Mikä on teidän motiivinne olla

TutkivaPalstanisti

Just nimenomaan tällä palstalla?🔍🧐🤔

53

10842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressissä

      Purkaa patoutumia.

    • Musiikkomiäs

      Tääl hyvä bore

    • Mies.kerrostalossa

      Ikäväntunne rakkautta kohtaan. Jossei sitä oo lähellä seon paras jakaa anonyymisti tuntemattomien kanssa🤗

    • iKÄVÄoN

      Koska olen saanut syyn uskoa, että ikävöimäni rakas nainen ikävöi täällä minua myös. Nyt toivon, että löytäisimme toisemme oikeassa elämässä vaikka jotenkin tätä kautta.
      Kai sitä saa optimisti olla? :)

    • Kaljaakoff

      Juoda kaljaa!

    • Olenpahaihminen

      olla haukkujen ja nöyryytysten kohde jo vuosien ajan mutta hyväksyin asian ja olen ymmärtänyt että olen oikeastaan ansainnutkin sen

      • Nytseontodistettu

        Sinäkinkö Brutukseni!!? Minä en kuitenkaan ollut ansainnut mitenkään ollenkaan sitä potaskaa ym, mutta niin vain kehrättiin tyhjästä " pajunköyttä" ja mitä lie. Olen aikamoinen " pyhimys" tuohon palautteeseen peilaten, jos ymmärrät, mitä tarkoitan. ( ei kylläkään ollut tullut moinen pieneen mieleenkään ennen kuin minua " valistettiin")!!


    • palstantyhmin

      Leikin ja tilaisuuden käytin. Ja mitä jäljelle jäi alun alkaen kun ei voinut muualla kertoa. Kaipailee ihastua ja leikkiä. Irl kun tuli pieni Hätä valhe keksittyä mitä en voinut korjata johti kiusalliseen tilanteeseen. Toki en halua loukata ketään. Mutta en halua tämän takia kasvojani menettää. Täällä on hyvä purkaa paja oloa ja laukoa täysi totuus ilman että itse kohde tietää siitä. Eikö loukkaa lisää. Ne irl tuntemukset tuovat ahdistusta, häpeää, nolottaa, ja vituttaa. Ehkä olen raukkamainen mutta kun niin sopivasti kun leikittiin tuli omittua itselleen sopivat vittuilu. Toki minäkin vihjailin niistä jutuista mistä tietää vain ja ainoastaan hän. Joten kun irl asiat muuttuivat joka kerta oli se helppoa tuntea kuinka sekin on täällä lukemassa.

      • Nähtii-19-3Ehkä13-14-IRL

        Et sä ole tyhmä. Päinvastoin. Mä nyt vaan satun olemaan sen verran fiksu että sitä voi olla vaikea muiden ja etenkin sun uskoa. Voinko tulkita tämän niin että haluaisit multa anteeksi? Ei ole mitään anteeksiannettavaa. Kaikki mitä olet tehnyt tai sanonut, on viime kädessä mun syytäni kaikki tyyni. Unohdetaan menneet ja katsotaan tulevaan. Kaikista mieluiten tekisin sen sun rinnallasi :)


    • tutkiajahutkia
      • Enoonähny

        en


    • KemiatKohtaako

      Mielitietty, joka uskon ainakin lukee näitä tänne kirjoitettuja viestejä. Tämä ainoa kanava tällä hetkellä, jossa mahdollista toinen kohdata, jollain tasolla? Kykenemätön kommunikointiin toisen kanssa, ehkä, en haluaisi, mutta pakko tunnustaa, syyt siihen voivat olla lähtökohtaisia? Olenko haavoittumaisimmillaan, kun kohdataan? Pelkoa on paljon, pettyä en haluaisi, uhrautuminen satuttaa, jos epäonnistuu, koen, et liian paljon menetettävää siksi jatkan haaveilujeni tiellä. Ainakin toistaiseksi?

      • OranssiasuiselleNeidolle

        Jos uskaltaisit jossain vaiheessa tavata mut irl, pitäisin joka ikinen sekunti huolta siitä, että sulla on mukava olo, ja tunnet olosi turvalliseksi. Ajattelisin koko ajan kaiken sun näkökulmastasi. Opettelisin kaiken susta suurella hartaudella, mistä pidät, mistä et pidä, tutkisin sut millimetri millimetriltä, kunnes et itse enää malttaisi pitää näppejäsi irti musta. Tilanteen mukaan siis, mutta mun on saatava aina se tunne, että sinä olet hengessä mukana niin hyvin kuin mahdollista. Olen valmis ihan mihin vain mitä haluat ja mihin kynnelle kykenen.

        Tätä kaavalla voitaisiin mennä vaikka joka ikinen päivä, kunnes tuntisin sut läpikotaisin ja välillämme olisi jykevä luotto. Sen jälkeen voisi miettiä tilannetta taas uudelleen.

