Hei.Olen lähdössä kesäkuussa viikon matkalle Madridiin.Tarkoitus olisi katsella nähtävyyksiä niin Madridissa kuin Toledossa.Lisäksi aion mennä luotijunalla Malagaan.Jos sinulla on antaa jotain huomion arvoisia vinkkejä siellä matkustamiseen ,niin mielelläni huomioisin ne.Kiitos,Jarmo
Vinkkejä Madridiin..
1
401
Vastaukset
- MuchasGracias
Holahola! Onko kokenutta Madridin kävijää/asujaa "linjoilla"? Ensi viikolla on meillä 7pv:n matka Madridiin.
Olisin vinkkejä kysellyt, mitä kannattaa ostaa ja nähdä
Hotellimme on aivan keskustassa. Ruokapaikkavinkkejä siitä Solin lähistöltä. Hyvä & edullinen saisi olla!;)
Entä onko apteekkituotteet kuten Vichy edullisempia kuin Suomessa?
Entä se iso kirppis, missä ja milloin ja kantsiiko käydä?
Kiitos mahdollisista vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343616Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752356Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2612245- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691572- 1011470
- 611343
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721182