Onkos Kaunissaaren telttailussa joku maksu ja kyttääkö joku telttailijoiden lupia?
Telttailu Kaunissaaressa
10
933
Vastaukset
- huhhyef
reino ja annukka nyt ainakin ja sit ne saaren "isännät" jos känniltään pystyvät.
hinnastot on siellä mökin seinässä. telttaa tulee joku lipuke näkyvälle paikalle.
jos sulla ei ole varaa siihen maksuun niin jääppä sit kottiin. - Aunuksenkarjala
Reino ja Anneli nyt on itsekin teltta-asukkeja, eli ei ne mitään kyttää. Joku maksu niistä telttapaikoista pitää kyllä pulittaa ja saaren vartijat niitä valvoo.
- Anonyymi
Kyllä täällä ihan rauhallista on ollut. Saatiin vettä niskaan, kun on sadellut. Radiosta on kuunneltu ohjelmaa, mutta paristot on kohta lopussa. Reino tossa huikkasi 'huomenet' kaikille...
- Anonyymi
Onko Kaunissaaren suosikki Corona, Sandels vai Saku Original?
- Anonyymi
Muistakaa desinfioida!
- Anonyymi
Muistakaa juoda infektioaineet !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa juoda infektioaineet !
Minä ainakin mieluummin juon Koskenkorva kuin desinfioin sillä mitään. Ruottissa kuulema Apsoluut alkaa valmistamaan käsi desiä mutta tietäähän sen millaisia ruotsalaiset ovat ... hik ...
Terveisin Reino
- Anonyymi
t´Tosta laituriköyteen kiinnitettävästä pilssipumpustahärpäkkeestä saisi kätevän elvytyskoneen. Imuletku vaan uuhun. Syntyvä alipaine täyttää keuhkonratkeet tuoreella hapekkaalla ilmalla. Myös overdose tilanteessa saadaan potilas pelastettua...
- Anonyymi
Joutuuko Kaunissaareen tullessa kahden viikon karanteeniin?
Torissa olisi yksi Länsman elvytyskone kaupan, jos epidemiaan ruvetaan ihan tosissaan varautumaan.
- Anonyymi
Kaunissaareen tuodaan pari konttia ruumiiden kylmäsäilytystä varten, joten kyllä siellä koronakaudellakin voi majoittautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1223714Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701021Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5939- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61835En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830- 42744
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95740