Hmm... Kannattaiskohan sitä mennä joskus istuskelemaan Läntisen Rantakadun sympaattiseen Café Manuelaan? Olen varmaankin joku outo ikisinkku kun ei sitä miestä ole vielä löytynyt. Tai on, mutta niistä kukaan vaan ei ole löytänyt mua. Oon 22. Manuelassa varmaan olisi mukavia poikia ja miehiä joskus? Voi kunpa voisi pian nukahtaa illalla jonkun syliin. Huoh.
Café Manuela
5
1101
Vastaukset
- mies
koska olet siellä...niin tulen.
- tytsi :)
Hih :). Katsellaan nyt koska rupean siellä istuskelemaan. Veikkaanpa että melko pian ja aika useastikin. Tule sitten rohkeasti jutskaamaan vaan. Toivottavasti olet kiltti - mä olen katsos vaan sellanen naapurintyttö :).
- mies_1983
No niin, kerropa nyt milloin olet siellä, niin tulen juttelemaan! En minä rupea siellä koko päivää olemaan, kun pitää välissä opiskellakin!
- tytsi :)
Vai mies_1983... Kasikolmonen olen itsekin: onnea siis meille :)! Opiskella tässä täytyy, tosiaan. Tentti tulossa. Mutta ensi viikolla kukaties olen jossakin nurkkapöydässä lukemassa jotakin tärkeää. Tai ehkä sittenkin vain tuijottelemassa joelle.
- on...
...et äijä hakee vaan pimppaa, myönnä pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574