti ja hyvässä hoidossa loppuun asti.
Ylipäänsä siinä vaiheessa, kun tuli siirto palliatiiviseen, tulivat inhimilliset tekijät paljon vahvemmin hoitoon mukaan. Kaikki tehtävissä oleva tehtiin isän hyvinvoinnin vuoksi ja sai pitkään sairastaa kotona.
Rauhoitti itseänikin, sillä sairastan parantumatonta syöpää myös itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tuo tapahtui siis 30 vuotta sitten.
Isä kuoli viime syksynä suolistosyöpään ja kyllä hän sai lähteä hyvin arvokkaasti ja hyvässä hoidossa loppuun asti.
Ylipäänsä siinä vaiheessa, kun tuli siirto palliatiiviseen, tulivat inhimilliset tekijät paljon vahvemmin hoitoon mukaan. Kaikki tehtävissä oleva tehtiin isän hyvinvoinnin vuoksi ja sai pitkään sairastaa kotona.
Rauhoitti itseänikin, sillä sairastan parantumatonta syöpää myös itse.Voimia ja parempaa terveyttä sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510