Tätä aihetta on käsitelty ennenkin, mutta kysyn silti päivän hyvän työn. Voi laittaa myöhempienkin päivien, olisi kiva kun ketju soluisi päivittäin eteenpäin. Jokainen hyvä työ kun on iloksi jollekin toiselle, toki ei itsensä hemmottelukaan pahasta ole.
Istuin ostosreissun lomassa kahviossa samaan pöytään miehen kanssa, joka puhui koko ajan. "Anteeksi kun puhun näin paljon, mutta kun vaimo kuoli, olimme 50 vuotta naimisissa ja nyt minulla ei ole ketään, kelle puhua." "Anteeksi, mutta häiritseekö sinua kun höpötän koko ajan?" Ei ollut mahdollisuutta vaihtaa pöytää täydessä kahviossa joten tein ratkaisun ja sanoin: Lakkaapa nyt pyytelemästä anteeksi ja puhu minulle sydämesi kyllyydestä sen ajan kun nautin ihan rauhassa tätä kahvia ja nisua. Ja mies kertoi kuinka he olivat tehneet kymmeniä matkoja eri maihin niistä tärkeimpiä kohteita ladellen. Matkakohteet olivat mielenkiintoisia, joten kuuntelinkin mielelläni, hidastelin kahvin hörpintää, mutta kun asioita oli vielä hoitamatta, piti jatkaa matkaa. Hän jäi lähes ylistämään kun on joku, joka kuunteli.
Itselleni tein hyvän työn käymällä reissun päätteeksi kokovartalohieronnassa. Nyt nautin kahvia, johon lorautin tilkan votkaa.
Vanha aihe - päivän hyvä työ
19
1767
Vastaukset
Heikku on hyvä höpöttämään.
Kyselehän häneltä.
H.- Heikunkeikku
Et viitsisi haukkua minua höpöttäjäksi. En höpötä, vaan kirjoitan asiaa.
En ymmärrä, kun vain aniharvaan aloitukseen kommentoin, niin silti sekin vähä häiritsee.
Myös se, että kirjoitetaan, että kirjoitan AIVAN liian pitkästi.
On ihmeellistä, kun moni muu tyyppi kirjoittaa aina pitkästi ja moneen aloitukseen ja heille ei kirjoiteta, että ei jaksa lukea.
No ei voi mitään. - hompsantuusa_
Heikunkeikku kirjoitti:
Et viitsisi haukkua minua höpöttäjäksi. En höpötä, vaan kirjoitan asiaa.
En ymmärrä, kun vain aniharvaan aloitukseen kommentoin, niin silti sekin vähä häiritsee.
Myös se, että kirjoitetaan, että kirjoitan AIVAN liian pitkästi.
On ihmeellistä, kun moni muu tyyppi kirjoittaa aina pitkästi ja moneen aloitukseen ja heille ei kirjoiteta, että ei jaksa lukea.
No ei voi mitään.Laita kuule Heikku kirjaimia toisten perään niin paljon kuin irtoo milloinkin. Tää palsta ei ole mikään vanhan Nokia-kännykän tekstiviestiruutu, jossa sai muistaakseni näpyttää vain 180 (?) merkkiä.
Mä oikein tällään itseni tähän ruudun taakse ja otan särvintä tuohon viereen ettei nälkä pääse yllättämään. Pidetään oikein maratonsessio. - Heikunkeikku
hompsantuusa_ kirjoitti:
Laita kuule Heikku kirjaimia toisten perään niin paljon kuin irtoo milloinkin. Tää palsta ei ole mikään vanhan Nokia-kännykän tekstiviestiruutu, jossa sai muistaakseni näpyttää vain 180 (?) merkkiä.
Mä oikein tällään itseni tähän ruudun taakse ja otan särvintä tuohon viereen ettei nälkä pääse yllättämään. Pidetään oikein maratonsessio.Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta ei kiitos. En ala.
