Mistä tiedätte sairastatteko allergiaa,itse olen pian vuosia kärsinyt lähes taukoamattomasta aivastelusta joka ei lopu millään,sen jälkeen nenä vuotaa järkyttävän määrän kirkasta limaa ja pian taas aivastuttaa uudelleen.Joskus silmät menee punaiseksi.Saatan siis aivastella satoja kertoja päivässä.Tähän asti olen tätä.sietänyt mutta nyt kun menin uuteen työpaikkaan niin työkaverit kokevat epämielyttävänä tämän jatkuvan aivasteluni.He kysyivät olenko jollekin allerginen.En ole osannut hakea tänän mitään hoitoa koska olen itse tottunut tähän että elämä on yhtä aivastelua ja nenän kutinaa.Tyttöystäväni jonka kanssa en ole ollut vielä kovin pitkään huomauttelee myös asiasta kun aivastelen koko ajan ja pelkään että hän kyllästyy jossain vaiheessa minun jatkuvaan pärskimiseen.Nenäni on koko ajan ihan punainen koska sitä kutittaa koko ajan ja niistän jatkuvasti.Alan itsekin kyllästyä tähän sillä töissä joudun välillä juoksemaan vessaan piiloon aivastamaan samoin kun olen tyttöystävän kanssa kun he huomauttavat asiasta kuitenkin,en vain vou mitään sille että minua aivastuttaa.Löytyykö tähän mitään apua.Olen käynyt muista syistä lääkärissä mutta en ole siellä kehdannut puhua mitään tästä pärskimisestä.
Onko tämä allergiaa?
6
460
Vastaukset
- monisairaspää
No voi, voi joko sulla on ne näppylät parantuneet?
- Arip
Ei mulla ole näppylöitä,on vaan tämä älytön aivastelu ja nenän kutina..
- pärskis
Oletko kokeillut allergialääkkeitä? Niitä saa apteekista ilman reseptiä. Jos ne auttavat, kannattaa hankkia resepti, niin ovat edullisempia. Itse olin hiljattain Prick-allergiatesteissä, eikä niissä näkynyt mitään allergiaa, mutta silti aivastelen, nenä vuotaa ja kutittaa ja allergialääkkeet auttavat oireisiin. Pointtina siis, että vaikka et tietäisi, mikä oireet aiheuttaa, niihin voi löytyä apu.
- Arip
En ole lääkkeitä kokeillut kun tuntuu kiusalliselta mennä apteekkiin tälläisenä aivastelevana ja puna nenäisenä,mutta kiitos vinkistä.Täytynee kokeilla allergialääkkeitä.
- orkidea3
En aivastele mutta kutisen. Tiedän että ei saisi raapia mutta ei voi olla raapimatta. Iholle nousee paukamia jotka on kuin hyttysen puremia. Odotan että siitepöly vähenee, ilmeisesti myös hikoilu pahentaa vaivaa. Onko vastaavia kokemuksia?
- jopahan
Minulle tulevat aivastelukohtaukset joskus ilman siitepölykauttakin. Aamuisin on usein kirkasta vuotoa nenästä. Olen siivonnut aina huusholliani tunnollisesti, en tiedä syytä.
Nyt on myös ihottumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768