Joooo siis öö mistä näkee ton sarjan ilman viruksia koitin kattoo löytyskö netflixsistä,
mut ei vissii nii ömm tota jos jokuu tietää nii call me(;; no ei mut jos voisitte kommentoida vaikka linkin mieluusti ei koska no sit se voi viedä vaikka minne :D hhmm mut joku nyt kertoooooo! pls OuO
karakai jouzu no takagi-san
4
293
Vastaukset
JA EN OO VARMA KIRJOTATETATAANKO SE NOIn!
(::::.JA SIIS MIELUUSTI TURVALLINEN SIVU JA MIELUUSTI JOS OLIS SiLLÄ JAPANIN KIELISENÄ VAI MINÄ IKINÄ ONKAAN NIIN ENGLANNIN TAI SUOMEN KIELISET TEKSTITT!!!!!!!
- karrip
Gogoanime.io
- MegaAnimeKid
Hei jos haluat kattoa laillisesti tuon animen mene crunchyroll sivustolle se on 5 euroa kuukaudessa tai voit kattoa mainosten kanssa. Crunchyroll on yksi kuuluisimmista mäki käytän sitä. Voit kattoo sen englannin kielisillä subtitleillä. Muute katoin itekki ton kyseisen animen sillo ku se tuli simulcastinä ja se loppu sai mut itkeen:) Kanmattaa lukea se manga jos haluut lisää sitä. Englannin kielinen nimihä tolle on jos et tiennyt Skilled teaser Takagi-san.
Mun mielipide siitä oli 9/10 odotan toista kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131