Se on outoa, että jos etusivulla on MONTA aloitusta ja minä oon kommentoinut pariin kolmeen, niin sekin on liikaa. Monet kulkee joka aloituksessa heittämässä parin lauseen jankutuksia.
Pistää vihaksi. - Korppiskohtayöpuulla
Heikunkeikku kirjoitti:
Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta ei kiitos. En ala.
Se on outoa, että jos etusivulla on MONTA aloitusta ja minä oon kommentoinut pariin kolmeen, niin sekin on liikaa. Monet kulkee joka aloituksessa heittämässä parin lauseen jankutuksia.
Pistää vihaksi.Heikku se vaan on niin, että mikään ei kelpaa vanheneminen myrkkyä, bloggausta ei, lyhyet kommentit shattailua. Minä tykkään lukea kommenttejasi ne ovat aina iloisia ja lennokkaita. Jatketaan ; )
Tämän päivän hyvän mielen teko. Kävin shoppailemassa. Ostin legginsit ja puseron, mustat. Vanhat ovat jo kulahtaneita. Pitää hiljalleen uusia vaatevarastoja. Muutossa lähti vuoden käyttämättä olleet vaatteet kierrätykseen.
Kovin on vähän valinnanvaraa. No, korjailen tilannetta verkkaisasti.
Pesin pehmopupun korvat, mukavampi käsitellä, kun eivät ole puolukkakiisselistä tahmeat.
Soitin sisareni miehelle, koska sisaren puhelin ei ollut auki, hyvä juttutuokio, myös sisareni kanssa.nyt just ei oo tullu tehtyä hyviä töitä muutamaan aikaan
mutta kun olin fuengirolassa kuulin siellä että yhden rouvan mies
oli joutunut sairaalaan ja oli melko huonossa kunnossa
pääsi välillä pois mutta vuorokauden päästä joutui uudelleen
altaassa tervehdimme toisiamme mutta en ollut koskaan sanaakaan vaihtanut hänen kanssaan
yhtenä päivänä hän sanoi mulle että voisiko tulla
ottamaan aurinkoa kanssani hetkeksi aikaa ennen kun lähtee sairaalaan
tunnin kuuntelin miten hänen miehensä voi ja miltä se hänestä tuntuu
ennen kun hän lähti sairaalaan hän kysyi
lähtisinkö hänen kanssaan illalla syömään ja juomaan viiniä
no eihän mulla tietysti mitään sitä vastaan ollut kun olin yksin reissussa
viikon verran olin hänen tukenaan ja olkapäänään
kun hän sai järjestettyä ambulanssi lennon miehelleen suomeen
siinä tunsin tehneeni hyvän työn kun kuuntelin
hänen huoltaan siitä miten miehelle käy
ja päivittäin olimme yhdessä milloin altaassa milloin aurikotuoleilla
ja iltaisin istuimme hotellihuoneessa jos emme menneet syömään
nauttien pullollisen kuohuvaa
hyvin siinä kävi mies rupesi suomessa toipumaan
kun löytyi syy huononevaan kuntoon
tosta tulikin mieleen että pitäis varmaan soittaa ja kysyä miten nyt menee.- Bengalitikku
Minusta aloittajan ja sinunkin kuuntelijana olemisesi ovat olleet todella
tärkeitä tekoja. Arvostan.
En ole tehnyt kerrassaan mitään hyvää.
Minusta ne tilanteet, mitkä syntyvät noin sponttaanisti ovat aitoja.
Tykkään.