        Haaveile ihan rauhassa vain. Mennään täysin sun tahdilla nyt. Kyllä minäkin tästä jännitteestä tykkään ;) ...mieti sitä hetkeä, kun/jos oltaisiin oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja se jännite silloin purkautuu molemmilta aivan estoitta... huh huh. Tajuhan siinä lähtisi.


      • eppptori
        OranssiasuiselleNeidolle kirjoitti:

        Jos uskaltaisit jossain vaiheessa tavata mut irl, pitäisin joka ikinen sekunti huolta siitä, että sulla on mukava olo, ja tunnet olosi turvalliseksi. Ajattelisin koko ajan kaiken sun näkökulmastasi. Opettelisin kaiken susta suurella hartaudella, mistä pidät, mistä et pidä, tutkisin sut millimetri millimetriltä, kunnes et itse enää malttaisi pitää näppejäsi irti musta. Tilanteen mukaan siis, mutta mun on saatava aina se tunne, että sinä olet hengessä mukana niin hyvin kuin mahdollista. Olen valmis ihan mihin vain mitä haluat ja mihin kynnelle kykenen.

        Tätä kaavalla voitaisiin mennä vaikka joka ikinen päivä, kunnes tuntisin sut läpikotaisin ja välillämme olisi jykevä luotto. Sen jälkeen voisi miettiä tilannetta taas uudelleen.

        Haaveile ihan rauhassa vain. Mennään täysin sun tahdilla nyt. Kyllä minäkin tästä jännitteestä tykkään ;) ...mieti sitä hetkeä, kun/jos oltaisiin oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja se jännite silloin purkautuu molemmilta aivan estoitta... huh huh. Tajuhan siinä lähtisi.

        Tarkoitat että ainakin parin päivän ajan. Sitten sohva ja kalja kutsuu taas.


      • 24.4.2018_10.56
        eppptori kirjoitti:

        Tarkoitat että ainakin parin päivän ajan. Sitten sohva ja kalja kutsuu taas.

        Jos tunnistit kirjoituksen, en voi ymmärtää miksi ajattelet että kyllästyisin sinuun jo parissa päivässä. Voisin lopettaa juomisen vaikka kokonaan heti siihen paikkaan jos saisin sen sijaan edes vain katsoa sinua.


    • Nokirjoititkosenpaprun

      Haluaisin oikeasti tavata sut. Ois asiaa

      • TurkoosiKansioJaK-kuori

        Mä kirjoitin ne kaikki jotka sulle annoin.


      • Kansionantaja

        Sulla on mun yhteystiedot.


    • kuunnellapaetaolla

      selittää

      • mitähän

        tämä meinaa?


      • mitähän
        mitähän kirjoitti:

        tämä meinaa?

        Joku toimitamalli johonkin?


      • jooihansama
        mitähän kirjoitti:

        Joku toimitamalli johonkin?

        no vaikka juuri niin, ei ole olemassa yhtä ainoaa oikeaa mallia, miten pitäisi toimia. Täällä vaan melskataan


    • Tuoreeksterveeks

      Jos sun kirjoitus oli se, olet todella hoidon tarpeessa

      • Hmmmmm

        Aika hyökkäävä kommentti anonyymiltä. Mahdatkohan ymmärtää, mistä on kyse?


    • LämpiminTerveisin

      Itse olin kiinnostunut siitä mitä stalkkerini tänne kommentoivat ja myös heidän tavastaan vaikuttaa mieleen ja mielialoihin. Opin jotain tästä järjestelmästä ja heidän vaikuttavuudestaan.
      Olin aiemmin tavattoman sinisilmäinen mutta nyt olen läpikotaisin vihkiytynyt sadismiin ja pahuuteen josta olen saanut itselleni uusia työkaluja ja voimavaroja.

      • Iiigffrgb7nk

        Täällä myös samanlaisia kokemuksia


      • Ei_kenenkään_stalkkeri

        Okei. No, ihan hyvä juttu että tutkiskelet itseäsi ja löydät uusia puolia joista et ennen ilmeisesti tiennyt mitään. Minäkin opin toisinaan jotain uutta itsestäni, vaikka tunnenkin itseni jo erittäin, erittäin hyvin. Kuten varmaan jo tiedät.


      • Eimikäänkirjain

        Yllättävän fiksu kirjoitus.


    • Tiet-

      Niitä oli kaksi eri sortin. Toivon että ihme tapahtuisi, mutta miten hän voisikaan nähdä.

      • Tää-oli

        kyl aika kryptinen. Meni ainankin multa yli hilseen.


    • anonymous01

      Ajankulu

    • turHatoivo

      Tukala ikävä häntä. Haluaisin löytää hänet ja jos tunteet ovat molemminpuoleiset, kertoa se. Tahtoisin rakastaa häntä irl.

      • Voitietääkkin

        Tiedän, että hänellä on tunteita kuten minullakin, hän ei vaan ehkä tiedä niistä?