- yksin.ei.jätetä
Kävin aamulla olemassa n. 2 tuntia seuralaisena ekaluokkalaiselle ennen kuin hänen koulupäivänsä alkoi.
mää kävin kaupungista tullessa katsomassa ekaluokkalaista
ja tehtiin siellä läksyt
meidän eppu lähtee aamulla yksin kouluun
puhelin herättää syö aamupalan pesee hampaat
pistää vaatteet päälle
ja kävelee bussille sinne ei oo kyllä kun joku viissataa metriä
samoten hän tulee yksin kotiin
ja touhuaa siellä kaikenlaista ennen kun vanhemmat kotiutuu
reipas poitsu hän itse halus näin
vaikka täyttikin vasta seitsemän joulukuussa
tästä tuli mieleen se että espanjassa ei saa
lapset mennä yksin kouluun eikä lähteä koulusta
ennen kun täyttävät neljätoista
sen takia siellä asuukin useesti mummu ja vaari samassa taloudessa
jos molemmat vanhemmat on töissä.
Autoni läpäisi katsastuksen virheettömästi.
Iloisena skannailin rekisteri-otteen sivut tietokoneelleni.
Tunnen nyt mieli-hyvää että voin huononpia autoja omistaville kavereilleni lähettää digitaalista tukea, että raha kyllä ratkaisee.
Jos masennus heitä oikein koettelee.
H.- Lenkkaria-eteen
Minulla on niin tuliterät lenkkarit, jopa kaksi paria, ettei niitä tarvitse katsastaa ennen kuin kahden vuoden kuluttua. Ovat niin laadukkaat, raha ratkaisee, kyllä. Toiset laitan työ-vapaa-aika-hulttio jalkineiksi.
Ei. En ole kateellinen yhdellekään joka on auton haltija. Omistajaksi en luokittele ketään koska autokin on vain kuluva turhake tai hyödyke.
Tämän päivän hyvä työni on ollut pitää seuraa palstan puskamoninikille, ettei hänen tarvitse ihan yksin höpötellä.
- Kiitti.vaan
Hyvä Tellukka, sinuun voi aina luottaa.
- Milloin_mitenkin
Että suostuin eli tasan vuorokausi sitten 23.30 läksin työkeikalle.
Pääsin aloittamaan tänään klo 00.20 ja olin valmis 02.58. Muistan elävästi ne isot, punaiset digitaaliset numerot kohteen seinällä turvakameraviidakon alapuolelle.
Kirjasin 8 työtuntia kuten tilaaja oli määrännyt ja kävelin ulos 3.05. Lähtiessä varmistin ovien tripla lukituksen. Avaimia ei ollut enkä tarvinnut.
Kotona olin noin 3.45.Kuljetus oli järjestetty mutta olisin saanut käyttää taksiakin. Tolppa sijaitsi 20 m kohteen ulko-ovesta.
Hyvä työ oli, että jätin 60 pulssi palstan rauhaan ja kävin nukkumaan hieman yli 5.00Kohtaamisia joissa ollaan vieraiden ihmisten kanssa jonkin aikaa, esim lääkärin vastaanotolla, ym. Olen jo monta vuotta aloittanut keskustelun ja vähän ajan päästä keskustelussa on useampi mukana. Olen huomannut että kun kysyy kuinka voitte nyt -puheesta ei tahdo loppua tulla varsinkin vanhemmilla ihmisillä tai nuorilla äideillä vauvojen kanssa - mielenkiintoisia aiheita on ollut, ilmeisesti puhekavereita konkreettisesti tarvitaan somen lisäksi
- Aloittaja
Huomenta vaan kaikille ja kiitos kirjoitteluista, ihan jokaiselle, oli sitten hienoa tai huonoa.
Minä lorautin sitä votkaa hieman liikaa kahviin. Nyt on vähän tahmea olo, mutta ihan silmissä virkistyn kahvin myötä. Vielä on pullossa hyvin jäljellä. Lähden fillariajelulle. Saa nähdä tuleeko tälle päivälle hyvää työtä. Päivän ensimmäinen hyvä työ on jo tehty, kun kampesin itseni vuoteesta ennen kuutta, keittämään aamukahvia virkeälle nuorukaiselle.
Täytekakkupäivä, pääsee keittämään lisää kahvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928