      • turHatoivo
        Voitietääkkin kirjoitti:

        Tiedän, että hänellä on tunteita kuten minullakin, hän ei vaan ehkä tiedä niistä?

        No, jos hänellä on tunteita minua kohtaan niin minä en tiedä. Ja viisaampaa ettei kuvittele niitä olevan. Minä rakastaisin häntä.


    • kerrotaansitten

      Me ei olla päästy yksimielisyyteen motiivista.

    • ImnotaRobotnorbot

      Muistelu ja ikävöinti. Ja kuvittelen joskus, että hänkin käy täällä, mutta en sentään usko niin. Haluaisin jonkin yhteyden, koska en näköjään osaa ilmankaan olla, mutta en halua häiritä hänen elämäänsä.

      • Emmääkääoobotti

        Vissiin mulla samat syyt. En kyllä käy usein, mutta joskus on niin ankeaa, että yritän täältä löytää piristystä. Useimmiten käy päinvastoin...


    • Haaveesa.vainko.oot.mun

      Tämäkin sivu on vain "yksi monista" , kirjoissakin on monta sivua jota pitää lukea.
      Eihän sitä muuten pääse juonesta kiini lainkaan D .

      • M--

        Hyvin sanottu. Mä olen enemmän kuitenkin elokuvaihmisiä jos tarinankerrontaan viitataan. Haluan paljon mieluummin kokonaisvaltaisen audiovisuaalisen kokemuksen höystettynä kunnon jykevillä sohvaa täristävillä matalataajuusjyrinöillä pelkän mielikuvituksen varassa roukkumisen sijaan. Haluan käytäntöä, en kuvitelmaa. Haluan todellisuutta enemmän kuin mitään muuta. Haluan elää hetkessä rakkaani kanssa IRL. Muuta en tarvitse - kunhan minä ja hän eletään täällä niin pitkään kuin ikinä mahdollista.


    • luoksi

      Pavetsu Maijanen laulaa jotain että onko sulla joskus ikävä ollut vaikket edes tiedä mitä kaipaatkaan. Silloin ku on semmonen olo, oon täällä😀

    • jokuNjostain

      Haikeus, muistelen häntä, joka jäi mieleeni ikuisiksi ajoiksi. Meillä oli joskus yhteys, etäinen mutta ainakin mulle äärettömän merkityksellinen.

    • ikäväkyllä

      Voihan tätä pitää myös sairauskertomuksena.

      • kylläikävä

        Eihän ikävä ole sairaus..


      • ikäväkyllä
        kylläikävä kirjoitti:

        Eihän ikävä ole sairaus..

        Kyllä se tässä mitassa on, jos tännne ajautuu ja tänne juuttuu. Hänelläkin. Sitä paitsi tällä on muuten selvä elinkaarikin.


    • aitoriitta

      Kirjoittelen sun kaa. Se on kivaa.

    • Elluhalloyb

      Minä...
      No omistin läppärin....
      Mutten oikke paljon käyttänyt...
      Mut sit tuli elämään...mustii pilvii....
      Huomasin kun aloin olemaan täällä..
      Siint paljon apua....sain määrätyllä tavalla purkaa itseäni...unohtaa huonot päivät..ja raskaat...
      Sain nauraa ..itkee..muistoille...
      No sil tiel ollaan vielkin...mulle tää tekee ehdotomasti hyvää...olen kokenut tään homman niin...ikäänkuin katson itseäni ulkopuolelta....oppinut tuntemaan todellista minääni...olen paljon herkempi kuin uskoinkaan....oppinut kunniottamaan itseäni. ...ja muita...ja uskallan olla oma itseni...täällä helppoa...
      Miks tällä palstalla..no aluks täällä oli silloin rauhallista....koska oon hidas kirjoittamaan...
      Tääl kivempaa kuin cätis....
      Täällä myös...kaikenlaista...👍💌♥🎈🍀🌻

      • HyväEllu

        Kerrankin sulta tuli Ellu paljon tekstii.😉


      • Elluhalloyb

        Miten niin..
        Mähän kirjoitan ain paljon...
        Sä et vaan huomaa...no ehkä asiaa...tällä
        Kertaa... 👍😀🌞🌻🎈🍀


    • kutenmyös

      Tutkin narsistien käyttäytymistä, ei mennä terapiaan-haetaan uusia uhreja.

    • TornioBoys

      Helvetin hyviä elämäntapavinkkejä täynnä, ja jotaki lukemista tarvi (akusedät luettu jo kahteen kertaan) että sai kunnon vapunjälkeisen tunkin ulos

    • sillointälllöin

      Jollakin selkeesti urpoilu ::D

      Ihastusta ihastusta mitäpä muutakaan vaikka siitä mitään tule.

    • Ei elämää, etsimässä elämäntarkoitusta ja sosiaalisuutta.

    • WhyNot

      Nimi tälle palstalle vaikutti mielenkiintoselta :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe